Onko vielä järkevää laittaa 112tkm ajettuun E90 -07 malliin H&R:n madallusjouset, jossa on alkuperäiset iskarit kiinni? Saksasta saisi hyvään hintaan pelkät jouset eikä vielä tällä hetkellä ole paalua laittaa uusiin iskareihin rahaa kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Toble View PostMitäs asiantuntijat sanoo, kun E90:n sisätilan puhallin hönkää vain miniminopeudella?
Comment
-
-
Originally posted by Panzerfaust View PostEsivastuksen eli siilin viat ovat yleensä semmoisia, että puhallusnopeus heittää pyydetystä. En nyt ole varma että sopiiko kuitenkaan ihan täysin tuohon sinun ongelmaasi...
Tarkoitatko tätä? http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2 Kuulostaa kyllä ihan loogiselta, jos tuon kärähdys on ensin aiheuttanut hajut ja hajottuaan vaikuttaa nopeudensäätöön.
Täytyy varmaan tilata koko setti (moottori+esivastus) samantien. Tämä menee ilmeisesti 2006 vuosimalliin? http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2
Tuosta kauheasti halvemmalla tuskin löytää Suomesta uutta osaa?
G30 530e M-Sport -21
Ex:G30 530e M-Sport -19
F30 320i M-Sport -16
E92 325i -07
E90 325i -06
Comment
-
-
Originally posted by Toble View PostTarkoitatko tätä? ...
Mutta tämä on vaan siis arvausta, joku palstan koodaajista varmasti tietää että jääkö esim. vastusviasta mitään tietoa vikamuistiin?
Comment
-
-
Laitetaan nyt tähän ketjuun, kun en muuta keksi.
Ajatus olisi lähteä hakemaan autoa Saksasta heinäkuun puolvälissä. Onko täällä
jengi hakenut autoa rajojen ulkopuolelta?
Mielessä E90 335
Mitenköhän kannattaisi lähteä hommaa purkamaan, etsinkö ensin sopivaa autoa
netin kautta vai lähdenkö kiertämään liikkeitä? Reissu tosin ajatustasolla vasta ja aikaa suunnitteluun riittää.E92 325i -07
Comment
-
-
Originally posted by Holotti View PostLaitetaan nyt tähän ketjuun, kun en muuta keksi.
Ajatus olisi lähteä hakemaan autoa Saksasta heinäkuun puolvälissä. Onko täällä
jengi hakenut autoa rajojen ulkopuolelta?
Mielessä E90 335
Mitenköhän kannattaisi lähteä hommaa purkamaan, etsinkö ensin sopivaa autoa
netin kautta vai lähdenkö kiertämään liikkeitä? Reissu tosin ajatustasolla vasta ja aikaa suunnitteluun riittää.
helpoin tapa on maksaa jollekkin tunnetulle ja hyväksi havaitulle kaverille/yrityksellä että hän etsii auton ja hoitaa kilpihommat valmiiksi. Tällöin tieytsti auton etsimisen riemu poistuu.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQu View PostIte varmaan ettisin mahdollisimman monta vaihtoehtoa suunnitellun kaupungin läheltä esim netistä. Myös jotkut suomalaiset autontuojat/scoutit voi auttaa etsinnässä. Ehkä miettisin myös ns backup auton jos ei juuri sitä kyseistä yksilöä löydy. Auton etsintään kannattaa varata aikaa.
helpoin tapa on maksaa jollekkin tunnetulle ja hyväksi havaitulle kaverille/yrityksellä että hän etsii auton ja hoitaa kilpihommat valmiiksi. Tällöin tieytsti auton etsimisen riemu poistuu.
n. vajaan viikon mittainen matka tiedossa. Ehtiihän siinä kiertääE92 325i -07
Comment
-
-
Originally posted by AK-87 View PostOli valuttanut parkkihallin lattialle ja pohjapanssarin päälle melko roimasti nestettä, ja paisuntasäiliöön kaadoin litran lisää - edelleen valo syttyi välittömästi käynnistäessä. Ostin kk sitten auton liikkeestä ja sovittiin että vien sen vikadiagnoosiin ja katsotaan mistä kiikastaa. Ensimmäinen arvio oireiden perusteella oli, että syyläri paskana. Odotamme diagnoosia...
