BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No olen niin huono kirjotteleen. Koneeseen tuli closed deck Porin special Motor engineering teki. Cp carrillo kanget venymättömät pultit, Cp carrillo tako männät. Männät pinnotutin Nf Metals firmassa. Vahvemmat männän tapit. Männät vakio porauksella 84 mm. Syliterit mitattiin suoriksi. Athena liekkirengas kannen tiiviste. Kannelle tehtiin perus jutut. Masatan imusarja 750 cc pi suuttimilla tulossa. Ni meni siihen satoja uusia pultteja ja tiivisteitä. Siinä silleen suurin piirtein. Korona on vaan siirtäny tätä valmistumista mut kyl se keväällä liikkuu. E85 fuilina.
-
-
Mitä ootte tehny ylimääräisillä katillisilla downpipeillä? Maksaako joku niistä sen verran, että kannattaa myydä pois?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jo&Po View PostMulla rakentaminen kesken. Ces Motorsportin kitti. Keväällä käyntii. Tosi tiukka sovitus ainaki tolla garretin 3582r turbolla. Hukka portti kans tosi ahtaassa paikkassa melkein tulipellissä kiinni. Laadultaan on hyvä.
Docracelta on kans juuri julkaistu bottom mount setti, joka vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikaell View PostSun olis pitänyt tehdä projekti topikki tosta singlestä tänne, en oo pahemmin itse ainakaan törmännyt Suomessa moisiin.
Ei voi kun hattua nostaa..
Leave a comment:
-
-
Sun olis pitänyt tehdä projekti topikki tosta singlestä tänne, en oo pahemmin itse ainakaan törmännyt Suomessa moisiin.
Ei voi kun hattua nostaa..
Leave a comment:
-
-
-
Oon miettinyt samaa ja ajatellut, että niin vittumaisessa paikassa kuin ne orkkikset onkin, katsastuksen takia lienee pakko katsella vain bottom mount - singlejä, koska jos top mountin laittaa, se on sitten aina stressi että jos setä katsoo pellin alle niin se oli sitten siinä...
Originally posted by Venom View PostEn pikaisella haulla löytänyt mitään koskien single turbo konversioita.. Onko foorumilaiset rakentanut moisia ja mitä kokemuksia on eri valmistajien paketeista?
Leave a comment:
-
-
En pikaisella haulla löytänyt mitään koskien single turbo konversioita.. Onko foorumilaiset rakentanut moisia ja mitä kokemuksia on eri valmistajien paketeista?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommylee View PostSah:a mietin tossa kans. Merkkikorjaamohan sekin on..
Käytin siellä, kun hpfp heitti sakat pihalle.
Suuttimista ainakin vetävät 100€/kpl välistä... :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostKysy kuule tarjous Suomen autohuollosta. Oli edullista. Esim etuvetarien vaihto makso 170€. Wetterillä 260€ ja nyrkkipajalla olis ollut 315€.. soita muutamaan paikkaan ja vertaa. Veikkaan että SAH tekee parhaan tarjouksen.
Heillä on siis ihan BMW osaamista.
Käytin siellä, kun hpfp heitti sakat pihalle.
Suuttimista ainakin vetävät 100€/kpl välistä... :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommylee View PostOlisko oulussa mitä liikkeitä, jotka osaa bimmerikorjaukset? Tarttis venakoppa vaihdattaa, jollain, joka tietää miten homma tehdään kunnolla?
Olisko suosituksia? :think
Edit: Eli kyseessä N54 2008 ja venakoppa on jo valmiina.
Mun paskalla selällä ei tähä hommaan kykene, eikä oo tallia missä duunata ite...
Heillä on siis ihan BMW osaamista.
Leave a comment:
-
-
Joo, tosimies vaihtaa pihalla vaikka räntäsateessa, mutta paskalla šelällä kurkotus konehuoneeseen myrkkyä.
Leave a comment:
-
-
Olisko oulussa mitä liikkeitä, jotka osaa bimmerikorjaukset? Tarttis venakoppa vaihdattaa, jollain, joka tietää miten homma tehdään kunnolla?
Olisko suosituksia? :think
Edit: Eli kyseessä N54 2008 ja venakoppa on jo valmiina.
Mun paskalla selällä ei tähä hommaan kykene, eikä oo tallia missä duunata ite...Last edited by tommylee; 29-12-2020, 12:40.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: