Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jumuli
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Onko kukaan poistanut e91 takalasinpyyhkijää takaikkunaa naarmuttamasta? Löytyykö jostain jtn peittävää hattua sille akselin päälle tai onko joku jostain soveltanut sellaisen siihen?
    Onhan noita tullut poistettua. Itse olen käyttänyt motonetistä löytyvää antennin reiälle tarkoitettua peitelevyä, mutta muita vastaavia ratkaisuja myös nähnyt Akseli on siis poistettu tietenkin kokonaan, eli pyyhkijän palauttaminen ei enää onnistu ilman uusia osia.

    Leave a comment:


  • aaty
    replied
    Originally posted by Nakkisoturi View Post
    Onkos muuten olemassa minkäänlaista sivua, josta voisi tarkistaa kaikki kamppanjat esim e91:lle..? Kun nyt ovat aloittaneet kuulemma jonkun jakopää kamppiksen n47:aa koskien :think
    Mistäs tämä huhu on peräisin? alko itseäkin kiinnostamaan, mikäli kyseistä kamppista olisi kehitteillä

    Leave a comment:


  • Lunza
    replied
    Originally posted by Smistik View Post
    Autossani on climatescreen tai aterminen tuulilasi tai miten tuota nyt kutsutaankaan. Auto ollut jo muutaman vuoden mutta tuntuu että viimeaikoina puhelimen gps (lumia 925)ei saa yhteyttä. Sama koskee tompan navia. Voi olla laitteista kiinni myös, mutta onko kohtalon tovereita? En usko autossa olevan mitään signaalin vahvistimia tms mokkuloita vai onko?
    Moi,
    Mulla ei ole atermista tuulilasia, mutta tuolla samalla puhelimella navi pätkii aika usein. Toisin sanoen se hukkaa signaalin - jumittaa paikalleen tämän vuoksi ja löytää signaalin uudelleen hetken päästä. Tämä hetki voi olla sekunneista minuutteihin. Käyttis on win 8.1. Edellisessä käyttikksessä 8.0:ssa navi toimi kuin junan vessa - ei minkäänlaista probleemaa.

    Atermisen tuulilasin sanotaan heikentävän GPS -signaalia ja joissain tapauksissa jopa estävän sen. Ongelmasi puhelimen ja tompan kanssa näyttävät tukevan tätä väittämää. Tosin en löytänyt tähän faktaa, mutta useita keskusteluja kylläkin. Jos itse puhelin toimii navina toisessa autossa, jossa ei ole atermista tuulilasia, niin sitten se on kunnossa. Signaalin löytämistä voi avittaa ulkoisella gps -antennilla, jos sellainen nokialaiseen löytyy esim joku bluetooth-tyyppinen. Enpä usko, että näissä autoissa mitään vahvistavaa mokkulaa on.

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by Smistik View Post
    En usko autossa olevan mitään signaalin vahvistimia tms mokkuloita vai onko?
    Mitä tarkotat tuolla?

    Leave a comment:


  • aaty
    replied
    Peruutusvalo

    E91 LCI Oikean puolen peruutus valo ei toimi. poltin vaihdettu uuteen ja vika edelleen päällä. johtosarja? onko kokemuksia vastaavasta?

    :think

    Leave a comment:


  • Smistik
    replied
    Autossani on climatescreen tai aterminen tuulilasi tai miten tuota nyt kutsutaankaan. Auto ollut jo muutaman vuoden mutta tuntuu että viimeaikoina puhelimen gps (lumia 925)ei saa yhteyttä. Sama koskee tompan navia. Voi olla laitteista kiinni myös, mutta onko kohtalon tovereita? En usko autossa olevan mitään signaalin vahvistimia tms mokkuloita vai onko?

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by bimmerE34 View Post
    Ei kai ne sieltä itekseen katkea. Jenkeissä tosin on kaikki toisin, kun öljypropussakin on teksti "mikäli tämä on irti, älä käynnistä".

    Ei sitä saa normaalissa käytössä rikki ajamalla.
    Eri auto, mutta sama aihe: kävin tänään ostoaikeissa koeajamassa mb c63 amg:tä ja netistä lueskelin (ameriikan foorumeilta kun ei suomalaisilla foorumeilla oikein ole tietoa noista amg:stä) tyyppivioista ja siellä oli kauhuskenaarioita kyseisen koneen kannenpulteista. Ilmeisesti ainakin mersulla on ollut väärin suunniteltuja kannenpultteja vm -08 - -11- koneissa ja pultit on uudelleen suunniteltu kun vika huomattu. Tiedä sitten mikä on bmw:llä vastaava ongelma, jos sitä yleensä on...

