Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommix
    replied
    Originally posted by Veeksi View Post
    Perheen käyttis, E91, kadotti kaukosäätöisen keskuslukituksen. Ei ollut avaimen paristo eikä ollut kaukosäädön vastaanotin. Koko takaluukun johtosarja on kappaleina. Kustannusarvio korjaukselle 400€ (osat) + 800€ työt. Onko tässä tapauksessa oikotietä onneen vai kannattaako nuo kulut vaan kärsiä nahkoissa?
    Kuulostaa kalliilta. E61:ssä uusittiin vain pätkät johtoa (~20€)ei koko johtosarjaa ja työ oli jotain 150 €...

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Homebrew View Post
    Mulla oli täysin samat oireet Mulf1 purkilla ja Nokian windows-puhelimilla. Kun mulf alkoi pätkiä niin hommasin Mulf2:sen ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia yhteensopivuuden kanssa.
    OK, menikö tuo mulf2 suoraan vanhoilla liittimillä? Mitenköhän mulf2 high?

    Leave a comment:


  • Veeksi
    replied
    Perheen käyttis, E91, kadotti kaukosäätöisen keskuslukituksen. Ei ollut avaimen paristo eikä ollut kaukosäädön vastaanotin. Koko takaluukun johtosarja on kappaleina. Kustannusarvio korjaukselle 400€ (osat) + 800€ työt. Onko tässä tapauksessa oikotietä onneen vai kannattaako nuo kulut vaan kärsiä nahkoissa?

    Leave a comment:


  • jonttt
    replied
    Edelleen kyselen, että kuinka porukka on 320d lcissä poistanut dpf:fän? Onko katti samassa? Itsellä tarkoituksena tehdä kokonaan uusi downpipe ja näin alkuperäinen jää koskemattomaksi. Softan puolesta siis dpf on jo pois pelistä..
    Minkä kokoista putkea ja mites antureiden laita? ksikki asennettava myös uuteen putkeen?
    Last edited by jonttt; 25-02-2015, 08:25.

    Leave a comment:


  • Holotti
    replied
    Morot, Lahden alueella ketään, joka osaisi ohjelmoida saattovalot niin että avatessa/lukitessa sumarit syttyisi palamaan?

    -Ville

    Leave a comment:


  • Hiace
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Mulla pamahti kans ilman mitään ennakkovaroitusta suoraan punainen valo tauluun, auto nosturilla. Ja i-Driveen ilmoitus että aja perhana heti marmorille ja vaihdata kaikki jarrupalat. Taskulamppu käteen ja katsomaan mikämoinen on palojen kuluneisuus. Edessä oli varmaan 20 mm ja takana 15 mm pintaa jäljellä. Vikakoodi jäi päälle eikä saanut kuitattua pois. No, vanha kunnon DIS esille ja kuittasin etu ja takapalt vaihdetuksi. Nyt täytyy vissiin vaan itse huolehtia että pintaa paloissa riittää.
    Tämän muuten saa nollattua ihan iDriven kautta kun kuittaa etu- ja takajarrupalat vaihdetuksi. Itsellä pamahtanut 2 kertaa auton omistuksen aikana ruutuun ja molemmilla kerroilla sade/loskakeli. Häviää tuolla nollauksella viimeistään parin käynnistyksen jälkeen.

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Irtoaako automaatin vaihteenvalitsin ylöspäin vetämällä samalla lailla kun manuaalivaihteisen? Kyseessä 2007 pre LCI.
    Näyttäis irtoavan. Siinä opetusvideo: grannyrideastick

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Irtoaako automaatin vaihteenvalitsin ylöspäin vetämällä samalla lailla kun manuaalivaihteisen? Kyseessä 2007 pre LCI.

    Leave a comment:


  • baku
    replied
    Originally posted by kooma View Post
    No tämä yhdistettynä siihen että raikkarikotelo on ollut irti niin sieltä suunnalta kannattaa ongelmaa etsiä. Alla hieman vastaavaa.

    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=665594
    Näin tuossa oli käynyt. Ikkunan alareunaan tuleva tiiviste oli liikahtanut pois paikaltaan. Asennettu huolellisemmin ja taas pitää. Ei muuta kuin lattian kuivaukseen

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    Originally posted by Spunde View Post
    Kellään kokemuksia takapään narinasta?

    Eli kun ajaa pienempäänkin monttuun/töyssyyn tiessä niin kuskin puolen takapää narisee ja nitisee. Jostain netistä luin että kyseessä olisi ns. ''narinahela'' ?

    Ja myös, onko jollain tietoa mistä saisi linkin kuvan näköiset vanteet?

    Linkki: http://s38.photobucket.com/user/BMWE...-side.jpg.html
    Mulla oli sama ja se on tuo osa nr.3. Myös tuo nr.18 tukivarren ylempi pusla voi olla syypää. Pikahuoltona vaikka moottoriöljyä kumin läpi ruiskulla. Ite laitoin powerflexit noihin kolmosiin ja 120e makso puslat. Aika tiukka oli tuo puslan metalliholkki irtoamaan navasta.

    Leave a comment:


  • _qs
    replied
    Luovutti etukardaani 250tkm jälkeen tuosta sigun -06 330xda:sta. Marmorilta ohjeistettiin nollaamaan jakolaatikon adaptaatiot ennen kuin alkaa uudelleen ajelemaan korjauksen jälkeen.

    Auto on pajalla niin en juuri nyt pääse kokeilemaan, eli onko tietoa pystyykö inpalla tekemään tuon jakolaatikon adaptaatioiden nollauksen? Ja jos pystyy, niin löytyykö se transmissionin vai chassiksen alta?

    Leave a comment:


  • kooma
    replied
    Originally posted by baku View Post
    Ei tuntuisi olevan oikein todennäköinen vuotokohta tässä tapauksessa. Nyt tiputteli melkein keskeltä hanskalokeron kohdalta. Mihinkään läpivienteihin en ole koskenut, mutta kai tuolta joku tuollainen löytyy.
    No tämä yhdistettynä siihen että raikkarikotelo on ollut irti niin sieltä suunnalta kannattaa ongelmaa etsiä. Alla hieman vastaavaa.

    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=665594

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by baku View Post
    Ei tuntuisi olevan oikein todennäköinen vuotokohta tässä tapauksessa. Nyt tiputteli melkein keskeltä hanskalokeron kohdalta. Mihinkään läpivienteihin en ole koskenut, mutta kai tuolta joku tuollainen löytyy.
    Käytäppä se eboksi auki. Löytyy vänkärin raikkarikotelon alta. Sormet ristiin ettei ecu uiskentele vedessä.

    Leave a comment:


  • baku
    replied
    Ei tuntuisi olevan oikein todennäköinen vuotokohta tässä tapauksessa. Nyt tiputteli melkein keskeltä hanskalokeron kohdalta. Mihinkään läpivienteihin en ole koskenut, mutta kai tuolta joku tuollainen löytyy.

    Leave a comment:


  • kooma
    replied
    Yleisin vuotokohta on että ovipahvin sisällä olevan kosteussulun liimaus on pettänyt. Vesi tulee tällöin ovipahvin ja oven rungon välistä ja uittaa sieltä jalkatilaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