Originally posted by IVIaster
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
-
Originally posted by Dualfun View PostVeikkaan takarenkaan ABS-anturia jommalla kummalla puolella. Todennäköisesti ABS kehä on turvonnut kuten HTK12 sanoi, ja sen seurauksena ABS anturi on alkanut fyysisesti hieromaan itseään sitä vasten. Periaatteessa uusimalla ABS anturi tilanne mahdollisesti korjautuu, ainakin hetkellisesti. Lopullinen korjaus on sitten kehä/vetoakseli vaihto.
Auto on juuri huollossa. Vikakoodi tuli oikean eturenkaan anturista. Huolto ajatteli että laakeri oli kulunut tjst. ja siten magneettia ei voisi enää lukea. Täten pyörän napa vaihdettiin mutta se muutti vikavalon vain pysyväksi. Huomenna vaihtavat vielä anturin. Kuulemma jos se ei auta niin sitten minun pitäisi viedä se merkkiliikkeeseen vaihtamaan ABS-boksi.
Comment
-
-
Originally posted by IVIaster View PostMoi,
Auto on juuri huollossa. Vikakoodi tuli oikean eturenkaan anturista. Huolto ajatteli että laakeri oli kulunut tjst. ja siten magneettia ei voisi enää lukea. Täten pyörän napa vaihdettiin mutta se muutti vikavalon vain pysyväksi. Huomenna vaihtavat vielä anturin. Kuulemma jos se ei auta niin sitten minun pitäisi viedä se merkkiliikkeeseen vaihtamaan ABS-boksi.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by IVIaster View PostMoi,
Auto on juuri huollossa. Vikakoodi tuli oikean eturenkaan anturista. Huolto ajatteli että laakeri oli kulunut tjst. ja siten magneettia ei voisi enää lukea. Täten pyörän napa vaihdettiin mutta se muutti vikavalon vain pysyväksi. Huomenna vaihtavat vielä anturin. Kuulemma jos se ei auta niin sitten minun pitäisi viedä se merkkiliikkeeseen vaihtamaan ABS-boksi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostIlmeisesti puhtaan arvauksen perusteella vaihdettiin se laakeri. Tuossa touhussa nyt taas mitää järkeä. Ensin selvitetään missä vika ja sitten vasta vaihdetaan osa. Siellä voi olla vaikka anturin johto rikki. Eli ensin testataan ja sitten vaihdetaan osa.
Tuli kuntoon nyt anturi vaihtamalla. Anturia toki testaattiin heti alussa eikä siinä vaikuttanut olevan mitään vikaa.
Vikakoodit olivat:
5DA6 ABS-Pyörintänopeusanturi etuoik. pyörimisuunta epälooginen (varmaan käännösvirhe)
5DA1 ABS-Pyörintänopeusanturi etuoik. oikeellisuustestausvirhe
5DA0 ABS-Pyörintänopeusanturi etuoik. toimintajännitevirheellinen
Asiasta toiseen, haluaako kukaan ostaa vähän käytettyä 2011 BMW E91 etupyörän laakeria
Comment
-
-
Originally posted by IVIaster View PostTuli kuntoon nyt anturi vaihtamalla. Anturia toki testaattiin heti alussa eikä siinä vaikuttanut olevan mitään vikaa.
Vikakoodit olivat:
5DA6 ABS-Pyörintänopeusanturi etuoik. pyörimisuunta epälooginen (varmaan käännösvirhe)
5DA1 ABS-Pyörintänopeusanturi etuoik. oikeellisuustestausvirhe
5DA0 ABS-Pyörintänopeusanturi etuoik. toimintajännitevirheellinen
Asiasta toiseen, haluaako kukaan ostaa vähän käytettyä 2011 BMW E91 etupyörän laakeria
Hyvä kun tuli kuitenkin kuntoon.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
e92 etuiskarin yläpää
Onko e92 etuiskarin ylätuella mitä eroa m-sport (31306775098) vs normi (31336760943), korkeus ehkä?
Etuiskareiden vaihdon jälkeen aikanaan keula vähän nousi, että olisiko menneet normituet sporttien tilalle? Tekisi mieli vähän saada nokkaa alas.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
E92 ja onneton basson toisto, kannattaako vaihtaa etupenkkien alla olevia "subbareita" ja joutuuko samalla vaihtelemaan vahvistinta, vai pääseekö helpommalla laittamalla takakontin kulmaan erillisen subbarin omalla vahvistimella?BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by elliee View PostBmw 330i E91 automaatti, alkoi eilen herjaamaan vaihteistoöljyn ylikuumenemista. Liikkuu 40km/h, kierrokset tapissa, sammuilee. Missähän mahtaa olla vika? Riittääkö öljyn vaihto?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by mmie View PostOnko e92 etuiskarin ylätuella mitä eroa m-sport (31306775098) vs normi (31336760943), korkeus ehkä?
Etuiskareiden vaihdon jälkeen aikanaan keula vähän nousi, että olisiko menneet normituet sporttien tilalle? Tekisi mieli vähän saada nokkaa alas.
Ostin aikoinaan m-sporttiin vakio nimikkeellä ja ihan saman korkuiset oli.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostEi pitäis olla, vaikka jotkut valmistajat taitaa eritellä msportin erikseen, siis pre lci mallissa.
Ostin aikoinaan m-sporttiin vakio nimikkeellä ja ihan saman korkuiset oli.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Originally posted by JamppaZ154 View PostOsaako kukaan sanoa minkä kokoinen reikä/kuristus orkkis cdv-venttiilissä on?
Suhteessa verrattuna esim. ClutchMastersin valmistamaan FCV-2000, jossa on kolme eri suutinta valittavissa (.030”, .040”, .050”).BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
Comment