Vinkkiä tuohon pelkkään adapteriin? Tmap ollut hyllyssä jo tovin..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by reekoon View PostHox! Mistäs kannattaa tilata tuo tmap sensori? Suoraan burgerilta vai saako euroopasta jostain?
[/url]
Itse ostin tuolta https://bemariosat.fi/ mutta löytynee varmaan monestakin paikkaa muualta.
Adapterin tarvii kans, liittimet ei sovi suoraan
edit. laitoin verkkokaupan osoitteen
ja haku "n20 map" niin löytyyLast edited by yarski; 22-06-2018, 12:21.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostHox! Mistäs kannattaa tilata tuo tmap sensori? Suoraan burgerilta vai saako euroopasta jostain?
Täältä näyttäisi ainakin saavan. Ilmeisesti tuo adapteri pitää hommata kanssa?
Use a PNP adapter to easily adapt this BMW 3.5 bar TMAP sensor to your N54, raising the JB4 boost maximum boost range from 20psi up to 36psi. For 135i and 335i
https://www.mlperformance.co.uk/prod...t-day-deliveryN54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by eljas View PostItse tilailin täältä aikanaan lähinnä sen takia että näkyi olevan varastossa ja sai adapterin suoraan: http://shop.ez-p.de/bmw/3er-e90-e91-...ber=EZP10009.2
Tuohan on fiksun hintainen jos tosiaan sisältää kummatkin, sekä sensorin, että adapterin. Täytyy laittaa tilaukseen. Kuvan tuote tosin näyttää siltä, että joku pätkinyt johdot, mutta toivottavasti postissa tulee ihan kokonaisilla johdoillaE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostTuohan on fiksun hintainen jos tosiaan sisältää kummatkin, sekä sensorin, että adapterin. Täytyy laittaa tilaukseen. Kuvan tuote tosin näyttää siltä, että joku pätkinyt johdot, mutta toivottavasti postissa tulee ihan kokonaisilla johdoillaN54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by eljas View PostValitsee sivusta sen "inkl. Plug&Play Adapter" niin ainakin ittelleni tuli ihan toimiva setti
Juu tuollaisen jo tilasinkin. Ensi viikolla varmaan jo perillä.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by mikaell View PostKannattaa adaptaatiot resetoida vaihdon jälkeen ja kovaa ajoa.
minkäänlaisia koodeja. AFR arvotkin näyttäis pysyvän nyt hyvin tasaisesti lähellä toisiaan
bank 1 & 2 siinä 13.9 - 15.0 välissä tyhjäkäynnillä.
Comment
-
-
Originally posted by Markojs View PostNäin tein ja nyt 200km jälkeen ei ole syttynyt moottorivalo enään eikä antanut
minkäänlaisia koodeja. AFR arvotkin näyttäis pysyvän nyt hyvin tasaisesti lähellä toisiaan
bank 1 & 2 siinä 13.9 - 15.0 välissä tyhjäkäynnillä.BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
-
Tuli myytyä vanha E39 ja ostettua tilalle 2009 E92 335iX. Autossa on valmiina MHD flash, JB4, iridium-tulpat ja vapaammin hengittävä filtteri, ja kahdet katit on tyhjennetty. Olen näistä koittanut lukea ja opiskella, mutta ei ole oikein avautunut: onko neloskartta minun tilanteessa käytännössä sama kuin vakiolla ajelisi? Kakkoskartta taas sitten räyhempään menoon? Itse tankannut 98E:tä pelkästään, mutta aikaisempi omistaja suositteli E85:ta lisättäväksi. Onko tarpeen neloskartalla ajellessa? Lisäksi mietityttää, kun pari kertaa vähän arponut käynnistettäessä ja tyhjäkäynti hivenen epätasainen. Johtuuko tulpista ja/tai E85:n puutteesta?
