
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Morjesta ! 320d 06 vm ohjelmoitu kovalla askilla sekalaisen ajon kulutus 8.1 ? tuntuu aika järkyttävän kovalta ? lämmöt nousee hyvin 88 ja pysyy siinä ? vetojakin on ihan normaalisti? voiko rikkinäinen imm vaikuttaa noin paljon kulutukseen ? ja paikallaan tulee pakokaasun haju sisään..
-
-
Joo ukollakin oli subarussa takaiskarit olleet täysin elottomat niin leima pamahti ja itelläkin meni bemari läpi vaikka toinen takaiskari oli jo mehut päästäny
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Neutrone View PostIhan mielenkiinnosta, minkälaisia arvoja ootte saanu katsastuksen iskaritestissä e90 m-sport alustalla? Takaiskareista tuli 225/45-17 rengastuksella ja 3barin paineilla 18/20%, ne on ihan orkkikset ja ajossa tuntuu ihan normaalilta. Tietenkään ei ole enää aikasempia lappuja jäljellä että vois vertailla.
Leave a comment:
-
-
Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia arvoja ootte saanu katsastuksen iskaritestissä e90 m-sport alustalla? Takaiskareista tuli 225/45-17 rengastuksella ja 3barin paineilla 18/20%, ne on ihan orkkikset ja ajossa tuntuu ihan normaalilta. Tietenkään ei ole enää aikasempia lappuja jäljellä että vois vertailla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suppari View PostTakapäästä johdot poikki siitä anturista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by michoi View PostNyt alkoi oma E90 330D vittuilemaan.. Osaisiko kukaan arvailla mitä voisi olla vikana kun tuo ei käynnisty? Startti ei edes pyöritä.
Toimi aamulla normaalisti ja sitten n 3h parkkihallissa seisomisen jälkeen ei lähde starttaa. Mitään vikavaloja ei pala.
Auto hinautettiin schmiedmanin pihaan ja toivottavasti kerkeisivät alkuviikosta lukemaan vikakoodeja.
Kokeilin maadoittaa moottoria iskaritolpasta jos moottorin maakapeli olisi kaput muttei mitää vaikutusta ollu kyseisellä toimenpiteellä.
Olisiko nyt startti sanonut ittensä lopullisesti irti? Akun jännitettä ei saatu mitattua kun ei ollut mittareita mutta kaikki sähkövempaimet toimivat normaalisti.
Tai sitte startti kaput.Last edited by Kissvesala; 15-02-2015, 22:36.
Leave a comment:
-
-
Nyt alkoi oma E90 330D vittuilemaan.. Osaisiko kukaan arvailla mitä voisi olla vikana kun tuo ei käynnisty? Startti ei edes pyöritä.
Toimi aamulla normaalisti ja sitten n 3h parkkihallissa seisomisen jälkeen ei lähde starttaa. Mitään vikavaloja ei pala.
Auto hinautettiin schmiedmanin pihaan ja toivottavasti kerkeisivät alkuviikosta lukemaan vikakoodeja.
Kokeilin maadoittaa moottoria iskaritolpasta jos moottorin maakapeli olisi kaput muttei mitää vaikutusta ollu kyseisellä toimenpiteellä.
Olisiko nyt startti sanonut ittensä lopullisesti irti? Akun jännitettä ei saatu mitattua kun ei ollut mittareita mutta kaikki sähkövempaimet toimivat normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Homebrew View PostSellasta ongelmaa tällä kertaa tossa E91 että xenonit alkoivat tasaisella ja ylämäkeen ajettaessa heilumaan ylösalas, molemmat synkassa. Oliskohan se taas etuakselin tasoanturi mikä oireilee? Tuskin tällaista ongelmaa tulis ohjausboksien takia tms.. Parkissakin välillä huomaa että valot vaihtaa korkeutta ja palaavat takaisin. kertaalleen jo käytiin Piispanristin merkkihuollossa korjaamassa Joulun aikaan kun oli unohtunut etuiskareiden vaihdon yhteydessä laittaa koko anturi kiinni. Pitänee taas mennä käymään...
Leave a comment:
-
-
Sellasta ongelmaa tällä kertaa tossa E91 että xenonit alkoivat tasaisella ja ylämäkeen ajettaessa heilumaan ylösalas, molemmat synkassa. Oliskohan se taas etuakselin tasoanturi mikä oireilee? Tuskin tällaista ongelmaa tulis ohjausboksien takia tms.. Parkissakin välillä huomaa että valot vaihtaa korkeutta ja palaavat takaisin. kertaalleen jo käytiin Piispanristin merkkihuollossa korjaamassa Joulun aikaan kun oli unohtunut etuiskareiden vaihdon yhteydessä laittaa koko anturi kiinni. Pitänee taas mennä käymään...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dualfun View PostEdit: Paina käynnistysnappia, mutta ilman kytkin/jarrupoljinta - eli älä käynnistä autoa!
Trippimittarin nappia pohjassa, kunnes pääset huoltokohtia selaamaan (/!\ näytössä). (Jos painoit liian pitkään jouduit piilovalikkoon (näytössä 1. FGSTNR), pidä pitkään pohjassa ja koita uusiksi.) Sitten vaan vasemmalla viiksellä ylös alas napilla raikkarin kohdalle ja BC napilla reset.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tourister View PostMiten nollaan raitisilmasuodattimen vaihdon?oliks siinä joku trippimittari painelu tsydeemi?
Trippimittarin nappia pohjassa, kunnes pääset huoltokohtia selaamaan (/!\ näytössä). (Jos painoit liian pitkään jouduit piilovalikkoon (näytössä 1. FGSTNR), pidä pitkään pohjassa ja koita uusiksi.) Sitten vaan vasemmalla viiksellä ylös alas napilla raikkarin kohdalle ja BC napilla reset.
Originally posted by MPX View PostE90 320 facelift. Temppuileekohan minun muisti vai mikä, mutta mielestäni autoni mittaristoon on ennen ilmestynyt palamaan vihreä mittarin kuva kun vakionopeudensäädin on päällä. Nyt ei. Välähtää vaan nopeus jolle se asetetaan ja ei muuta. Muutenkin olisi hyvä jos se nopeus siinä näytöllä pysyisi siinä koko ajan.Last edited by Dualfun; 13-02-2015, 09:36.
Leave a comment:
-
-
E90 320 facelift. Temppuileekohan minun muisti vai mikä, mutta mielestäni autoni mittaristoon on ennen ilmestynyt palamaan vihreä mittarin kuva kun vakionopeudensäädin on päällä. Nyt ei. Välähtää vaan nopeus jolle se asetetaan ja ei muuta. Muutenkin olisi hyvä jos se nopeus siinä näytöllä pysyisi siinä koko ajan. Onnistuukohan koodaamalla?
Leave a comment:
-
-
Huomasin, että kuskin puolen peili ei lämpene enää. Olen huomannut aikaisemmin peilin reunassa ruskeaa juovaa, mutta mielestäni lämmitys on toiminut. Oisiko suolapasaka tehnyt tehtävänsä, kun en ole uudemmissa autoissa rusehtavia peilin reunoja nähnyt aikaisemmin. Lähteekö tuo peili vastaavin ohjein irti kuin linkin takana? Eli muoviliuskalla nostaa alareunasta.
http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=670764
Leave a comment:
-
-
Miten nollaan raitisilmasuodattimen vaihdon?oliks siinä joku trippimittari painelu tsydeemi?
Leave a comment:
-
Leave a comment: