Originally posted by nappe74
View Post
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tower View PostObd-kaapeli maksaa muutaman kympin ja otg-kaapeli vajaan kympin. Mhd lisenssi on 105€ ja stage1 karttapaketti vajaa 50€. Ja sit kunnollinen akkulaturi.
Stage1+ (fmic) kartalla ja 98-bensalla saa Mhd:n mukaan sen 380-385hv ja noin 600nm. Omassa autossa juuri tämä ohjelma ja hyvin on toiminut,suosittelen!
Jos ero on noin 50hv ja hinnan ero tuo niin?? Missaanko nyt jotain? Eli siis onko tuossa jb4 vaihtoehdossa jotain erittäin selkeetä plussaa mikä puoltaisi sen hankintaa? Muukuin jatkojalostus mahdollisuudet?
Comment
-
-
No ei!
Auton ecua pitää ohjelmoida lähes aina ja JB4 tulee siihen lisäksi.
Mhd voi säätää kaiken mitä JB4:lla. Jb4 tekee asioista vain helpompaa ja nopeampaa.
Hyvä esimerkki. Kun säädetään autosta maksimi käyttö tehoa. Ensin eculle ohjelmoidaan bensansyöttö ja ennakot kohdalle. Sitten ruvetaan ehtimään isointa ahtopainette joka ei aiheuta nakutusta.
JB4 + Bluetooth = ajat login, katsot puhelimesta login, säädät paineen, ja heti uutta logia.
Pelkkä MHD= sama homma mutta kaikki ahtopaineen muutokset tehdään nyt auton softaan joka ohjelmoidaan eculle. Mukana todennäköisesti tabletti ja tietokone molemmat. Molemmat koko ajan käytössä.
JB4 on todella paljon säätöjä, kaasupolkimen vasta, hukkaporttien säätöjä useita, metanolin-, nitron-, PI-, korkeapaine bensapumpun automaattinen ohjaus, turbojen säätökartat ja niille vapaa ohjaus jne.....
Siinä on myös hyvät alku asetukset ja se oppii itsestään eli on tosi helppo käyttää
Comment
-
-
Mitäs tästä paketista "puuttuu" normaaliin JB4 pakettiin verrattuna kun on nuin halpa??
G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostMitäs tästä paketista "puuttuu" normaaliin JB4 pakettiin verrattuna kun on nuin halpa??
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=341584-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostMitäs tästä paketista "puuttuu" normaaliin JB4 pakettiin verrattuna kun on nuin halpa??
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=341584Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
On kyllä hyvin paljon tietoa bemarin tekniikasta ja tuota JB+ mokkulaa on aivan turha verrata JB4:ään. Tuohan vain huijaa jotain yksittäistä anturiarvoa, veikkaisin ahtopainetta. Ei sillä etteikö se tarkoituksessaan toimisi, mutta ei se kunnolla säädettävä ole jne. Eli kyllä, se on lelu jos vertailukohtana on JB4.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostOn kyllä hyvin paljon tietoa bemarin tekniikasta ja tuota JB+ mokkulaa on aivan turha verrata JB4:ään. Tuohan vain huijaa jotain yksittäistä anturiarvoa, veikkaisin ahtopainetta. Ei sillä etteikö se tarkoituksessaan toimisi, mutta ei se kunnolla säädettävä ole jne. Eli kyllä, se on lelu jos vertailukohtana on JB4.
Mulla on kokemusta molemmista (jb+ ja jb4) N54:ssa omalla kohdallani.
Voit pitää sitä leluna, mutta se tosiaan toimi, kuten jb4:kin mulla ongelmitta ja antoi vakioon verrattuna potkua lisää mukavasti. Molemmat tarkoituksiinsa toimivia laitteita.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Hintaerohan noissa JB+ vs. JB4 on huomattava mikä tietty tuon plussan suuri etu !! Tehoja ei tule plussalla niin paljoa mutta aika mukavasti kuitenkin...
Onko plussassa jotain selkeitä huonoja puolia miksi sitä ei kannattaisi laittaa... edullisesta hinnasta huolimatta??G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostHintaerohan noissa JB+ vs. JB4 on huomattava mikä tietty tuon plussan suuri etu !! Tehoja ei tule plussalla niin paljoa mutta aika mukavasti kuitenkin...
Onko plussassa jotain selkeitä huonoja puolia miksi sitä ei kannattaisi laittaa... edullisesta hinnasta huolimatta??
Comment
-
-
Onko tämä nyt joku sketsi? JB4 vs JB+
Mikä ero on moottorin ohjaus järjestelmällä ja ahtopaineen huijaus potenttietrillä?
No vastaus on kaikki.
Jos joku on saanut näillä eroa 11hv:ta niin hurraa ja JB+ on just se mitä tarvitset pysy siinä.
Samoin edelleen tämä mhd vs JB4. Jos ja todellakin jos on tarkoitus ottaa moottorista se +450hv niin keskustellaan vain että mhd + JB4 vai pelkkä mhd.
Vastaus on ihan tuunaajan viitseliäisyydestä kiinni. Yleensä se JB4+mhd on helpoin. Jos jaksaa perehtyä ja nähdä todella vaivaa on mhd varmaankin parempi. Yleensä aina mhd + JB4 combo, koska se on todella paljon helpompi.Last edited by Pohjoisen Poika; 05-03-2017, 04:19.
Comment
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostYleensä aina mhd + JB4 combo, koska se on todella paljon helpompi.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Jb4 odottaa asennusta
Moi, autona 1M konetyyppi n54 katit on jo pois ja JB4 odottaa asennusta. Oikeastaan haluaisin puhuja ihmisen kanssa kenellä vastaavat jo kiinni autossa ja oikeita kokemuksia ko. Boksissa jne. Soittakaa tai laittakaa tekstari niin soitan kun hyvä hetki.
Nim. pientä epäröimättä laitanko katit takaisin vai JB4:n kiinni...
Numero nolla neljä nolla 5840346
Comment
-
Comment