En löytänyt nopeasti muutakaan threadia joten,
Pystyykö E91 -12 malliin koodaamaan sumuvalot toimimaan ns kääntymisvaloina?
Aktivoin NCS:llä ko kohtan, mutta mitään ei tapahdu.
Takavalot sain sentään toimimaan päiväajovalojen kanssa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Caparkki View PostEi kukaan sattuis keksimään mistä voisi löytää alla olevan mallin mukaan tuollaiset pienet roiske/levikepalat..?:think Tuntuu että olen kahlannut ebayt jne läpi ilman tuloksiakiitos jo etukäteen viksummille!
Leave a comment:
-
-
Ei kukaan sattuis keksimään mistä voisi löytää alla olevan mallin mukaan tuollaiset pienet roiske/levikepalat..?:think Tuntuu että olen kahlannut ebayt jne läpi ilman tuloksiakiitos jo etukäteen viksummille!
Leave a comment:
-
-
Mistähän johtuu että i-drivessa puhelinluettelossa ei näy kuin 1/3 numeroista? Puhelimena iPhone 5. Kun joku henkikö soittaa, nimi kyllä ilmestyy i-driven näyttöön vaikkei sitä löydy luettelosta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostIhan naurettava tuo anturin sijainti jarrupalassaNoin puolet oli vielä paloista jäljellä kun osui jarrulevyyn tuo kosketuspinta ja hälytykset alko... varmasti ois vielä parikymmentä tuhatta ajanut noilla.
Sanotaanko näin, että pitää alkaa katsomaan tarkemmin paloja oli I-Drive mitä mieltä tahansa.. Ei ollut käytännössä ketään kotona, että aika myöhään antoi varoituksen minulla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dualfun View PostJoo aika selvä peli, kuluneisuusanturin looppi katkennut eli kosketushäiriö.
Kokeilin nyt itse ajaa (taka)jarrupalat kokonaan loppuun. Nähtävästi kun kuluneisuusanturi menee poikki, korjaa auto 1000km automaattisesti jäljellä olevaksi matkaksi, joka laskee todellisen ajomäärän mukaan. 0km kohdalla tulee punainen varoitusvalo mittaristoon, i-Drive näytössä viesti joka täytyy kuitata jokaisella käynnistyksellä pois, ja laskuri lähtee menemään lineaarisesti miinuksen puolelle.Noin puolet oli vielä paloista jäljellä kun osui jarrulevyyn tuo kosketuspinta ja hälytykset alko... varmasti ois vielä parikymmentä tuhatta ajanut noilla. Tulipahan nyt uudet vaihdettua kunnon rasvojen kera niin pyörii pyörätkin paremmin. I-drivehan näytti matkaksi jotain 30t jarrupalan vaihtoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostMulla pamahti kans ilman mitään ennakkovaroitusta suoraan punainen valo tauluun, auto nosturilla. Ja i-Driveen ilmoitus että aja perhana heti marmorille ja vaihdata kaikki jarrupalat. Taskulamppu käteen ja katsomaan mikämoinen on palojen kuluneisuus. Edessä oli varmaan 20 mm ja takana 15 mm pintaa jäljellä. Vikakoodi jäi päälle eikä saanut kuitattua pois. No, vanha kunnon DIS esille ja kuittasin etu ja takapalt vaihdetuksi. Nyt täytyy vissiin vaan itse huolehtia että pintaa paloissa riittää.
Kokeilin nyt itse ajaa (taka)jarrupalat kokonaan loppuun. Nähtävästi kun kuluneisuusanturi menee poikki, korjaa auto 1000km automaattisesti jäljellä olevaksi matkaksi, joka laskee todellisen ajomäärän mukaan. 0km kohdalla tulee punainen varoitusvalo mittaristoon, i-Drive näytössä viesti joka täytyy kuitata jokaisella käynnistyksellä pois, ja laskuri lähtee menemään lineaarisesti miinuksen puolelle.
Leave a comment:
-
-
Vaihdatin uuden akun e91 lci:hin. Akkukaupan vanha ukko ei ollut varma menikö akun vaihdon koodaus perilleNo eihän se mennyt, kun ei vieläkään toimi start&stop ominaisuus. Elikkä auto luulee vieläkin varauksen olevan niin kehno, ettei pelaa. Osaisiko joku turun alueella koodata pientä korvausta vastaan?
Leave a comment:
-
-
09 vuoden E91 LCI 320d:hen juuri menossa softa sisälle ja sitä myöten lähtee dpf ja egr. Hiukkasloukku tarkoituksena itse tyhjennellä. Onko näissä samassa pöntössä katti? Itse en ole vielä kyseisen auton putkistoa sen paremmin tutkinut.. Onko muutenkin järkevin korvata loukku suoralla downpipellä vai miten on porukka tehnyt?
Leave a comment:
-
-
Täälä kans kaikki palat meni loppuun idriven mukaan tuossa kun tuli vähä reippaammin lunta ja sain testerillä nollattua mutta parin päivän päästä syttyi uudelleen niin en oo sit jaksanu vielä tutkia sen tarkemmin miltä anturit näyttää toki neki on vaan jossain tukivarressa nippusiteillä köytettynä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostKatoin vikakoodin niin oli Brake pad wear HA, 5DE1 Tuo HA varmaan kertoo että mistä pyörästä tulee? H ilmeisesti lyhenne taka-akselista ja A oikea puoli. Ainakin alustavan suomi saksa käännösten perusteellaPalaa kyllä oli ainakin ulkopuolella vaikka muille jakaa niin oisko vaa anturissa kosketushäikkää
VA etu-akselia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostKatoin vikakoodin niin oli Brake pad wear HA, 5DE1 Tuo HA varmaan kertoo että mistä pyörästä tulee? H ilmeisesti lyhenne taka-akselista ja A oikea puoli. Ainakin alustavan suomi saksa käännösten perusteellaPalaa kyllä oli ainakin ulkopuolella vaikka muille jakaa niin oisko vaa anturissa kosketushäikkää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View Postok, eli meillä oli mitattu 6,7L ja ajotietokone näytti 7L. Niin näistä laskemalla tuolla kaavalla tulee 957, eli pitää vielä pienentää hieman sitä arvoa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: