Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pedroo
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 58
    • helsinki

    #31
    onko noissa e92 330d automaatti bemareiden laatikoissa ollut mitään ongelmia?
    onko minkämoisia aikapommeja?
    hmm..

    kyseessä siis 190tkm ajettu -07 330d coupe jota oon tossa vähän kuolannu..
    Last edited by pedroo; 01-04-2015, 15:49.

    e61 530d lci M- sport
    e46 330i Cabriolet M- sport
    e91 325d M-sport
    e60 530d
    e46 330i M-sport cabriolet
    e39 530d M-sport
    e39 530d
    e46 323
    e36 318

    Comment

    • Zeta
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7561
      • Kotona

      #32
      Originally posted by pedroo View Post
      kyseessä siis 190tkm ajettu -07 330d coupe jota oon tossa vähän kuolannu..
      Ei oo vaikea arvata että se on tämä http://www.nettiauto.com/bmw/330/7126345
      -
      Käyttöautona: F20
      Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
      Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
      -

      Comment

      • pedroo
        Bimmer Rookie
        • Sep 2010
        • 58
        • helsinki

        #33
        Originally posted by Zeta View Post
        Ei oo vaikea arvata että se on tämä http://www.nettiauto.com/bmw/330/7126345
        saattaa ollakkin!
        onko foorumilaisen?

        e61 530d lci M- sport
        e46 330i Cabriolet M- sport
        e91 325d M-sport
        e60 530d
        e46 330i M-sport cabriolet
        e39 530d M-sport
        e39 530d
        e46 323
        e36 318

        Comment

        • Lare.
          Newbiemmer
          • Oct 2010
          • 4
          • Suomi

          #34
          Mistä sais Suomesta m-sport takapuskurin(pdc) e90 2005. Siis sen tehtaan "jäljitelmän", kaiken maailman m-look versioita löytyy...

          Comment

          • PedroJ
            Newbiemmer
            • Jan 2015
            • 28
            • Espoo

            #35
            Laitetaan nyt tännekin vielä kysymys jos jollain olisi jotain kokemusta. Olen googletellut asiaa kyllä aikalailla mutta mitään E92:een liittyvää ei oikein tahdo löytyä tästä ropleemasta.
            Onko mitään arvausta mistä kannattaisi vikaa lähteä etsimään kun radio kuuluu huonosti E92:ssa.
            Ylen kanavat kuuluu suht hyvin vaikka kyllä nekin rätisee välillä ja maantieajossa pidemmällä matkalla niitäkin saa olla aina hakemassa sellaista joka kuuluisi hyvin eikä aina löydy.
            PK-seudulla kun ajelee niin paikallisradiot rätisee ja jopa Radio Rock jota ei voi kuunnella kuin aika harvoin, niin paha on rätinä. Joskus ei kuulu mitään muuta kuin pelkkää rätinää joskus taas kuuluu ihan hyvin. Huomasin että esim. Kehä kolmosella Radio Rock kuuluu huonosti, Kehä ykkösellä paremmin/siedettävästi. En tiedä kuvittelenko mutta tuntuu että kuuluvuus on parempi iltapäivällä kuin aamulla.
            Radio on Professional jos sillä on jotain merkitystä. En ole myöskään huomannut että takalasinlämmittimen käyttäminen vaikuttaisi asiaan mitenkään.
            Juu, ja autossa on Led-rinkulat juuri äsken laitettu mutta radio rätisi jo ennen niiden laittamista, eikä nuo ledit ole ainakaan huonontaneet kuuluvuutta, ehkä jopa päinvastoin
            E91:ssähän on ongelma se antennivahvistin joka saattaa kastua mutta ei luulis E92:ssa pääsevän kosteutta sinne vahvistimelle.

            Comment

            • TPM1
              Bimmer Rookie
              • Jan 2013
              • 127
              • Kerava

              #36
              Originally posted by TPM1 View Post
              Mistä voisi alkaa vikaa etsimään, kun tuo oma mosse tuntuu tehottomalta... Tai edes asian todeta muualla kuin omassa pääkopassaan. Potilas 330d 2007 E91 kilsoja noin 200000. Ei revi enää niin kuin ennen... :think
              Eli "tohtorilla" kävin vikakoodit lukemassa ja DPF:ssä oli vastapaineet liian korkeat... Eli tukkoon menossa, vaikka infossa on 12000km filtterillä elinaikaa jäljellä. Ei ole mitään vikoja asiasta antanut. PRKL! Missä olette noita tyhjennelleet?

              Comment

              • atteee
                BTCF Member
                • May 2013
                • 167
                • Yka

                #37
                Originally posted by TPM1 View Post
                Eli "tohtorilla" kävin vikakoodit lukemassa ja DPF:ssä oli vastapaineet liian korkeat... Eli tukkoon menossa, vaikka infossa on 12000km filtterillä elinaikaa jäljellä. Ei ole mitään vikoja asiasta antanut. PRKL! Missä olette noita tyhjennelleet?
                Olis muuten kätevä, kun tuolla sun tiedoissa lukis, että missä asut niin osataan kertoa, että menetkö rovaniemelle vai turkuun

                Comment

                • TPM1
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2013
                  • 127
                  • Kerava

                  #38
                  Originally posted by atteee View Post
                  Olis muuten kätevä, kun tuolla sun tiedoissa lukis, että missä asut niin osataan kertoa, että menetkö rovaniemelle vai turkuun
                  AIVAN! No nyt!

