Originally posted by E39-530A
View Post
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jep, kiitoksia veikkauksesta.
Tutkiskelin hieman nykyistä settiä ja vertasin näihin pienempiin. Isommallakin levyllä palat nuolevat ihan levyn ulkokehää, ehkä milli tai pari jää "koskematonta" aluetta. Pienemmällä levyllä, joka on siis 6mm säteeltään pienempi, tilanne kääntyy toisin päin eli palaan ja koskematon alue. Kuvittelisin, ainakin teoriassa palojen ollessa erittäin kuluneet, olevan mahdollista, että palojen kitkapinnat ottavat yhteen ennen kuin ne vastaavat levyyn. Jo tuon perusteella päättelen itsekin, että sanomista tulisi. Noh, levyistä löytyy myyntipuolelta ilmoitus, jos joku sattuu tarvitsemaan tuollaisia.
-
Ei ainakaan mulla antanut. Oma kävi just tällä viikolla termarihuollossa, ennen huoltoa ei nostanut lämpöjä yli 65 asteeseen jolloin dpf polttokaan ei lähtenyt päälle. Heti auton huollosta haettuani alkoi dpf polttokin toimimaan, ei tosin tainnut kovin tukossa vielä olla kun poltto ei kestänyt kuin n. 10min.Originally posted by Romppis View PostAntaakos rikkinäinen termostaatti jotain vikakoodia? Dpf meni tuossa alkuviikosta tukkoon ja kävin vikakoodit lukemassa ja antoi pelkän dpf koodin, samalla laitettiin pakkopoltto päälle ja reilu 30min moottoritie ajoa, sen jälkeen tuota dpf ilmoitusta ei ole enään tullut. Tänään Torque ohjelmalla seurailin moottoritietä ajellessa lämpöjä niin näytti koko 25min matkan 55-65 astetta
voiko tuo pitää realistisesti ajateltuna edes paikkansa vai onko vika torquen päässä
F11 525d xdrive
ex E92 330d
Comment
-
Paljonkos termarien vaihto maksoi? Itselläni taitaapi olla vaihto edessäOriginally posted by unam View PostEi ainakaan mulla antanut. Oma kävi just tällä viikolla termarihuollossa, ennen huoltoa ei nostanut lämpöjä yli 65 asteeseen jolloin dpf polttokaan ei lähtenyt päälle. Heti auton huollosta haettuani alkoi dpf polttokin toimimaan, ei tosin tainnut kovin tukossa vielä olla kun poltto ei kestänyt kuin n. 10min.
osaakos joku myös sanoa että millanen duuni olisi itse nuo vaihtaa?
BMW E92 330xda M-Sport -08
Comment
-
Ainakin noviisille oli melekonen homma, mutta ei kai se sinänsä vaikeaa ole jos tietää mitä tekee. Jälkeenpäin harmitti, etten vaihtanut samalla myös vesipumppua.Originally posted by Romppis View PostPaljonkos termarien vaihto maksoi? Itselläni taitaapi olla vaihto edessä
osaakos joku myös sanoa että millanen duuni olisi itse nuo vaihtaa?
Comment
-
Nooh... pitää käydä motonetistä termari hakemassa ja käydä paikallisella pikkupajalla kyselemässä jos vaihtaisivat sen kohtuuhintaan.Originally posted by aku1979 View PostAinakin noviisille oli melekonen homma, mutta ei kai se sinänsä vaikeaa ole jos tietää mitä tekee. Jälkeenpäin harmitti, etten vaihtanut samalla myös vesipumppua.
Edit: apuja vielä että mikäs se noista on se oikea termari kun tuolla motonetin sivuilla muutama eri näyttää olevan...Last edited by Romppis; 12-03-2016, 18:13.BMW E92 330xda M-Sport -08
Comment
-
Originally posted by Romppis View PostPaljonkos termarien vaihto maksoi? Itselläni taitaapi olla vaihto edessä
osaakos joku myös sanoa että millanen duuni olisi itse nuo vaihtaa?
Oma meni takuuseen mutta kustannusarvio oli 300€. Vaihdettiin päätermari+egr.