Pahoittelut siitä, jos/kun näihin varmaan löytyy vastaukset foorumilta. Yritän N54-untuvikkona hieman päästä kärryille siitä mitä tuli ostettua...Ex: -09 E92 335xi M-Sport MT Alpinweiß III
Ex: -03 E39 530dA M-Sport Individual
sigpic
Comment
-
-
Map4 on vakio.
Map5 sillä sen pitäisi ahtaa 18 psi ja tehoa joku 410-420hp jos siis 3" downpipet.
Kakkosella joku 370-380hp.
E85 voi laittaa 20-30l tankkiin ja auto toimii paremmin.
Tyhjäkäynti on näissä monesti epätasainen.
Originally posted by -CMS- View PostTuli myytyä vanha E39 ja ostettua tilalle 2009 E92 335iX. Autossa on valmiina MHD flash, JB4, iridium-tulpat ja vapaammin hengittävä filtteri, ja kahdet katit on tyhjennetty. Olen näistä koittanut lukea ja opiskella, mutta ei ole oikein avautunut: onko neloskartta minun tilanteessa käytännössä sama kuin vakiolla ajelisi? Kakkoskartta taas sitten räyhempään menoon? Itse tankannut 98E:tä pelkästään, mutta aikaisempi omistaja suositteli E85:ta lisättäväksi. Onko tarpeen neloskartalla ajellessa? Lisäksi mietityttää, kun pari kertaa vähän arponut käynnistettäessä ja tyhjäkäynti hivenen epätasainen. Johtuuko tulpista ja/tai E85:n puutteesta?
Pahoittelut siitä, jos/kun näihin varmaan löytyy vastaukset foorumilta. Yritän N54-untuvikkona hieman päästä kärryille siitä mitä tuli ostettua...e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
-
Noniin, tuli foorumilaisen kanssa nyt vaihdettua autoon downpipet, inletit ja chargepipe. Nätisti ne downpipet meni sinne kun vaan etsi oikeat kohdat, eli kyllä ne sinne istui. Ihme ettei tämä yksi toistaiseksi nimeltä mainitsematon firma niitä sinne saanut laitettua, oli kaiken lisäksi toinen moottorin tukikumi toiselta puolen unohdettu laittaa kiinni
Mutta asiaan, eli tässä olisi logi stage 2+ vedolla, että näyttääkö ok:lta?
Sitä mietin myös että miksi tuossa logissa ei näy että olisi stage 2+, vaan pelkkä stage2? Muilla mielestäni näyttänyt oikein.
Disabloin kickdownin, silti se näköjään oli sportilla käytössä, vai kuuluuko olla?Last edited by majgul; 30-10-2018, 17:44.
Comment
-
-
Originally posted by -CMS- View PostTuli myytyä vanha E39 ja ostettua tilalle 2009 E92 335iX. Autossa on valmiina MHD flash, JB4, iridium-tulpat ja vapaammin hengittävä filtteri, ja kahdet katit on tyhjennetty. Olen näistä koittanut lukea ja opiskella, mutta ei ole oikein avautunut: onko neloskartta minun tilanteessa käytännössä sama kuin vakiolla ajelisi? Kakkoskartta taas sitten räyhempään menoon? Itse tankannut 98E:tä pelkästään, mutta aikaisempi omistaja suositteli E85:ta lisättäväksi. Onko tarpeen neloskartalla ajellessa? Lisäksi mietityttää, kun pari kertaa vähän arponut käynnistettäessä ja tyhjäkäynti hivenen epätasainen. Johtuuko tulpista ja/tai E85:n puutteesta?
Pahoittelut siitä, jos/kun näihin varmaan löytyy vastaukset foorumilta. Yritän N54-untuvikkona hieman päästä kärryille siitä mitä tuli ostettua...
ja
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostSitä mietin myös että miksi tuossa logissa ei näy että olisi stage 2+, vaan pelkkä stage2? Muilla mielestäni näyttänyt oikein.
Disabloin kickdownin, silti se näköjään oli sportilla käytössä, vai kuuluuko olla?E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
Comment