E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiakri
    BTCF Member
    • Jan 2008
    • 210

    #841
    Originally posted by SushiX View Post
    Olikos näissä niin, että jos keskuslukitus ei ota kovin pitkän matkan päästä avausta/lukotusta niin syynä on antennivahvistin? Se taisi löytyä E90 kontin puolelta vai oliko jossain takapenkin listan alla tjn?
    Katossa on E90:ssa takana, tuo osa 1.
    Attached Files
    E90lci'09

    Comment

    • AmateurDrive
      Bimmer Rookie
      • Mar 2024
      • 46
      • Ylä-Savo

      #842
      Pitäisi E90 325i:n vaihdella jarru- ja kytkinnesteet, bemarin oma suositus on DOT4 LV, mutta totta kai Motonetin hylly oli tyhjä ku kävin katsomassa Muut mestat tuntuu myyvän vaan perus DOT4-jarrunestettä. Oliko niin ettei bemarissa missään nimessä saa käyttää tota tavallista DOT4:aa??

      Comment

      • JiiVee92
        BTCF Member
        • Mar 2017
        • 981
        • Kouvola/Myllykoski

        #843
        Enpä usko sen aiheuttavan katastrofia vaikka laittaisi tavan DOT4 nestettä, sen LV nesteen kanssa niillä systeemeillä on vissiin vain inan nopeampi reagointi, siitä että huomaako sitä eroa muuten kuin "labratesteissä" en osaa sanoa. Jos löytyy DOT5.1 LV nestettä niin sekin toimii, ainakin jee61 kanssa. Ja huom DOT5.1 ei DOT5
        EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
        NYT: E61 530xd -08 käyttis
        Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16625
          • Asikkala

          #844
          Originally posted by JiiVee92 View Post
          Enpä usko sen aiheuttavan katastrofia vaikka laittaisi tavan DOT4 nestettä, sen LV nesteen kanssa niillä systeemeillä on vissiin vain inan nopeampi reagointi, siitä että huomaako sitä eroa muuten kuin "labratesteissä" en osaa sanoa. Jos löytyy DOT5.1 LV nestettä niin sekin toimii, ainakin jee61 kanssa. Ja huom DOT5.1 ei DOT5
          Tämä.

          Comment

          • ErkkiE
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2006
            • 658
            • Espoon haja-asutus

            #845
            Ja käyttäähän porukka näitä racing jarrunesteitä autoissaan (esim. Motul RBF600) ja ei ne mitään LV-nesteitä ole. Jokin marginaalinen ESP:n reagointinopeus kai noissa LV-nesteissä on juju ja matala viskositeetti myös alhaisissa lämpötiloissa. Normaali ihminen tuskin eroa huomaa (siis LV tai ei-LV välillä).

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16625
              • Asikkala

              #846
              Originally posted by ErkkiE View Post
              Ja käyttäähän porukka näitä racing jarrunesteitä autoissaan (esim. Motul RBF600) ja ei ne mitään LV-nesteitä ole. Jokin marginaalinen ESP:n reagointinopeus kai noissa LV-nesteissä on juju ja matala viskositeetti myös alhaisissa lämpötiloissa. Normaali ihminen tuskin eroa huomaa (siis LV tai ei-LV välillä).
              Huomaako minkäänlainen ihminen eroa ajaessa ?

              Comment

              • AmateurDrive
                Bimmer Rookie
                • Mar 2024
                • 46
                • Ylä-Savo

                #847
                Ok, hyvä tietää jatkossa että voi käyttää perus DOT4:sta Olin vaan niin hätäinen et ehdin jo tilata pari purkkia tota low viscocity DOT4:ää Motonettiin Nyt sitten jännityksellä odotetaan miten tollanen Temun jarrunesteen vaihtotyökalu toimii tosielämässä kun hintaa oli vaan 35e ja Suomessa vastaavat päältä 70

                Comment

                Working...
                X