Ei noi sun paineet juuri edes viel kyykkää. Matalat pysyy 70 PSIn tuntumassa nätisti ja korkeepaine ei laske alle 1800 PSIn. Eli niiden puolesta ei hätää. Noi korjauksetkin tulee vedon alussa lähinnä, mut siinä kaasuläppä korjailee ahtoja ees taas, joten sytkäkorjaukset bois ihan johtua siitäkin. Pääpiirteissään siis siisti logi.
Mä ottaisin uuden login ja alota veto vaikka vielä pienemmiltä kierroksilta.
Kyykkäähän tuossa matalapaine jatkuvasti alle 50:n kummassakin logissa? :think
Originally posted by vadeliuz
Moi,
Nyt kun oon saanu autoni kasaan päivitetyillä turboilla, Dci:llä, catittomilla downpipeillä sekä isommalla coolerilla niin olisi aika hieman tutkia auton toimintaa ohjelman puolelta. Latasin autooni MHD v7 stage 2+ mapin, eikä ainakaan perstuntuma kerro virheellisestä toiminnasta. Viitsisikö joku asiasta enemmän tietävä vilkaista vielä tuota lokia, mättääkö siellä joku? -> https://datazap.me/u/vadeliuz/log-15...?log=1&data=23
Loki otettu 4. vaihteella 80km/h alkaen ja lopettaen 5. vaihteelle vaihdon jälkeen.
Suosittelisin jytkympää matapalainepumppua jo tuolle kokoonpanolle. Kannattaa laittaa Plutolle viestiä jos hänellä olisi taas yksi stage 2 pumppu myynnissä. Itse hommasin juuri viimeviikolta häneltä vastaavan pumpun.
Noilla pitäis pärjää. Toki öljyt ja jäähdytinnesteet, mut ne lienee itsestään selvyyksiä. Eli tuleeko sulle reekoon ahtimet? Jos näin, niin oliko molemmat 3-sarjalaisia? 1 ja 3 sarjan taka ahdin on pikkasen erilainen, minkä takia ylempi jäähdytyslinja ei sovi ihan suoraan eikä ahtoputki. Kompurapesä on eri asennossa ja hukkiksen kello myös. Tää infona myös muille, jos päivittelette ahtimia.
Saako udella paljon fin turbo hybrideistä velottaa ja kertoko ne mitä päivitys pitää sisällään?
Tämä korjaustoimenpide lopettaa ”porttien kilinän”.
Mutta täytyy muistaa, että kun palkopesä on käytetty ja se on jo jonkin verran aina ottanut itseensä lämpökuormaa niin on eritäin vaikea arvioida käytetyn pakopesän kestoikää muuten. Eli vaikka portit holkitettaan ja läpät ja vivut vaihdetaan, silti pakopesän runkoon ja sen kestoikään on vaikea ottaa kantaa."
Suosittelisin jytkympää matapalainepumppua jo tuolle kokoonpanolle. Kannattaa laittaa Plutolle viestiä jos hänellä olisi taas yksi stage 2 pumppu myynnissä. Itse hommasin juuri viimeviikolta häneltä vastaavan pumpun.
Tää on kyllä suositeltavaa mutta jos pelkällä bensalla ajaa niin vakio pumppu kyllä riittää. Tai muuten on HPFP finaalissa...
No jos turboissa on enemmän kapasiteettia kuin vakioissa, niin sitten kannattais melkeinpä teettää custom mappi jos niistä haluaa saada hyödyn irti. Noi mhd kartat on tehty vakioahtimille.
Millä mapilla kannattaa ajella sen jälkeen kun turbot on muokattu/vaihdettu?
Joo ehdottomasti custom mappi kaikille modatuille ahtimille
Laita privaa jos kiinnostaa.
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Autoon tulossa modatut vakio turbot. JB4 löytyy autosta jo
Jb4:lle taitaa löytyä valmiit hybridi ahdin BEFit. En oo pelannu jb4 kanssa, joten en osaa hirveästi auttaa sen kanssa. Custom bef vois toki olla paikallaan.
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Moikka, sain nyt vihdoin otettua logia mhd sovelluksella. Login kun lataa datazappiin, se ei aukea normaalisti, vaikka on csv-muodossa. Osaisiko joku neuvoa miten saisin lisättyä login onnistuneesti? Yritin lisätä tähän kuvan miltä tuo datazapikkuna näyttää. Katsotaan tuliko perille..
Comment