                  Comment

                  • Supra^
                    BTCF Member
                    • Jul 2005
                    • 5150
                    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                    #39
                    Originally posted by TPM1 View Post
                    AIVAN! No nyt!
                    Oliko siellä muita koodeja jotka olisi voineet tuon tukkiutumisen aiheuttaa? Onko termarit kunnossa? Kokeiliko "tohtori" väkisin polttoa päälle? :think
                    Musti 8HP
                    Nokivasara M47
                    TeiniCoupé DCT
                    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                    Ex:
                    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                    Comment

                    • Jarppa63
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2010
                      • 758
                      • Kerava

                      #40
                      Ja jos termarit kunnossa ja lämmöt nousee sinne 88-90 huitteille, voi kokeilla laittaa fortea tankkiin.


                      Jarppa
                      BMW i4M50 individual -23
                      exiä: BMW 545e -21
                      BMW F33 435xd -15
                      M550xd-12
                      e93 330da -08
                      Dodge Stealth RT/TT -91
                      Ford Thunderbird SC -91
                      Olds Supreme avo -71
                      Chevy Chevelle 2d HT -72

                      Comment

                      • TPM1
                        Bimmer Rookie
                        • Jan 2013
                        • 127
                        • Kerava

                        #41
                        Originally posted by Supra^ View Post
                        Oliko siellä muita koodeja jotka olisi voineet tuon tukkiutumisen aiheuttaa? Onko termarit kunnossa? Kokeiliko "tohtori" väkisin polttoa päälle? :think
                        Muita koodeja tuohon liittyen ei ollut. Rahun luona kävin ja polttoja laitettiin kiukulla päälle. Aina yksi kunnon kiihdytys aiheutti vian, joten se on kai siinä. Lämmöt on ok.

                        Comment

                        • TPM1
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2013
                          • 127
                          • Kerava

                          #42
                          Originally posted by Jarppa63 View Post
                          Ja jos termarit kunnossa ja lämmöt nousee sinne 88-90 huitteille, voi kokeilla laittaa fortea tankkiin.


                          Jarppa
                          Kyllä lämmöt ovat 88-92 kun äsken duuniin ajelin, joten kunnossa on. Onko kokemusta tuon toimivuudesta?

                          Comment

                          • Kissvesala
                            Moderator
                            • Jun 2010
                            • 3110
                            • Liminka

                            #43
                            Originally posted by TPM1 View Post
                            Muita koodeja tuohon liittyen ei ollut. Rahun luona kävin ja polttoja laitettiin kiukulla päälle. Aina yksi kunnon kiihdytys aiheutti vian, joten se on kai siinä. Lämmöt on ok.
                            Melko toivottomiaki pönttöjä on ajettu pakkopoltoilla puhtaaksi. Vaatii tilanteesta riippuen 50-150km ajoa koodeja kokoajan nollaten.
                            Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                            Kissvesala.fi
                            Priva tai o443424479

                            Comment

                            • Jarppa63
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2010
                              • 758
                              • Kerava

                              #44
                              Originally posted by TPM1 View Post
                              Kyllä lämmöt ovat 88-92 kun äsken duuniin ajelin, joten kunnossa on. Onko kokemusta tuon toimivuudesta?
                              Juu on. Sai ajella tovin ja nollata koodeja koko ajan. Kyllä se sitten lopulta aukesi ja ei ole tukkeet palautunut. Auto on siis tuo sigun e93.
                              Ainakin Keravan Fixus sitä Fortea (tai jotain vastaavaa) myy.

                              Jarppa
                              BMW i4M50 individual -23
                              exiä: BMW 545e -21
                              BMW F33 435xd -15
                              M550xd-12
                              e93 330da -08
                              Dodge Stealth RT/TT -91
                              Ford Thunderbird SC -91
                              Olds Supreme avo -71
                              Chevy Chevelle 2d HT -72

                              Comment

                              • Maueri
                                Newbiemmer
                                • Jan 2015
                                • 21
                                • Vantaa

                                #45
                                Originally posted by TPM1 View Post
                                Eli "tohtorilla" kävin vikakoodit lukemassa ja DPF:ssä oli vastapaineet liian korkeat... Eli tukkoon menossa, vaikka infossa on 12000km filtterillä elinaikaa jäljellä. Ei ole mitään vikoja asiasta antanut. PRKL! Missä olette noita tyhjennelleet?
                                Itse kävin tyhjentämässä riihimäellä chip-tuningilla juuri viime viikolla, otettiin dpf ja katti kokonaan pois, paljon oli hommaa kun auto on e92 330xd, samalla myös ohjelmoitiin !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