Mikähän tällaisee on syynä, en pääse katsomaan klippiä?
Bmw92, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
1.Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2.If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation
17.6 on Turussa Dynopäivä. Varatkaapa sieltä nopeasti aikoja. Ilmo on Turun alla nyt ylin topic. Siellä on vain 15 paikkaa joista jo 11 täynnä. 6 ilmoittautuneista on N54 tai N55 moottorilla. Lopuista suurin osa M-sarjan laitteita.
Paikat menee varmasti muutamassa päivässä täyteen.
Hieno olisi saada mahdollisimman paljon 35i laitetta paikalle.
Mikähän tällaisee on syynä, en pääse katsomaan klippiä?
Bmw92, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
1.Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2.If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation
Oletko jäsen ? Mulla on tuolla jäsen puolella toi oma kikotin.
Tässä kuitenkin linkki.
Onkos pk-seudulla ketään velhoa joka voisi katsoa onko tohon meikäläisen autoon työnnetty mitään flashiä ? Kun ei tule vikakoodeja kateista kun nyt vaihdoin katittomat dp:t.
Samalla eilen kun auto kävi yksinään tyhjäkäynnillä noin vartin ilmestyi 2D2E koodi (angle of throtle valve - intake pipe underpressure correlation).
Onko mahdollisesti alipainevuoto jossain vai johtuuko mahdollisesti jostain muusta ?
Onkos pk-seudulla ketään velhoa joka voisi katsoa onko tohon meikäläisen autoon työnnetty mitään flashiä ? Kun ei tule vikakoodeja kateista kun nyt vaihdoin katittomat dp:t.
Samalla eilen kun auto kävi yksinään tyhjäkäynnillä noin vartin ilmestyi 2D2E koodi (angle of throtle valve - intake pipe underpressure correlation).
Onko mahdollisesti alipainevuoto jossain vai johtuuko mahdollisesti jostain muusta ?
Onhan näissä jo ollut alipaine vuotoja. Kellollahan se selviää. 9 vuotta vanha auto kuitenkin.
JB4 on myös asetus jolla saa vikakoodin pysymään pois. Tosin cattien koodi tulee vasta kun auto tekee obd-testin. Kyllä siihen jonkun kymmenen kilometriä saa ajaa.
Sen ohjelman voi tarkistaa, mutta melkein sama olisi vain hommata noi MHD-ohjelmointi laitteet eli kaapeli + Android puhelin/tabletti ja ohjelmoida auto vakioksi. Samalla saa päivitettyä ohjelmiston uusimpaan versioon. Laittaa sitten perään semmoisen ohjelman kun tarvitsee.
Nykyisin Karalan yms tekijän softat näihin on täysin arvottomia kun tuo MHD on niin edullinen, täysin muokattavissa ja siellä on paljon paremmat viri-softat valmiina monelle eri viritysasteelle, jos ei kustomointi/perehtyminen huvita.
Erikseen useita karttoja JB4-tuella.
Tuli ostettua viikko takaperin N54 koneinen härveli liikkeestä, enkä osaa vielä sanoa onko ohjelmoitu vai ei koska kone vikatilassa viallisesta lambdasta johtuen. Kysymys kuuluukin että onkohan autoon asennettu JB4 tms. kun käynnistäessä mittariston näytöt muuttuvat hetkeksi värillisiksi ja nopeusmittari käy 3t rpm kohdalla? Tämän jälkeen ajossa mittariston toiminta on "normaali". Eli näyttääkö mehupurkki aina käynnistyksen yhteydessä käytössä olevan mapin?
Comment