Originally posted by mmie
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nuo kartiofilsut jos sais vähän fiksumpaan paikkaan, vai pitääkö alkaa porailemaan konepeltiin reikiä..
No, saa riittää nyt sitte JB4 ja katittomat downpipet, kunhan sais dp:t kotiin ja asenneltua, JB4 oottaa edelleen tuossa olkkarin pöydällä, tämäkin päivä meni ihan persiilleen auton asennuksen suhteen...BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostNuo kartiofilsut jos sais vähän fiksumpaan paikkaan, vai pitääkö alkaa porailemaan konepeltiin reikiä..
No, saa riittää nyt sitte JB4 ja katittomat downpipet, kunhan sais dp:t kotiin ja asenneltua, JB4 oottaa edelleen tuossa olkkarin pöydällä, tämäkin päivä meni ihan persiilleen auton asennuksen suhteen...
Kuitenkin turbojen ilmansaanti vakio inleteillä ja boxilla on pullonkaula.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostNuo kartiofilsut jos sais vähän fiksumpaan paikkaan, vai pitääkö alkaa porailemaan konepeltiin reikiä..
No, saa riittää nyt sitte JB4 ja katittomat downpipet, kunhan sais dp:t kotiin ja asenneltua, JB4 oottaa edelleen tuossa olkkarin pöydällä, tämäkin päivä meni ihan persiilleen auton asennuksen suhteen...ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostDCI:t vaiko alkuperäseen boksiin k&n:n filtteri? Jotenkin tuntuu hölmöltä laittaa kartiofiltterit tuonne lämpimään moottoritilaan..
Toisaalta nic hoikkas testasi penkissä kartioiden vaikutuksen, ja se oli +20 hv. Ja tällöin puhuttiin yli 400 hv konetehoista.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostTäysin vakio-osin penkitin MHD stage 2+:lla karvan alle 400 hv. Joten ei se ensimmäinen vaihdettava osa välttämättä ole?
Toisaalta nic hoikkas testasi penkissä kartioiden vaikutuksen, ja se oli +20 hv. Ja tällöin puhuttiin yli 400 hv konetehoista.
N54 koneessa juurikin inletit ja dp modit aikaan saa jo hyviä asioita..ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Originally posted by mmie View PostPerustuen tässä kohtaan ihan teoriaan: Mitä helpommin turbo saa imettyä ilmaa ja mitä pienemmät pakopaineet on = parempi turbon hyötysuhde = lisää voimaa / parempi moottorin kestävyys.
N54 koneessa juurikin inletit ja dp modit aikaan saa jo hyviä asioita..Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostTäysin vakio-osin penkitin MHD stage 2+:lla karvan alle 400 hv. Joten ei se ensimmäinen vaihdettava osa välttämättä ole?
Toisaalta nic hoikkas testasi penkissä kartioiden vaikutuksen, ja se oli +20 hv. Ja tällöin puhuttiin yli 400 hv konetehoista.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostAjelitko pitkään stg2+, stocki kamat paikallaan? Oon kokeillut omassa kans 2+, mut nyt ajelen 1+:lla. Miettinyt noita turboja lähinnä, että ottaako ne pahasti hittiä vakio kamoilla ajellessa? Toisaalta, en aja radalla, enkä vetele pitkiä vetoja, vaan satunnaisia kiihdytyksiä lähinnä.. :think
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostAjelitko pitkään stg2+, stocki kamat paikallaan? Oon kokeillut omassa kans 2+, mut nyt ajelen 1+:lla. Miettinyt noita turboja lähinnä, että ottaako ne pahasti hittiä vakio kamoilla ajellessa? Toisaalta, en aja radalla, enkä vetele pitkiä vetoja, vaan satunnaisia kiihdytyksiä lähinnä.. :think
Originally posted by majgul View PostMielestäni ei pitäisi olla ongelmia. Luin netistä että siellä 19-20psi voi olla että ajan kanssa menee jos menee. Stage 2+ 95 bensakartalla, pipet, inletit ym. Niin näyttää että 17,3psi Max ahtaa tuo oma. Virtual dyno anto tehoksi 435hv 95 kartalla ja 98 kartalla 444hv. Ei muutaku hanaaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostAjoin jonkun aikaa. Kovissa vedoissa turbot ei tykkää ku vastapaineet nousee. Mutta normikäytössä ei mitään ongelmaa
MHD ei nosta vakiokartoilla ahtoja yli 17 vai 18 psi:n. Pitää olla custom kartta sekä ostaa se M Boost optio.
Comment
-
-
Miten ongelmallisena pidätte asemien RE85 etanolipitoisuuden heittelyä ja siitä johtuvaa etanolipitoisuuden laskemisen perustumista parhaaseen arvaukseen?
Vaikuttaisi että metanolipitoisuusmittareita esim. Fuel it bluetooth tmv. käytetään tosi vähän.
MHD E60 kartta ja stage 1 pumppu olisi kiinnostava vaihtoehto ilman että ostaisi 200 dollarin pitoisuusmittaria. Mutta seuraako siitä vain harmia ja pitäisikö ns. vesitesti tehdä joka tankkauksen yhteydessä?
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostMiten ongelmallisena pidätte asemien RE85 etanolipitoisuuden heittelyä ja siitä johtuvaa etanolipitoisuuden laskemisen perustumista parhaaseen arvaukseen?
Vaikuttaisi että metanolipitoisuusmittareita esim. Fuel it bluetooth tmv. käytetään tosi vähän.
MHD E60 kartta ja stage 1 pumppu olisi kiinnostava vaihtoehto ilman että ostaisi 200 dollarin pitoisuusmittaria. Mutta seuraako siitä vain harmia ja pitäisikö ns. vesitesti tehdä joka tankkauksen yhteydessä?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostMiten ongelmallisena pidätte asemien RE85 etanolipitoisuuden heittelyä ja siitä johtuvaa etanolipitoisuuden laskemisen perustumista parhaaseen arvaukseen?
Vaikuttaisi että metanolipitoisuusmittareita esim. Fuel it bluetooth tmv. käytetään tosi vähän.
MHD E60 kartta ja stage 1 pumppu olisi kiinnostava vaihtoehto ilman että ostaisi 200 dollarin pitoisuusmittaria. Mutta seuraako siitä vain harmia ja pitäisikö ns. vesitesti tehdä joka tankkauksen yhteydessä?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Niin ajattelinkin että täällä Suomessa ei välttämättä pitoisuudet heittele kuten esim. Jenkeissä.
Tiedän että VRSF 7” HD on huomattavasti parempi kuin 7” mutta tarvitseeko sitä HD:ta E60 mix FBO käytössä?
Oon tilaamas Fuel It stage 1 pumppua. Olisiko jollain lainata tai vuokrata lock ring työkalua? Mietin että tilaanko sellaisen kanssa vai en
Comment
-
Comment