Onko näistä M47 163hv paukkunut noita syyläreitä? Ja jos, niin mikä sen rikkoontumisen varsinainen aiheuttaja on?Originally posted by AK-87 View PostJa diagnoosi on seuraava: syylärin alavesiputkessa halkeama, josta nesteet tulee pihalle. Syyläri letkuineen vaihtoon siis. Kauppias meinasi että kulutusosa ja laitettais korjauskulut puoliksi. Nauroin sen suohon, luonnollisesti.V60 D4 AWD -16
Civic "Track-spec" VTEC -02 kauppakassi
ex V60 D4 -13
ex E36 323i 4D -96
ex E91 320d -06 Stage 1
Comment
-
-
Originally posted by AK-87 View PostVielä tähän yksinpuheluuni jatkaen: onko jollakin joku valistunut arvaus siitä, miksi tuo syylärin vesiputki on haljennut? Lähinnä tässä mietityttää se, että jos sen aiheuttaja jäi tässä remontissa vielä korjaamatta, niin pian sieltä jäähdytysjärjestelmästä taas jokin palikka korkkaa...
Jos väkisin haluu lisää osia vaihdella niin lähtisin liikkeelle paisuntasäiliön korkista. Jos sen ylipainemekanismi on jumissa niin liiallisella nestemäärällä/huonosti ilmatulla järjestelmällä voi käydä hassusti.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Toble View PostMitäs asiantuntijat sanoo, kun E90:n sisätilan puhallin hönkää vain miniminopeudella?
Tilanne alkoi viikko sitten, kun kabiiniin alkoi tulla palaneen muovin käryä aina silloin tällöin. Sinertävää savua näkyi tulevan myös muutamalla kerralla näistä kojelaudan venttiileistä. Kärytys loppui eilen, mutta tänään puhallin toimi vain miniminopeudella. Huomiona vielä, kun laitan puhaltimen säädöistä minimi-asetuksesta ylöspäin, kuulostaa puhaltimen nopeus nousevan n. 1sek ajaksi kovemmalle ja tämän jälkeen palataan taas minimipuhallukseen.
Epäilin aluksi käryn lähteeksi, että asfalttityömaalta olisi jämähtänyt bitumia jonnekkin päin moottoria, mutta puhaltimen oirelu viittaisi kyllä vahvasti tekniikkaan ulkoisen tekijän sijaan.
Puhallin oireili kuukausi sitten pienellä vinkumisella - sain tämän fixattua juomapillifiksillä. Jos puhaltimen laakeri olisi vetänyt jumiin, eihän sen pitäisi pyöriä enää ollenkaan?Originally posted by Panzerfaust View PostEsivastuksen eli siilin viat ovat yleensä semmoisia, että puhallusnopeus heittää pyydetystä. En nyt ole varma että sopiiko kuitenkaan ihan täysin tuohon sinun ongelmaasi...G30 530e M-Sport -21
Ex:G30 530e M-Sport -19
F30 320i M-Sport -16
E92 325i -07
E90 325i -06
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOnko kokemuksia sellaisesta, että diesel täristää tyhjäkäynnillä sen verran paljon, että koko kori tuntuu resonoivan? Tällainen uusi piirre tuli esiin tänään liikennevaloissa koneen ollessa lämmin. Myös pakoputkesta kuului tärinää.
Kumpikaan ei ole äärimmäisen harvinaista näissä.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostSuuttimet kunnossa? Jos korjausarvoissa ei riitä enään vara niin rupiaa täristään. Tai sitte Kampiakselin värinänvaimennin "aka" dampperi.
Kumpikaan ei ole äärimmäisen harvinaista näissä.
Comment
-
Comment