    Todellisuudessa ei meselläkään noita varmasti koko ajan porsi, kuitenkin aika käytetty lohko kyseessä :think:
    Last edited by JP-76; 07-03-2015, 19:01.

    Leave a comment:


  • bimmerE34
    replied
    Originally posted by keisari6 View Post
    En vaan oikein alkuunkaan ymmärtänyt että miten ne kannen alumiinipultit on sieltä itsekseen katkeilleet ja pudonneet jonnekkin öljypohjaan? Eikä vaikuttanut edes harvinaiselta tapaukselta :think
    Ei kai ne sieltä itekseen katkea. Jenkeissä tosin on kaikki toisin, kun öljypropussakin on teksti "mikäli tämä on irti, älä käynnistä".

    Ei sitä saa normaalissa käytössä rikki ajamalla.

    Leave a comment:


  • keisari6
    replied
    Originally posted by bimmerE34 View Post
    Kyllä, kannenpultit on alumiinia ja jos niitä lähtee tarpeeksi pitkällä varrella vääntämään niin varmasti saa katki.

    Räjähtävä kattoluukkukaan ei ole legendaa, mikäli pelkääjän palli on varustettu heittoistuimella, on kattoluukussa räjähde jolla saa anopin mäkeen hyvin nopeasti.


    Ei muuta kun kaupoille vaan ja huolettomia kilometrejä
    Tuli melkeen kahvit nenästä

    En vaan oikein alkuunkaan ymmärtänyt että miten ne kannen alumiinipultit on sieltä itsekseen katkeilleet ja pudonneet jonnekkin öljypohjaan? Eikä vaikuttanut edes harvinaiselta tapaukselta :think

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Syötä tuohon semmoisen rekkari: http://services.netwheels.fi/ekotraf...o/default.aspx

    Leave a comment:


  • katajama
    replied
    Minkäs suuruinen käyttövoima vero on BMW 320 dA E91 Touring autossa?

    Leave a comment:


  • bimmerE34
    replied
    Originally posted by keisari6 View Post
    Olisi viikonloppuna tarkoitus ostaa E90 325i '05. Lueskelin ulkomaisilta palstoilta kaikenlaisia kauhukertomuksia katkeilevista kannenpulteista ja räjähtävistä kattoluukuista, onko kellään ollut tällaisia ongelmia?
    Kyllä, kannenpultit on alumiinia ja jos niitä lähtee tarpeeksi pitkällä varrella vääntämään niin varmasti saa katki.

    Räjähtävä kattoluukkukaan ei ole legendaa, mikäli pelkääjän palli on varustettu heittoistuimella, on kattoluukussa räjähde jolla saa anopin mäkeen hyvin nopeasti.


    Ei muuta kun kaupoille vaan ja huolettomia kilometrejä

    Leave a comment:


  • keisari6
    replied
    Olisi viikonloppuna tarkoitus ostaa E90 325i '05. Lueskelin ulkomaisilta palstoilta kaikenlaisia kauhukertomuksia katkeilevista kannenpulteista ja räjähtävistä kattoluukuista, onko kellään ollut tällaisia ongelmia?

    Leave a comment:


  • ster
    replied
    Onko kellään kokemusta näistä: https://www.youtube.com/watch?v=GVEC-GWdoZk

    Saako kytkettyä vaikka siten, että palaa kun vain parkit ovat päällä? Vai miten tuo kytkentä mahtaa ylipäätään mennä? Videota ko. päiväajovalojen asennuksesta ei tahtonut löytyä.. :think

    Leave a comment:


  • Nakkisoturi
    replied
    Originally posted by Dualfun View Post
    Hyvä kysymys, luulisin. Mutta tuleeko BMW:n aktiot sellaisenaan ALPINA:lle. Esim. eihän sinun moottorisi ole sama kuin BMW:ssä, miksi sille olisi aktio jos BMW:lle on?
    Keskustelin Alpinan tehtaan kanssa tuosta N47:n jakoketju ongelmasta. Sanoivat että koska minunkin autosta tuo kone löytyy, voi myös aktio olla avoimena. En sitten tiedä että etsivätkö esim moottorin numerolla, onko kyseinen moottori "riskiryhmään" kuuluva vai ei? Enkä myöskään Laakkoselta saannut suoraa vastausta näkevätkö he avaimen tiedoista avoimet kampanjat myös Alpinoihin vai ei. Myöskään tyonjohtaja ei ollut asiasta varma... Alpinan tehtaalta sen sijaan aktioista kysyttäessä tuli vastaus "visit in your local BMW-workshop" joten olettaisin että myös Suomessa Laakkonen löytäisi nuo aktiot.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