Tuolla tuskin kannattaa edes yrittää ajaa kotia 12km matkan? Eli kannattaako suoraan hinaus auto tilata?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by majgul View PostIhanaa, taas ongelmia. Neuvokaapa äkkiä olisko mennyt dme:ssä jotain särki ku antaa nämä koodit. 29cc, combustion multiple misfires. 29ce, 29cf misfire cylinder 2 ja 3. Sekä 30ba i injectors 1,2,3, or dme internal fault. Olin logia ottamassa ja polkasin 3 pohjaan 2500rpm. Sitte moottorivalo tauluun, reduced engine Power. Mistä niitä oikeita komponentteja saa tuohon dmehen? Kiitoksia jos voitte auttaa nii sais äkkiä lähetettyä jonnekin korvattavaksi.
Missähän tuo ecu sijaitsee. Ei äkkiseltään löytynyt tietoa.
Jos nollaat vikakoodit tuleeko ne heti takaisin?E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
| JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |
Comment
-
-
Originally posted by Snike View PostECU on konehuoneessa apparinpuolella kaukalon alla valkoisessa laatikossa.
Jos nollaat vikakoodit tuleeko ne heti takaisin?
Toivottavasti jollain kokemusta että mitä komponentteja tuonne kannattaa laittaa ja saako Suomesta jostain läheltä että saisi nopsaa kuntoon.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostJoo, tuli samantien takaisin :/
Toivottavasti jollain kokemusta että mitä komponentteja tuonne kannattaa laittaa ja saako Suomesta jostain läheltä että saisi nopsaa kuntoon.
Noiden mosfettien kunnon tarkistaminen on helppoa. Tässä sulle ohje miten voit tarkistaa onko ne rikki. HOW TO DIAGNOSE A BAD MOSFET IN A 335iLast edited by Snike; 20-08-2018, 12:05.E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
| JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |
Comment
-
-
Originally posted by Snike View PostNopeella googlella ainakin vaikuttais siltä, että sulla on ECUsta hajonnut osat ruiskutuksen mosfeteista. Uudet pitäs maksaa muutamia euroja ja mikä vaan pienelektroniikan korjausfirma osaa ne tuohon vaihtaa.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostPitääpä alkaa soittelemaan paikkoja siis läpi. Toivottavasti autosta saa ovet lukkoon vielä ilman ecua, ku akkukaapeli pitää irroittaa.E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
| JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostJoo, tuli samantien takaisin :/
Toivottavasti jollain kokemusta että mitä komponentteja tuonne kannattaa laittaa ja saako Suomesta jostain läheltä että saisi nopsaa kuntoon.
Elfal Distreleciltä tilasin ainakin omani, suht nopeasti sai. Kannattaa samalla vaihtaa kaikki sitten (6kpl). Kannattaa samalla varautua siihen, että hajonneen mosfetin takaa löytyy rikkinäinen sytyspuola ja/tai -tulppa.F30 320dA xDrive M-Sport / -15
EX: E92 335CiA -07 / JB4 + BEF / xHP Stage 3
Comment
-
-
Boksin irroitin ja vein jo yksityiselle kaverille joka värkkää kaikkea elektroniikkaa. Meinasi että ensi viikolla saisi takaisin ja tekee vl-työnä, vähän kalliimpaa mutta saa nopeampaa. Kustannus noin 150-200€ töineen.
Tämmöiset komponentit löysin itse netistä :fdb14n30tm
Mitä sulla kustansi korjaus? Että pitäisikö viedä itsekkin tuollaiseen perus paikkaan?
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostBoksin irroitin ja vein jo yksityiselle kaverille joka värkkää kaikkea elektroniikkaa. Meinasi että ensi viikolla saisi takaisin ja tekee vl-työnä, vähän kalliimpaa mutta saa nopeampaa. Kustannus noin 150-200€ töineen.
Tämmöiset komponentit löysin itse netistä :fdb14n30tm
Mitä sulla kustansi korjaus? Että pitäisikö viedä itsekkin tuollaiseen perus paikkaan?
120€ oli itselläni työn hinta Helsingissä, osat n. 30€ kun tilailin itse ja toimitin tekijälle.F30 320dA xDrive M-Sport / -15
EX: E92 335CiA -07 / JB4 + BEF / xHP Stage 3
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostEipä tuo kauas sitten heitä. Pitääpä sitten katsoa ku laitettu, että lähteekö dme vikakoodi pois, ja että onko hajottanut puolaa, tulppaa tai suutinta.
Onkos tässä mennyt nyt näitä kuuluisia sytkä fettejä rikki ?Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Tässäpä olis tämä tuttu ikuisuuskysymys, eli mitä öljyä jengi laittanu viritettyyn koneeseen? Nyt on sisällä omassa Castrol 0w30 ja tuntuu hieman kuluttavan öljyä. Virisoftana MHD stage 1+. Muuten stockina mennään. Auto normi arki-ajossa, eli ei ratavetoja tms..
Jotku kehuneet teboil-öljyä? :thinkEx: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
apuja kaipailisin
Moikka,
Nyt on sellaista ongelmaa, ettei auto herää oikein kunnolla ja aavistuksen pätkii , kun kiihdyttää täyskaasulla. Puolat ja suuttimet on vaihdettu 40tkm sitten ja tulpat juuri äsken. Ongelma ilmenee sekä kylmällä, että lämpimällä koneella. Voisko joku Tampereelta tai lähiseuduilta lukea tuosta koodit ja ottaa logia mahdollisesti?E91 335i /// LCI Alpinweiß III
E92 325i
E39 520i
E46 316i
Comment
-
Comment