Kylläpä menee taas hyvin. Vaihdatin eräässä liikeessä laatikon öljyt, ja nyt vuotaa, on vissiin pannu tai liitin, se liitin ainaki on siis ihan tunnettu vuotokohta. Ihmetellyt jo kauan että mistä vuotaa öljyä, niin sehän on se laatikon läpivienti luultavasti meinasi tuttu että menisi takuuseen, nimittäin hänellä meni ongelmitta. Siihenhän pitää vaihtaa se laatikon pohja uusiksi, öljyt ym.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hardyy View Post2AAF Fuel Pump plausibility
Tollasen koodin heitti kun kiihdytin motarille..?
Jos walbro niin ei haittaa mitään, samaa mulle tuli jatkuvasti.
DME ei ilmeisesti ymmärrä kun toi ottaa enemmän virtaa... ?
Poistin valvonnan softasta eikä enää vaivaa turhat herjat.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by tombbade21 View PostOnko täälä väki tilaillu arm motorsportilta mitään? Näyttäisi kohtalaisen edukkaalta paikalta tilata downpipet ja cooleri. Ja miten on ohjelmoinnin kanssa et kannattaneeko käyttää jossain vaiko ostaa se jb4? Pystyykö sen jb kanssa sekottaan e85 ja 98 ilman mitään lisähiluja?
Inpa kaapeli (osta laadukas!), Android laite, otg kaapeli, mhd flasher ja se on siinä. MHDn kautta pitää ostaa ainakin flasher module ja joku kartta tai pyydät jotakuta tekemään custom kartan. Monitor module on melkeinpä pakollinen hankinta myös. MHDn puoli tulee maksamaan joku 200-250€. Inpa kaapeli laadukas noin 50€. Sit joku android laite.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostTämän moottorin osalta, en lähtis ohjelmaa etsimään tällä hetkellä muualta kuin niiltä ketkä käyttää MHD:ta. Sillä pääset myös halvimmalla alkuun. Jos autossassi on vakio turbot, niin jb4 ei mitenkään välttämätön minun mielestä.
Inpa kaapeli (osta laadukas!), Android laite, otg kaapeli, mhd flasher ja se on siinä. MHDn kautta pitää ostaa ainakin flasher module ja joku kartta tai pyydät jotakuta tekemään custom kartan. Monitor module on melkeinpä pakollinen hankinta myös. MHDn puoli tulee maksamaan joku 200-250€. Inpa kaapeli laadukas noin 50€. Sit joku android laite.
Comment
-
-
Moi,
Nyt kun oon saanu autoni kasaan päivitetyillä turboilla, Dci:llä, catittomilla downpipeillä sekä isommalla coolerilla niin olisi aika hieman tutkia auton toimintaa ohjelman puolelta. Latasin autooni MHD v7 stage 2+ mapin, eikä ainakaan perstuntuma kerro virheellisestä toiminnasta. Viitsisikö joku asiasta enemmän tietävä vilkaista vielä tuota lokia, mättääkö siellä joku? -> https://datazap.me/u/vadeliuz/log-1535523979?log=1&data=23
Loki otettu 4. vaihteella 80km/h alkaen ja lopettaen 5. vaihteelle vaihdon jälkeen.
Comment
-
-
Originally posted by vadeliuz View PostMoi,
Nyt kun oon saanu autoni kasaan päivitetyillä turboilla, Dci:llä, catittomilla downpipeillä sekä isommalla coolerilla niin olisi aika hieman tutkia auton toimintaa ohjelman puolelta. Latasin autooni MHD v7 stage 2+ mapin, eikä ainakaan perstuntuma kerro virheellisestä toiminnasta. Viitsisikö joku asiasta enemmän tietävä vilkaista vielä tuota lokia, mättääkö siellä joku? -> https://datazap.me/u/vadeliuz/log-1535523979?log=1&data=23
Loki otettu 4. vaihteella 80km/h alkaen ja lopettaen 5. vaihteelle vaihdon jälkeen.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Juu, 98 mappi on. Noita korjauksia ihmettelin kans mitä tuolla kiihdytyksen alkupäässä on. Onko valistuneita veikkauksia mistä nuo paineen putoamiset ja korjaukset johtuisi?
Originally posted by majgul View PostMielestäni ei ehkä ihan niin hyvältä näytä. Sulla kyykkää matalapaine alle 5baarin, ei pahasti mutta enemmän tuo korkeapaine kyykkää.
Sulla on noita korjauksia joka sylinterissä yllättävänkin suuria, taitaa olla 98 mappi?
Comment
-
-
Liitytään itsekin tähän keskusteluun
reekoon lauenneet ahtimet lähtivät FinTurbolle täysremonttiin ja hybridi modaukseen, mitäs kaikkea porukka nyt suosittelee asennuksessa tarvikkeihin? Otan finturbolta myös asennuspaketin joka oli kohtuu kattava, selviääkö sillä?
-********* kaikki tiivisteet
-********* o-renkaat
-********* pultit
-********* klemmarit
-********* mutterit
-********* - V- band kiristimet
-********* jne..
-********* siis isolaatikko
Ja kun setit on levällään niin VRSFn cold side inlet kit lähti myös matkaan. Mitäs olen unohtanut?
Ps. Sigussa muut modit.
Comment
-
-
Originally posted by vadeliuz View PostJuu, 98 mappi on. Noita korjauksia ihmettelin kans mitä tuolla kiihdytyksen alkupäässä on. Onko valistuneita veikkauksia mistä nuo paineen putoamiset ja korjaukset johtuisi?
Lähe tuolla liikkeelle ja ota 3:s vaihteella logi
Comment
-
-
Originally posted by vadeliuz View PostMoi,
Nyt kun oon saanu autoni kasaan päivitetyillä turboilla, Dci:llä, catittomilla downpipeillä sekä isommalla coolerilla niin olisi aika hieman tutkia auton toimintaa ohjelman puolelta. Latasin autooni MHD v7 stage 2+ mapin, eikä ainakaan perstuntuma kerro virheellisestä toiminnasta. Viitsisikö joku asiasta enemmän tietävä vilkaista vielä tuota lokia, mättääkö siellä joku? -> https://datazap.me/u/vadeliuz/log-1535523979?log=1&data=23
Loki otettu 4. vaihteella 80km/h alkaen ja lopettaen 5. vaihteelle vaihdon jälkeen.
Mä ottaisin uuden login ja alota veto vaikka vielä pienemmiltä kierroksilta.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by puerco View PostLiitytään itsekin tähän keskusteluun
reekoon lauenneet ahtimet lähtivät FinTurbolle täysremonttiin ja hybridi modaukseen, mitäs kaikkea porukka nyt suosittelee asennuksessa tarvikkeihin? Otan finturbolta myös asennuspaketin joka oli kohtuu kattava, selviääkö sillä?
-********* kaikki tiivisteet
-********* o-renkaat
-********* pultit
-********* klemmarit
-********* mutterit
-********* - V- band kiristimet
-********* jne..
-********* siis isolaatikko
Ja kun setit on levällään niin VRSFn cold side inlet kit lähti myös matkaan. Mitäs olen unohtanut?
Ps. Sigussa muut modit.
Saako udella paljon fin turbo hybrideistä velottaa ja kertoko ne mitä päivitys pitää sisällään?-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostNoilla pitäis pärjää. Toki öljyt ja jäähdytinnesteet, mut ne lienee itsestään selvyyksiä. Eli tuleeko sulle reekoon ahtimet? Jos näin, niin oliko molemmat 3-sarjalaisia? 1 ja 3 sarjan taka ahdin on pikkasen erilainen, minkä takia ylempi jäähdytyslinja ei sovi ihan suoraan eikä ahtoputki. Kompurapesä on eri asennossa ja hukkiksen kello myös. Tää infona myös muille, jos päivittelette ahtimia.
Saako udella paljon fin turbo hybrideistä velottaa ja kertoko ne mitä päivitys pitää sisällään?
Fin turbon huolto ja modaus on siellä 1.5k luokassa normaalisti, riippuu onko laakeripesä ehjä vai ei. (Toisessa ahtimessa siis laakeri ihan moro)
Hukkaportit huolletaan myös. Voin kertoa sitten mitä tehtiin kun saan ne takas..
Comment
-
Comment