No tietenki jos FRM purkki on enkku aitosta eikä sitä ole koodattu oikein.
En tiedä miten se on toteutettu, mutta joko toi on FRM-purkissa tehty muutos tai sitten UK-mallin kytkimien johdotus on erilainen (menee ristiin vs. euromalli).
Auto jätti taas tielle ja traikulla tallille.
Tällä kertaa vauhti pois ja ajan kanssa syynäämään kaikkea.
Tiedossa oli ohjaustehostimen rullan vaihto, alla kuva.
Ohjaustehostin pitäisi olla 3 pultilla kiinni. Näistä yksi puuttui, toinen löysällä ja kolmas poikki. Ei ihme ettei hihna pysy paikallaan. Tehostin nyt kahdella kunnolla kiinni. Kolmannen katkenneen nysän pois saamiseksi täytyy tiputtaa öljypohja pöydälle.
Mutta tuossa nyt jotain, jos joku taistelee saman asian kanssa joskus.
Miten voi olla mahdollista että e90 sähkölasien napit toimii väärin kuskin ovesta. Eli kuskin napista aukeaa vänkärin lasit ja vänkärin nappuloista kuskinpuolen?
Miten voi olla mahdollista että e90 sähkölasien napit toimii väärin kuskin ovesta. Eli kuskin napista aukeaa vänkärin lasit ja vänkärin nappuloista kuskinpuolen?
Mitkäs tässä mallissa oli niitä ns heikoimpia kohtia jäähdytysneste vuodoille? Välillä tiputtaa johki kuumalle kun käryää sisälle. Lisäileen joutuu kerran kaks/3kk. Moottorina n43b20.
Onko porukka mistä tilannu osia n54:seen esim vrsf tai bms valmistamia.
Jenkeistä löytyy mutta onko mitää eurooppalaista sivustoa?
Itse tilasin Schmiedmannin kautta. Ainakin BMS:ää myyvät. Mutta hinnat tietenkin tuplat sen, mitä suoraan BMS:ltä, koska tullit, ALVit ja katteet lisättynä.
Seuraavaksi ajattelin tilata joitain osia ML Performancelta UK:sta, koska näyttävät myyvän ilman ALVeja UK:n ulkopuolelle.
Myös 55parts.de kiinnostaisi kokeilla, mutta siellä ei näytä olevan juurikaan mitään tunnettuja brändejä, vaan valmistajana usein "55parts" eli ovatkohan vain kiinavalmisteita heidän leimalla tms
Autocom cdp+ testerillä. Täytynee kysästä jos naapuri lukasisi Istalla jos ei tuo meidän kikotin vaan osaa etsiä.
Täytynee kuitenkin varmaan kokeilla noita ballastien vaihtoa ristiin kunhan saa edellisen projektin valmiiksi.
Sitten kokeilisin vielä ISTA:lla lukaista. Samalla toki voi laskurit tarkistaa kaiken varalta.
Millä koodit on luettu? FRM voi laskuri mennä täyteen ja ei sytytä vaikka vaihtaakin ehjät osat paikalleen. Tuosta tosin pitäisi kyllä tulla koodia.
Autocom cdp+ testerillä. Täytynee kysästä jos naapuri lukasisi Istalla jos ei tuo meidän kikotin vaan osaa etsiä.
Täytynee kuitenkin varmaan kokeilla noita ballastien vaihtoa ristiin kunhan saa edellisen projektin valmiiksi.
e92 xenonit, apukuskin puolen ajovalo ja kaukovalo pimeenä.
vaihdoin uuden d1s polttimon tuohon ajovaloon mutta eipä pala vieläkään.
ei mitään vikakoodeja, missäköhän voisi olla vika?
Ballastit ristiin ja kattomaan siirtyykö vika kuskin puolelle vai vaikuttaako tuo ballasti vain tuohon xenoniin?
Millä koodit on luettu? FRM voi laskuri mennä täyteen ja ei sytytä vaikka vaihtaakin ehjät osat paikalleen. Tuosta tosin pitäisi kyllä tulla koodia.
Leave a comment: