Taisin samaan haasteeseen törmätä. Muistelisin tosin, että TIS:n ohjeistuksessa (jossain toisessa kohtaa) olisi maininta, että säädön pitää olla niin, että ei sitä pysty nostamaan 12 napsun verran, vaan se noin 8 olisi tavoite. Säädöstä on aikaa, niin en tarkkaan muista.
Joo siis tällä hetkellä kahvaa jaksaa nostaa sen 7 naksua, kun vielä ennen säätöä se nousi yli 12 todella löysän olosesti. Rumpujen sisällä siis tilanne molemmin puolin että eka käännetty ratasta että menee jumiin ja siitä pakkia 5 hammasta, jollon toi nykytilanne eli 7 naksun liikerata kahvassa Ens viikolla selviää kuinka pitää rullilla, kun täytyy katsastaa auto...
Onko täällä ketään E9x M3 omistajia? Kiinnostaisi tietää mitä mahtaa maksaa tuollaiseen vakuutukset, kun netistä ei tietoa saa kun kyse "erikoisemmasta" autosta...
Onko täällä ketään E9x M3 omistajia? Kiinnostaisi tietää mitä mahtaa maksaa tuollaiseen vakuutukset, kun netistä ei tietoa saa kun kyse "erikoisemmasta" autosta...
E93 M3 liikennevakuutus 339€ ja kasko kolarointiturvalla 618€. Lähitapiolassa.
E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Vaihdoin nox anturin tuohon e90:en.
tarviiko tuota ns. Kertoa autolle että se on vaihdettu ja miksi se pitäis kertoa kun nollaa vain vikakoodin ja jatkaa ajamista?
samanlaillahan uuden pitäisi toimia kuin vanha joka oli aiemmin ehjä.
Vaihdoin nox anturin tuohon e90:en.
tarviiko tuota ns. Kertoa autolle että se on vaihdettu ja miksi se pitäis kertoa kun nollaa vain vikakoodin ja jatkaa ajamista?
Auton valmistajan huolto-ohjeen mukaisesti vaihto tulee rekisteröidä autolle.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
330D N57:sta vedot poissa ja koodeja on kiitettävästi:
DPF:stä 4C5E
EGR:stä 4C9E, 4C9F, 40E9
Boost pressure sensor 3F03, 41AB
Exhaust pressure sensor 497C
Air flow sensor 3FF0
Ajattelin että EGR olisi karstoittunut jumiin, mutta käyttövivusto liikkui sormella tosi herkästi, joten en ehkä aloita sen vaihdosta. EGR on joskus historian saatossa uusittu kertaalleen. Mistä sen sijaan kannattaisi alkaa, ilmamäärämittaristako, vai menikö tässä nyt DPF lopullisesti tukkoon?
Edit: Boost sensorin koodit tulevat takaisin pelkät virrat päällä, ehkäpä se se on...
Comment