Originally posted by reekoon
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jees kiitoksia. Auto pihassa. Huomenna otan putket irti ja alan ihmetellä.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Bemariosat.fi oli ainankin jossain vaiheessa hyllyssä modatut turbot, kysäseppäs sieltä onko vielä ja onko ne myynnissä edes. Voisit ehtiä vielä partyille vaihtaankin. Siellä on myös se tiiviste setti kasattuna valmiiksi.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostBemariosat.fi oli ainankin jossain vaiheessa hyllyssä modatut turbot, kysäseppäs sieltä onko vielä ja onko ne myynnissä edes. Voisit ehtiä vielä partyille vaihtaankin. Siellä on myös se tiiviste setti kasattuna valmiiksi.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostSoitettu. Turbojen omistaja reissussa. Maanantaina saa tietää hinnan ja kos kaupat tulee niin tiistaiksi saisi osat. Ei onnistu kyl meikältä tossa pihalla päivässä toi vaihto 😂 jos torstaina oli tarkoitus joskus 14 aikaan lähteä ajaan kalajoelle.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostPurat viikonlopun aikana etukäteen vanhat pois, kyllä ne uudet päivässä sinne laittaa takaisin, eli tiistai ilta ja keskiviikko aikaa asennella. Kerkee vielä torstai aamuna testaileen että oliko onnistunut remontti
Onko tätä mitenkään mahdollista saada tehtyä ilman apurungon irroittamista? Ei nimittäin ole kyllä moottorin kannatintakaan.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostEi helvetti. Oliskin viikonloppu aikaa, mutta kun kaikenlisäksi on kaverin polttarit, joita ite ollu järkkäämässä, niin ei kyllä kehtaa oikein jäädä poiskaan...
Onko tätä mitenkään mahdollista saada tehtyä ilman apurungon irroittamista? Ei nimittäin ole kyllä moottorin kannatintakaan.
Olikos sulla muuten nelari se auto:think, sit on eri asia.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostEi helvetti. Oliskin viikonloppu aikaa, mutta kun kaikenlisäksi on kaverin polttarit, joita ite ollu järkkäämässä, niin ei kyllä kehtaa oikein jäädä poiskaan...
Onko tätä mitenkään mahdollista saada tehtyä ilman apurungon irroittamista? Ei nimittäin ole kyllä moottorin kannatintakaan.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Mulla olis juurikin tollanen motonetin moottorinkannatin jonka hommasin tuohon omaan turbonvaihtoprojektiin.ja siis jos on tarvetta niin voin lainata sitä. Sijaitsee tällä hetkellä Porvoossa ja ensi viikolla liikkuu myös Hyvinkäälle tarvittaessa.
Harraste: e93 335i
Käyttis: e39 530d farmari
Puolison ajokki: e87 120i
Comment
-
-
Eilen kävin leiman hakemassa ja tuttuun tapaan mhd:sta stock map päälle.
Pistin merkille että hukkikset rallattaa helvetisti enemmän tuolla vakio kartalla
kuin stage 2+, mistäköhän moinen voi johtua? :think
10tkm ajetut orkkis turbot ja kaikki alipaine letkut uusittu, onko noita
boost solenoideja järkeä lähtee vaihtamaan tietämättä auttaako edes (170tkm ajettu)
ennenkuin alkaa säätämään niitä tankoja itse?
Rallattaa vaan siinä 2k rpm paikkeilla kaasuttaessa ja ei oo rattle fixiä mhd:sta.
Katoin noita pierburg solenoideja että sais kohtuu hintaan <80e kpl mutta
harmittaa se jokatapauksessa jos ei mitään auta.
Comment
-
-
Originally posted by Markojs View PostEilen kävin leiman hakemassa ja tuttuun tapaan mhd:sta stock map päälle.
Pistin merkille että hukkikset rallattaa helvetisti enemmän tuolla vakio kartalla
kuin stage 2+, mistäköhän moinen voi johtua? :think
10tkm ajetut orkkis turbot ja kaikki alipaine letkut uusittu, onko noita
boost solenoideja järkeä lähtee vaihtamaan tietämättä auttaako edes (170tkm ajettu)
ennenkuin alkaa säätämään niitä tankoja itse?
Rallattaa vaan siinä 2k rpm paikkeilla kaasuttaessa ja ei oo rattle fixiä mhd:sta.
Katoin noita pierburg solenoideja että sais kohtuu hintaan <80e kpl mutta
harmittaa se jokatapauksessa jos ei mitään auta.
Orkkis softassa ns pre control kartta määrittelee hukkiksen asentoa kun esim ei oo kuormaa päällä, niin mhd kartoissa tää voi olla eri arvoilla kuin vakiokartta ja syy todennäköisesti siinä.
Voit tehä vertausta kun seuraat wgdc bank arvoa livenä molemmilla kartoilla kun ajat vaikka motarilla tasakaasua tai taajamassa tasakaasua.
Rattle fixillä vaan testaamaan eriasentoja jossei ääni miellytä. Vähän toki vaikuttaa turbojen heräämiseen.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Mulla myös. Noissa MMP:n 1K turboissa on paljon paksumpi hukkiksen läpimenoakseli ja hukkiksen läppä myös isompi, ja silti kuuluu aina pieni hyvin kevyt rallatus kun nostaa kaasun kevyillä kierroksilla. Siinä läpässä pitää kuitenkin olla uutenakin välystä että istuu tiiviisti kiinni kun ruvetaan ahtoja pyytämään.
Onhan tuostakin jotain DIY kuvia kun jotkut sankarit ovat hitsanneet läpän kiinni läpimenoakseliin.Eipähän enää rallata pätkääkään sen jälkeen.
Harraste: e93 335i
Käyttis: e39 530d farmari
Puolison ajokki: e87 120i
Comment
-
-
Originally posted by Inspector View PostTässä palstaa seuraillessa huomaa että noita upgrade ahdistimia alkaa liikenteessä olemaan jo paljonkin👍🏻
Mitä noille vakioille vois tehdä vai kannattaako suoraan satsata isompiin ?
Omani siellä käytin ja tämän hetkisellä softalla piirretään suoraa 20psi viivaa 3500-7000rpm. Huom! Tuottavat lämpöä massiivisesti, joten iso++ välijäähy on pakollinen. Oma Wagnerkopsu ei pysy kuorman perässä ja VRSF:n 7" HD on rapakon takaa tuloillaan. Tuo kun saapuu niin tulee Stage1-2 ihmisille sopiva FMIC myyntipalstalle.135 E82 flexfuel / stg1 turbot
Comment
-
Comment