Onnistuu myös itse tehdä jos edes vähän pysyy jakoavain kädessä, oisin itse vaihtanut mutta meni tosiaan takuuseen. Osat maksaa n. 100€ tohon remonttiin.F11 525d xdrive
ex E92 330d
Comment
-
Itselläni finntakuu löytyy niin pitääpi selvitellä saisiko itsekkin takuuseen sen kun ei tuo näköjään mikään ilmanen ole vaihtaa.Originally posted by unam View PostOma meni takuuseen mutta kustannusarvio oli 300€. Vaihdettiin päätermari+egr.
Onnistuu myös itse tehdä jos edes vähän pysyy jakoavain kädessä, oisin itse vaihtanut mutta meni tosiaan takuuseen. Osat maksaa n. 100€ tohon remonttiin.BMW E92 330xda M-Sport -08
Comment
-
Ihme on jos finntakuu maksaa termarirempan...kannattaa tietysti kokeilla. Termarit kannattanee hommata alkuperäisosina.Originally posted by Romppis View PostItselläni finntakuu löytyy niin pitääpi selvitellä saisiko itsekkin takuuseen sen kun ei tuo näköjään mikään ilmanen ole vaihtaa.
Comment
-
Hei, mitäs kumeja ootte noiden vanteiden ympärillä käyttäny?
Ite tein viime vuonna ennen katsastusta sen virheen, kun slicksit vaihdoin laillisiin, että ostin kinuski Linglongit, onneksi vain taakse.
Koko oli 18 x 255 x 35, ei toiminut ollenkaan.
Turhan nirso en ole, mutta kaistaa vaihdettaessa DSC tarttui peliin, kun olivat niin levotomat ja vakionopeudensäädin putos pois päältä.
Noh onneksi oli TH Kumissa niin hyvä palvelu, että sain palauttaa seuraavana päivänä ja alle samat kun ennen Hankuukit.
Kuulemma ovat olleet nuo linglongit ok renkaita, mutta tuntui ettei sopinut alustan kanssa yhteen. Eli rengas jousti ennen kuin alustaa tai jotai.
Comment
-
Hei, mitäs kumeja ootte noiden vanteiden ympärillä käyttäny?
Ite tein viime vuonna ennen katsastusta sen virheen, kun slicksit vaihdoin laillisiin, että ostin kinuski Linglongit, onneksi vain taakse.
Koko oli 18 x 255 x 35, ei toiminut ollenkaan.
Turhan nirso en ole, mutta kaistaa vaihdettaessa DSC tarttui peliin, kun olivat niin levotomat ja vakionopeudensäädin putos pois päältä.
Noh onneksi oli TH Kumissa niin hyvä palvelu, että sain palauttaa seuraavana päivänä ja alle samat kun ennen eli Hankuukit.
Kuulemma ovat olleet nuo linglongit ok renkaita, mutta tuntui ettei sopinut alustan kanssa yhteen. Eli rengas jousti ennen kuin alustaa tai jotai.
Comment
-
Hei, mitäs kumeja ootte noiden vanteiden ympärillä käyttäny?
Ite tein viime vuonna ennen katsastusta sen virheen, kun slicksit vaihdoin laillisiin, että ostin kinuski Linglongit, onneksi vain taakse.
Koko oli 18 x 255 x 35, ei toiminut ollenkaan.
Turhan nirso en ole, mutta kaistaa vaihdettaessa DSC tarttui peliin, kun olivat niin levotomat ja vakionopeudensäädin putos pois päältä.
Noh onneksi oli TH Kumissa niin hyvä palvelu, että sain palauttaa seuraavana päivänä ja alle samat kun ennen eli Hankuukit.
Kuulemma ovat olleet nuo linglongit ok renkaita, mutta tuntui ettei sopinut alustan kanssa yhteen. Eli rengas jousti ennen kuin alusta tai jotai.
Comment
-
Ite oon tykästynyt Kumhoihin. Pehmeä seos ja pitää todella hyvin ja tietysti sit kuluukin äkkiä, mut mulla ei ainakaan pahemmin vetele. Tilasin just uuden kierroksen rengas 1001 eteen 235/35/19 ja takas 265/30/19 maksoi 518€, minusta hinta laatusuhde kohdallaan.Originally posted by 315i View PostJotain purua kun tuli kolmeen kertaan ja ei anna deletoida, vaan tekee uuden viestin, sori...
Mulla myös Dunlopin semisliksit radalle, mut ei niillä,voi siviilissä ajaa, vetelee aivan älyttömästi.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
Comment