Originally posted by reekoon
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Tommix View PostKyllä se ainakin minulla aina on ollut ihan plug'n'play, sekä pelkällä MHD softalla että JB4:lla. Vain täppä asetuksiin että ko. anturi on käytössä. Sulla täytyy olla tuo anturi joko väärä tai rikki?:think
Anturissa tai adapterissa vikaa ?G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by yarski View PostSama juttu täällä. Asennus ja täppä jb4 asetuksiin ja kovaa ajoa
Anturissa tai adapterissa vikaa ?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostNäin pelkään. Tosin nyt alkoi auto savuttamaan öljynvaihdon jälkeen kohtuullisesti aina kun ajaa isommalla vaihteella hiljenpaa esim 80km/h vitosella. Todennäköisesti turbojen tiivisteet finaalissa. Vittu.
Comment
-
-
Originally posted by Wibu View PostKiitos neuvosta. Nyt pitäis olla päivitetty uusimpaan.
Ja tossa uus logi.
https://www.dropbox.com/s/kep3rmdol1...56_10.csv?dl=0
Kovemmassa kiihdytyksessä käy laihalla, sytkäennakot heittelevät kohtuu paljon ja pyydettyä ahtopainetta ei saavuteta/menee todella kauan, että kerää paineet. Myös FOL arvo viittaisi bensansaanti ongelmiin.Last edited by mikaell; 14-07-2018, 15:56.BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
-
Originally posted by mikaell View PostTodennäköisesti isompi ahtovuoto menee todella kauan, että kerää ahtopaineet edes targetin lähelle aloita vaikka katsomalla kaikki alipaineletkut jossain letkussa todennäköisesti murtuma mikä menee hukkaportille/solenoideihin/alipainesäiliöön.
Kovemmassa kiihdytyksessä käy laihalla, sytkäennakot heittelevät kohtuu paljon ja pyydettyä ahtopainetta ei saavuteta/menee todella kauan, että kerää paineet.
Myös FOL arvo viittaisi bensansaanti ongelmiin.Last edited by Wibu; 14-07-2018, 18:27.
Comment
-
-
Ensin letkut lävitse mahd. ahtovuotojen löytämiseksi.
Tämän jälkeen jb4:sen asetukset takaisin alkup. arvoihin, jonka jälkeen resetoit viellä adaptaatiot.
Nyt ne jb4:sen säädöt on vähän niinkun mitä sattuu, kun map5 sulla käytössä ja se on säädellyt niitä sielun elämän mukaan.
Sitten uutta logia ja katotaan muuttuiko mihinkään suuntaan (näin minä tekisin ensi alkuun.)
N54 JB4 Default Settings:
BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
-
Originally posted by mikaell View PostEnsin letkut lävitse mahd. ahtovuotojen löytämiseksi.
Tämän jälkeen jb4:sen asetukset takaisin alkup. arvoihin, jonka jälkeen resetoit viellä adaptaatiot.
Nyt ne jb4:sen säädöt on vähän niinkun mitä sattuu, kun map5 sulla käytössä ja se on säädellyt niitä sielun elämän mukaan.
Sitten uutta logia ja katotaan muuttuiko mihinkään suuntaan (näin minä tekisin ensi alkuun.)
N54 JB4 Default Settings:
E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Olikos täällä jossain joku "perusresepti" tuplaturbollisen 2009 335ci optimoimiseen? Kaverin puolesta tiedustelen. Eli välijäähyn saattais suostua vaihtaan, muuten vakio (ellei sitten jotain helppoa ja hyvin perusteltua modausta vois laittaa). JB4, MHD...?BMW F31 330xda M-Sport Alpinweiss3
BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss3
ex BMW E60 530xda LCI Monacoblau
ex Yamaha YZF-R1 2008 "race"
Comment
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostOlikos täällä jossain joku "perusresepti" tuplaturbollisen 2009 335ci optimoimiseen? Kaverin puolesta tiedustelen. Eli välijäähyn saattais suostua vaihtaan, muuten vakio (ellei sitten jotain helppoa ja hyvin perusteltua modausta vois laittaa). JB4, MHD...?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostPelkkä MHD softa ja sillä pääsee sinne 360 - 390 hv asti, jos enemmän haluaa niin sitten katittomat DP:t ja iso cooleri. Kaverille vois sopia pelkkä MHD.Ehdotan tätä lähestymistapaa!
BMW F31 330xda M-Sport Alpinweiss3
BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss3
ex BMW E60 530xda LCI Monacoblau
ex Yamaha YZF-R1 2008 "race"
Comment
-
-
Originally posted by CoCo View PostOstin reilu kk sitten käytettynä jb4 ja pitäis päivittää firmware. Aloin epäröimään, että voiko uusimman päivityksen tehdä suoraan, koska nykyinen versio on todella vanha 27/13/2. Tarviikohan piirilevystä poistaa diodeita vai onko kyseinen versio jo non-iso?
Mutta ainahan sä voit kokeilla meneekö sinne uudempi firmware sisään, jos ei jostain syystä onnistu niin heittää erroria ja palauttaa sen edellisen.BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
Comment