Taisin samaan haasteeseen törmätä. Muistelisin tosin, että TIS:n ohjeistuksessa (jossain toisessa kohtaa) olisi maininta, että säädön pitää olla niin, että ei sitä pysty nostamaan 12 napsun verran, vaan se noin 8 olisi tavoite. Säädöstä on aikaa, niin en tarkkaan muista.
Joo siis tällä hetkellä kahvaa jaksaa nostaa sen 7 naksua, kun vielä ennen säätöä se nousi yli 12 todella löysän olosesti. Rumpujen sisällä siis tilanne molemmin puolin että eka käännetty ratasta että menee jumiin ja siitä pakkia 5 hammasta, jollon toi nykytilanne eli 7 naksun liikerata kahvassa Ens viikolla selviää kuinka pitää rullilla, kun täytyy katsastaa auto...
Onko täällä ketään E9x M3 omistajia? Kiinnostaisi tietää mitä mahtaa maksaa tuollaiseen vakuutukset, kun netistä ei tietoa saa kun kyse "erikoisemmasta" autosta...
Onko täällä ketään E9x M3 omistajia? Kiinnostaisi tietää mitä mahtaa maksaa tuollaiseen vakuutukset, kun netistä ei tietoa saa kun kyse "erikoisemmasta" autosta...
E93 M3 liikennevakuutus 339€ ja kasko kolarointiturvalla 618€. Lähitapiolassa.
E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment