E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SushiX
    replied
    Originally posted by jiko View Post
    Mäntä liikkuu hyvin ja liu-ut on hiottu ja siltä osin kaikki ok et eilen ne hioin ja on hyvät.

    Voisko olla mahollista et jarrulinjoissa ois jossai ilmaa ja ku tarpeeks lämpee nii käy niin että se laajenee ja jarruttaa vähäsen sillä nurkalla?

    Jarrudynamo metrillä siis testailtu ja se näytti mulle täydelliset lukemat ne toki ajettin kylmänä(mikä vähän harmittaa)
    Vähän epäilen tuota ilmaa, varmuudenhan saat kun ilmaat järjestelmän? Oliko liu-ut kuinka pahasti ottanut osumaa? Oliko sileät vaiko vähän karheat? Mites jarrulevyt, ettei olisi vähän kierot?

    Itsellä siis myös liu-ut pitäisi olla kunnossa ja putsailtuna, mutta silti tuntuu jumittavan niin siksi itse vaihdan vaan suosiolla uudet kun maksaa n. 6e / sarja niin turha tuon summan takia hinkkailla liikaa vanhoja

    Leave a comment:


  • miyli
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Eikös toi öljymäärä hiukan riipu siitäkin onko sitä ylimääräistä öljynlauhdutinta oikeassa etukulmassa?

    For vehicles with
    High speed synchronisation
    S840A=Yes
    Ei se ole ylimääräinen kaikissa eurooppa malleissa muistaakseni se on vakio. Kaikissa jenkkimalleissa se ei vissiin ollut vakiona.
    Last edited by miyli; 28-10-2021, 12:43.

    Leave a comment:


  • Silmaauki
    replied
    Eikös toi öljymäärä hiukan riipu siitäkin onko sitä ylimääräistä öljynlauhdutinta oikeassa etukulmassa?

    For vehicles with
    High speed synchronisation
    S840A=Yes

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by lassiv View Post
    Olikohan jollain tietoa mikä on N54 (335i e91 -06) moottoriöljyn täyttömäärä, kun normaalisti vaihtaa suodattimen ja valuttaa öljyt pois?

    Tikku kun puuttuu kokonaan niin ei viitsisi hirveästi arvuutella tuota määrää ettei tule ainakaan ylitäyttöä
    6,5 litraa.

    Edit: olikin jo näköjään tuossa edellä vastattu.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by lassiv View Post
    Olikohan jollain tietoa mikä on N54 (335i e91 -06) moottoriöljyn täyttömäärä, kun normaalisti vaihtaa suodattimen ja valuttaa öljyt pois?

    Tikku kun puuttuu kokonaan niin ei viitsisi hirveästi arvuutella tuota määrää ettei tule ainakaan ylitäyttöä

    Leave a comment:


  • lassiv
    replied
    Olikohan jollain tietoa mikä on N54 (335i e91 -06) moottoriöljyn täyttömäärä, kun normaalisti vaihtaa suodattimen ja valuttaa öljyt pois?

    Tikku kun puuttuu kokonaan niin ei viitsisi hirveästi arvuutella tuota määrää ettei tule ainakaan ylitäyttöä

    Leave a comment:


  • jiko
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Tälle iso ääni, itsellä vähän samanlaisia oireita ja tulossa uudet liukutapit taakse. Putsailtiin toisen satulan tapit loppukesästä ja taas samat oireet niin vaihdan suosiolla uudet tapit ja tarkistan muutenkin satuloiden kunnon.
    Mäntä liikkuu hyvin ja liu-ut on hiottu ja siltä osin kaikki ok et eilen ne hioin ja on hyvät.

    Voisko olla mahollista et jarrulinjoissa ois jossai ilmaa ja ku tarpeeks lämpee nii käy niin että se laajenee ja jarruttaa vähäsen sillä nurkalla?

    Jarrudynamo metrillä siis testailtu ja se näytti mulle täydelliset lukemat ne toki ajettin kylmänä(mikä vähän harmittaa)
    Last edited by jiko; 28-10-2021, 09:47. Reason: Lisäys

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by Vii83 View Post
    Jarrusatulan mäntä- tai liukutapit jumissa.
    Tälle iso ääni, itsellä vähän samanlaisia oireita ja tulossa uudet liukutapit taakse. Putsailtiin toisen satulan tapit loppukesästä ja taas samat oireet niin vaihdan suosiolla uudet tapit ja tarkistan muutenkin satuloiden kunnon.

    Leave a comment:


  • Vii83
    replied
    Jarrusatulan mäntä- tai liukutapit jumissa.

    Leave a comment:


  • jiko
    replied
    E91 320da tärinöitä..

    Tere. Tässä nyt on parin kk aikana ollut 91ssä pientä tärinää. Nimenomaan oikea taka nurkka...
    Kylmänäku ajelee ei mitään ongelmia kaikki toimii hyvin, mutta kun autolla ajaa 10-20 km(ei vältämmättä silloinkaan) nii rupee tärisyttelemään ja kuulostamaan et ois taka ikkuna auki 120 vauhissa... vauhdilla tai että onko vapaalla ei mitään väliä sinäänsä 40 vauhissa tietty hyvin laimea joka jatkuu 55-70 ja sit alkaa pahin osuus.. epäiltiin laakeria ja kävi bmw valtuutetussa firmassa oikea takasen vaihossa. Meni omasta mielestä ehkä huonompaan suuntaan. Nyt tänä iltana vaihtelin levyt puolelta toiselle että jos olis siinä vika mutta ei silti täriseee. Pitää myös muistaa sanoa se että vannne lämpeää siinä kohtaa ku tärisee. Mulla rupee loppumaan ideat

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Onkos näissä (sigun) jarrusatuloiden männät painettavat vaiko pyöritettävät?:think
    Painettavat.

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Onkos näissä (sigun) jarrusatuloiden männät painettavat vaiko pyöritettävät?:think

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by mie View Post
    Sitä mieki mietin. Kun siinä ei pelaa kaikki valotkaan.
    Vilkaise sen FRM koodaus ja muuta jos se on rhd koodauksella.

    Leave a comment:


  • mie
    replied
    Originally posted by alpine3 View Post
    FRM-moduli on samalla osanumerolla riippumatta onko ohjaus vasemmalla vai oikealla. Jos autoon on vaihdettu uk-moduli, eikä modulia ole ohjelmoitu autoon toimii ikkunoiden avaus juuri em. tavalla ristiin.
    Sitä mieki mietin. Kun siinä ei pelaa kaikki valotkaan.

    Leave a comment:


  • alpine3
    replied
    FRM-moduli on samalla osanumerolla riippumatta onko ohjaus vasemmalla vai oikealla. Jos autoon on vaihdettu uk-moduli, eikä modulia ole ohjelmoitu autoon toimii ikkunoiden avaus juuri em. tavalla ristiin.

    Leave a comment:

Working...
X