Onko kukaan poistanut e91 takalasinpyyhkijää takaikkunaa naarmuttamasta? Löytyykö jostain jtn peittävää hattua sille akselin päälle tai onko joku jostain soveltanut sellaisen siihen?
Onhan noita tullut poistettua. Itse olen käyttänyt motonetistä löytyvää antennin reiälle tarkoitettua peitelevyä, mutta muita vastaavia ratkaisuja myös nähnyt Akseli on siis poistettu tietenkin kokonaan, eli pyyhkijän palauttaminen ei enää onnistu ilman uusia osia.
Onkos muuten olemassa minkäänlaista sivua, josta voisi tarkistaa kaikki kamppanjat esim e91:lle..? Kun nyt ovat aloittaneet kuulemma jonkun jakopää kamppiksen n47:aa koskien :think
Mistäs tämä huhu on peräisin? alko itseäkin kiinnostamaan, mikäli kyseistä kamppista olisi kehitteillä
Autossani on climatescreen tai aterminen tuulilasi tai miten tuota nyt kutsutaankaan. Auto ollut jo muutaman vuoden mutta tuntuu että viimeaikoina puhelimen gps (lumia 925)ei saa yhteyttä. Sama koskee tompan navia. Voi olla laitteista kiinni myös, mutta onko kohtalon tovereita? En usko autossa olevan mitään signaalin vahvistimia tms mokkuloita vai onko?
Moi,
Mulla ei ole atermista tuulilasia, mutta tuolla samalla puhelimella navi pätkii aika usein. Toisin sanoen se hukkaa signaalin - jumittaa paikalleen tämän vuoksi ja löytää signaalin uudelleen hetken päästä. Tämä hetki voi olla sekunneista minuutteihin. Käyttis on win 8.1. Edellisessä käyttikksessä 8.0:ssa navi toimi kuin junan vessa - ei minkäänlaista probleemaa.
Atermisen tuulilasin sanotaan heikentävän GPS -signaalia ja joissain tapauksissa jopa estävän sen. Ongelmasi puhelimen ja tompan kanssa näyttävät tukevan tätä väittämää. Tosin en löytänyt tähän faktaa, mutta useita keskusteluja kylläkin. Jos itse puhelin toimii navina toisessa autossa, jossa ei ole atermista tuulilasia, niin sitten se on kunnossa. Signaalin löytämistä voi avittaa ulkoisella gps -antennilla, jos sellainen nokialaiseen löytyy esim joku bluetooth-tyyppinen. Enpä usko, että näissä autoissa mitään vahvistavaa mokkulaa on.
Autossani on climatescreen tai aterminen tuulilasi tai miten tuota nyt kutsutaankaan. Auto ollut jo muutaman vuoden mutta tuntuu että viimeaikoina puhelimen gps (lumia 925)ei saa yhteyttä. Sama koskee tompan navia. Voi olla laitteista kiinni myös, mutta onko kohtalon tovereita? En usko autossa olevan mitään signaalin vahvistimia tms mokkuloita vai onko?
Ei kai ne sieltä itekseen katkea. Jenkeissä tosin on kaikki toisin, kun öljypropussakin on teksti "mikäli tämä on irti, älä käynnistä".
Ei sitä saa normaalissa käytössä rikki ajamalla.
Eri auto, mutta sama aihe: kävin tänään ostoaikeissa koeajamassa mb c63 amg:tä ja netistä lueskelin (ameriikan foorumeilta kun ei suomalaisilla foorumeilla oikein ole tietoa noista amg:stä) tyyppivioista ja siellä oli kauhuskenaarioita kyseisen koneen kannenpulteista. Ilmeisesti ainakin mersulla on ollut väärin suunniteltuja kannenpultteja vm -08 - -11- koneissa ja pultit on uudelleen suunniteltu kun vika huomattu. Tiedä sitten mikä on bmw:llä vastaava ongelma, jos sitä yleensä on...
Todellisuudessa ei meselläkään noita varmasti koko ajan porsi, kuitenkin aika käytetty lohko kyseessä :think:
En vaan oikein alkuunkaan ymmärtänyt että miten ne kannen alumiinipultit on sieltä itsekseen katkeilleet ja pudonneet jonnekkin öljypohjaan? Eikä vaikuttanut edes harvinaiselta tapaukselta :think
Ei kai ne sieltä itekseen katkea. Jenkeissä tosin on kaikki toisin, kun öljypropussakin on teksti "mikäli tämä on irti, älä käynnistä".
Kyllä, kannenpultit on alumiinia ja jos niitä lähtee tarpeeksi pitkällä varrella vääntämään niin varmasti saa katki.
Räjähtävä kattoluukkukaan ei ole legendaa, mikäli pelkääjän palli on varustettu heittoistuimella, on kattoluukussa räjähde jolla saa anopin mäkeen hyvin nopeasti.
Ei muuta kun kaupoille vaan ja huolettomia kilometrejä
Tuli melkeen kahvit nenästä
En vaan oikein alkuunkaan ymmärtänyt että miten ne kannen alumiinipultit on sieltä itsekseen katkeilleet ja pudonneet jonnekkin öljypohjaan? Eikä vaikuttanut edes harvinaiselta tapaukselta :think
Olisi viikonloppuna tarkoitus ostaa E90 325i '05. Lueskelin ulkomaisilta palstoilta kaikenlaisia kauhukertomuksia katkeilevista kannenpulteista ja räjähtävistä kattoluukuista, onko kellään ollut tällaisia ongelmia?
Kyllä, kannenpultit on alumiinia ja jos niitä lähtee tarpeeksi pitkällä varrella vääntämään niin varmasti saa katki.
Räjähtävä kattoluukkukaan ei ole legendaa, mikäli pelkääjän palli on varustettu heittoistuimella, on kattoluukussa räjähde jolla saa anopin mäkeen hyvin nopeasti.
Ei muuta kun kaupoille vaan ja huolettomia kilometrejä
Olisi viikonloppuna tarkoitus ostaa E90 325i '05. Lueskelin ulkomaisilta palstoilta kaikenlaisia kauhukertomuksia katkeilevista kannenpulteista ja räjähtävistä kattoluukuista, onko kellään ollut tällaisia ongelmia?
Saako kytkettyä vaikka siten, että palaa kun vain parkit ovat päällä? Vai miten tuo kytkentä mahtaa ylipäätään mennä? Videota ko. päiväajovalojen asennuksesta ei tahtonut löytyä.. :think
Hyvä kysymys, luulisin. Mutta tuleeko BMW:n aktiot sellaisenaan ALPINA:lle. Esim. eihän sinun moottorisi ole sama kuin BMW:ssä, miksi sille olisi aktio jos BMW:lle on?
Keskustelin Alpinan tehtaan kanssa tuosta N47:n jakoketju ongelmasta. Sanoivat että koska minunkin autosta tuo kone löytyy, voi myös aktio olla avoimena. En sitten tiedä että etsivätkö esim moottorin numerolla, onko kyseinen moottori "riskiryhmään" kuuluva vai ei? Enkä myöskään Laakkoselta saannut suoraa vastausta näkevätkö he avaimen tiedoista avoimet kampanjat myös Alpinoihin vai ei. Myöskään tyonjohtaja ei ollut asiasta varma... Alpinan tehtaalta sen sijaan aktioista kysyttäessä tuli vastaus "visit in your local BMW-workshop" joten olettaisin että myös Suomessa Laakkonen löytäisi nuo aktiot.
Leave a comment: