memebuy23buy

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J_K
    Bimmer Rookie
    • May 2013
    • 117
    • Tuusula

    (tuplapostaus)
    sigpic
    325i E90

    Comment

    • J_K
      Bimmer Rookie
      • May 2013
      • 117
      • Tuusula

      Onnistuuko näin:

      Auto paikallaan. Scrollaat tuonne valikkoon, jossa tarjotaan tuota resetointia, pidät viksen päädyn nappia pohjassa jokusen sekuntia ja ruudulle tulee täppä "Reset".

      Alla kuva, miltä tuo reset näyttääpi, kun homma meni ok:


      sigpic
      325i E90

      Comment

      • Kameli11
        Bimmer Rookie
        • Aug 2012
        • 39
        • Porvoo

        Itselläni ei tuollaista kohtaa sinne tule . Ainoa minkä olen viiksen kautta saannut näkymään on "CC-ID 63". Mutta tämäkään ei kuittaannu. Navin näytöllä on ja pysyy tuo rengaspaine herja heti kun autoon menee

        Comment

        • Nettipepe
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1341
          • Kajaani

          Jos navi niin noin

          Ja jos viikset kautta,niin mitä ex kulkineessa muistelisin
          Toimi niin,että pitkä painallus ja sen jälkeen lyhyt painallus jolloin tuli tuo check box rasti ruutuun.
          F30 320xia
          Ex E90 325da
          Ex E90 320da
          Ex E46 330D

          Comment

          • Kameli11
            Bimmer Rookie
            • Aug 2012
            • 39
            • Porvoo

            Jep tuota kyseistä videota olen katsellut. Mutta heti kun autoon menee sisälle ja lyö avaimen lukijaan niin syttyy tuo rengaspaine herja eikä päästä noihin valikoihin

            Comment

            • Nettipepe
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1341
              • Kajaani

              Originally posted by Kameli11 View Post
              Jep tuota kyseistä videota olen katsellut. Mutta heti kun autoon menee sisälle ja lyö avaimen lukijaan niin syttyy tuo rengaspaine herja eikä päästä noihin valikoihin
              Saa kai sen Herjan navista pois sieltä yläreunan ruksista?
              F30 320xia
              Ex E90 325da
              Ex E90 320da
              Ex E46 330D

              Comment

              • TorQuel
                BTCF Member
                • Jan 2012
                • 1927
                • HKI / JKL / KHM

                Vielä yksi pieni nyanssi mikä voi tilanteen ratkaista..

                Scrollaat BC:stä siihen vikailmoituskohtaan jossa klikkaat kerran nappia viiksen päästä. Tämän jälkeen näyttöön pitäisi ilmestyä mahdollisuus nollata varoitus, tässä kohtaa pidät nappia pohjassa niin kauan että BC lyö rastin ruutuun (tai tekee muuta vastaavaa systeemistä riippuen) kertoen että nollaus onnistui..
                Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.

                Comment

                • Kameli11
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2012
                  • 39
                  • Porvoo

                  Sain nollattua sen kun aikani rullailin autolla niin päästi yhdellä kerralla idrive sisään että sai nollattua sen, tiedä sitten mistä johtui :think Kiitoksia kuitenkin avuista!

                  Comment

                  • rizzo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2007
                    • 5424
                    • Oulu

                    Miten nuo e92 sisemmät takavalot lähtevät irti? Pitääkö purkaa koko verhoilu luukusta? (Nastat irti).

                    Comment

                    • unam
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2016
                      • 62
                      • Kotka

                      Originally posted by unam View Post
                      -08 330dA, kummankokoset peitelevyt pitää imusarjan läppien poistoon tilata : 22mm vai 33mm?

                      Kellään tietoa?
                      F11 525d xdrive
                      ex E92 330d

                      Comment

                      • Tommix
                        BTCF Member
                        • Dec 2006
                        • 5477
                        • S:t Karins

                        Originally posted by rizzo View Post
                        Miten nuo e92 sisemmät takavalot lähtevät irti? Pitääkö purkaa koko verhoilu luukusta? (Nastat irti).
                        Kyllä pitää, 8-10 kpl noita muovisia vetokiinnikkeitä vaan irti ja pahvi pois. Liitin irti ja sitten umpion mutteri vaan löysälle.
                        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                        Comment

                        • Nube
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2014
                          • 44
                          • Seinäjoki

                          Tuossa kulkineessa (e91) olis nyt kaikki lasit tummennettu paitsi takalasi.. Kun ei osaa niin ei osaa, onko neuvoja millä perseellä sen kalvon saa siihen elämää kaarevampaan lasiin? Kalvo pitäisi kai olla ihan ok tavaraa (sungard)
                          -F10 520d -11
                          Esys & Ista -d

                          Comment

                          • Habanerox
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2015
                            • 79
                            • Vantaa

                            Originally posted by Nube View Post
                            Tuossa kulkineessa (e91) olis nyt kaikki lasit tummennettu paitsi takalasi.. Kun ei osaa niin ei osaa, onko neuvoja millä perseellä sen kalvon saa siihen elämää kaarevampaan lasiin? Kalvo pitäisi kai olla ihan ok tavaraa (sungard)
                            Ammattilaiset lastalla ja lämmittämällä kalvoa saa kaarevat lasit mut vaatinee kokemusta et hyvä tulee.
                            BMW 330d e90 2006

                            Comment

                            • E39-530A
                              BTCF Member
                              • Feb 2007
                              • 949
                              • Espoo

                              Quote on rikki, copy-paste:
                              "Ehkä hieman pöllö kysymys, mutta voinko laittaa alkuperäisiä pienempiä etujarrulevyjä? Tilanne on siis sellainen, että sain edukkaasti käsiini uuden karheat orkkis etu- ja takajarrulevyt, mutta etulevyt ovat 12mm pienemmät halkaisijaltaan kuin nykyiset. Kyseessä on sigun e91 lci 318d, jossa alunperin on 312mm levy. Tuota 300mm levyä on käytetty ymmärtääkseni nelimukisissa e90 lci:ssä sekä pre-lci e9x:ssä. Osanumeroita jarrupaloille olen tutkiskellut, ja olen luulossa, että palat ovat samankokoiset molemmille levykokoille, vaikka osanumerot eroavatkin.

                              Eli myynkö pois nuo "väärät" laikat ja hankin oikeat tilalle, vai onko tuolla kokoerolla mitään merkitystä? "


                              Joku varmaan tietää oikeasti, miten tämä menee. Mutta sitä odotellessa veikkaan, että tulee vaikeuksia leimalla, jos satutaan huomaamaan. On aika turvallista olettaa, ettei mitään jarru-, alusta- tai turvalaitteita saa "keventää" alkuperäisestä.
                              Last edited by E39-530A; 12-03-2016, 13:09. Reason: Quote rikkisärki
                              E92 335iA -08

                              ---
                              ex E34 540iA -93
                              ex E90 325iA -05
                              ex E39 530iA -00
                              ex Toyota Avensis
                              ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)

                              Comment

                              • Romppis
                                Bimmer Rookie
                                • Aug 2015
                                • 122
                                • Kauniainen

                                Antaakos rikkinäinen termostaatti jotain vikakoodia? Dpf meni tuossa alkuviikosta tukkoon ja kävin vikakoodit lukemassa ja antoi pelkän dpf koodin, samalla laitettiin pakkopoltto päälle ja reilu 30min moottoritie ajoa, sen jälkeen tuota dpf ilmoitusta ei ole enään tullut. Tänään Torque ohjelmalla seurailin moottoritietä ajellessa lämpöjä niin näytti koko 25min matkan 55-65 astetta voiko tuo pitää realistisesti ajateltuna edes paikkansa vai onko vika torquen päässä
                                BMW E92 330xda M-Sport -08

                                Comment

                                Working...
                                X