BMW 335i (N54) viritys part IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jo&Po
    replied
    No olen niin huono kirjotteleen. Koneeseen tuli closed deck Porin special Motor engineering teki. Cp carrillo kanget venymättömät pultit, Cp carrillo tako männät. Männät pinnotutin Nf Metals firmassa. Vahvemmat männän tapit. Männät vakio porauksella 84 mm. Syliterit mitattiin suoriksi. Athena liekkirengas kannen tiiviste. Kannelle tehtiin perus jutut. Masatan imusarja 750 cc pi suuttimilla tulossa. Ni meni siihen satoja uusia pultteja ja tiivisteitä. Siinä silleen suurin piirtein. Korona on vaan siirtäny tätä valmistumista mut kyl se keväällä liikkuu. E85 fuilina.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Roope135i
    replied
    Mitä ootte tehny ylimääräisillä katillisilla downpipeillä? Maksaako joku niistä sen verran, että kannattaa myydä pois?

    Leave a comment:


  • Venom
    replied
    Originally posted by Jo&Po View Post
    Mulla rakentaminen kesken. Ces Motorsportin kitti. Keväällä käyntii. Tosi tiukka sovitus ainaki tolla garretin 3582r turbolla. Hukka portti kans tosi ahtaassa paikkassa melkein tulipellissä kiinni. Laadultaan on hyvä.
    Hyvältä kuulostaa, kiva olisi kuulla lisää projektista. Varsinkin jos koneelle on tehty muutakin kuin turbo kitti..

    Docracelta on kans juuri julkaistu bottom mount setti, joka vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta..

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by mikaell View Post
    Sun olis pitänyt tehdä projekti topikki tosta singlestä tänne, en oo pahemmin itse ainakaan törmännyt Suomessa moisiin.

    Ei voi kun hattua nostaa..
    Totta, ja kun Jarmo rakensi koneenkin vielä kokonaan uudestaan kestämään sen tuhannen heppaa

    Leave a comment:


  • mikaell
    replied
    Sun olis pitänyt tehdä projekti topikki tosta singlestä tänne, en oo pahemmin itse ainakaan törmännyt Suomessa moisiin.

    Ei voi kun hattua nostaa..

    Leave a comment:


  • Jo&Po
    replied
    Mulla rakentaminen kesken. Ces Motorsportin kitti. Keväällä käyntii. Tosi tiukka sovitus ainaki tolla garretin 3582r turbolla. Hukka portti kans tosi ahtaassa paikkassa melkein tulipellissä kiinni. Laadultaan on hyvä.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • hpniemi
    replied
    Oon miettinyt samaa ja ajatellut, että niin vittumaisessa paikassa kuin ne orkkikset onkin, katsastuksen takia lienee pakko katsella vain bottom mount - singlejä, koska jos top mountin laittaa, se on sitten aina stressi että jos setä katsoo pellin alle niin se oli sitten siinä...


    Originally posted by Venom View Post
    En pikaisella haulla löytänyt mitään koskien single turbo konversioita.. Onko foorumilaiset rakentanut moisia ja mitä kokemuksia on eri valmistajien paketeista?

    Leave a comment:


  • Venom
    replied
    En pikaisella haulla löytänyt mitään koskien single turbo konversioita.. Onko foorumilaiset rakentanut moisia ja mitä kokemuksia on eri valmistajien paketeista?

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Sah:a mietin tossa kans. Merkkikorjaamohan sekin on..
    Käytin siellä, kun hpfp heitti sakat pihalle.
    Suuttimista ainakin vetävät 100€/kpl välistä... :think
    No tuo suuttimien asennus siellä oli näköjään ylihintainen. Mutta ota tosiaan muutama vertailu. Voi olla isokin ero hinnoissa.

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by majgul View Post
    Kysy kuule tarjous Suomen autohuollosta. Oli edullista. Esim etuvetarien vaihto makso 170€. Wetterillä 260€ ja nyrkkipajalla olis ollut 315€.. soita muutamaan paikkaan ja vertaa. Veikkaan että SAH tekee parhaan tarjouksen.
    Heillä on siis ihan BMW osaamista.
    Sah:a mietin tossa kans. Merkkikorjaamohan sekin on..
    Käytin siellä, kun hpfp heitti sakat pihalle.
    Suuttimista ainakin vetävät 100€/kpl välistä... :think

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Olisko oulussa mitä liikkeitä, jotka osaa bimmerikorjaukset? Tarttis venakoppa vaihdattaa, jollain, joka tietää miten homma tehdään kunnolla?
    Olisko suosituksia? :think

    Edit: Eli kyseessä N54 2008 ja venakoppa on jo valmiina.
    Mun paskalla selällä ei tähä hommaan kykene, eikä oo tallia missä duunata ite...
    Kysy kuule tarjous Suomen autohuollosta. Oli edullista. Esim etuvetarien vaihto makso 170€. Wetterillä 260€ ja nyrkkipajalla olis ollut 315€.. soita muutamaan paikkaan ja vertaa. Veikkaan että SAH tekee parhaan tarjouksen.
    Heillä on siis ihan BMW osaamista.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Joo, tosimies vaihtaa pihalla vaikka räntäsateessa, mutta paskalla šelällä kurkotus konehuoneeseen myrkkyä.

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Olisko oulussa mitä liikkeitä, jotka osaa bimmerikorjaukset? Tarttis venakoppa vaihdattaa, jollain, joka tietää miten homma tehdään kunnolla?
    Olisko suosituksia? :think

    Edit: Eli kyseessä N54 2008 ja venakoppa on jo valmiina.
    Mun paskalla selällä ei tähä hommaan kykene, eikä oo tallia missä duunata ite...
    Last edited by tommylee; 29-12-2020, 12:40.

    Leave a comment:


  • temeee.
    replied
    Tuohan oiski sitte varteenotettava vaihtoehto! Kiitoksia

    Leave a comment:


  • Juikee
    replied
    Mulla on juurikin tuo Kanadasta tilattu 7". Asiallisen oloinen jäähy, kuin myös ne letkut ja klemmarit mitä mukana tuli. Vähän piti silpoa muoveja puskurin takaa, jäivät piiloon. Ja mikä tärkeintä, pysyy lämmöt kurissa
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X