Originally posted by Aslakki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 kokemuksia & vinkkejä sellaista harkitsevalle...
Collapse
X
-
Originally posted by Pekka84 View Post163 hv version kun ostat niin ei pitäisi olla ongelmia. toisin kuin 177hv versiossaLast edited by Aslakki; 31-01-2013, 07:47.E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa
Comment
-
-
Juu kyllä läpät löytyy M47TU2D20 koneesta kun tuossa tutkailin asiaa.E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa
Comment
-
-
Originally posted by kuuuno View PostMietinnän alla olis E91 325D -08 (3.0l) manuaali kohtuu hyvillä varusteilla aj. 190tkm ohjelmoitu 260hv / 600nm.
Onko huoltojen suhteen mitään oleellista tarkistaa noilla kilometreillä yms..?
Muistat vain ettet osta noilla kilsoilla myyntimielessä eli jos olet vaikkapa kesällä vaihtamassa autoa. Silloin kilsat ovat varmaan jo ylittäneet 200tkm ja silloin bemun myynnistä tulee sietämättömän vaikeaa!
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostTämä? http://www.nettiauto.com/bmw/325/5271223 Autoa kun on muuten laitettu niin ihme ettei ole ulkoa m-lookkia tehty...
Muistat vain ettet osta noilla kilsoilla myyntimielessä eli jos olet vaikkapa kesällä vaihtamassa autoa. Silloin kilsat ovat varmaan jo ylittäneet 200tkm ja silloin bemun myynnistä tulee sietämättömän vaikeaa!
Jos kaupat syntyy niin m-sport lookkia harkintaan!
Comment
-
-
Originally posted by exhaust View PostKumpiko järkevämpi ostos:
E91 320d 11/06 M-sport 200tkm vai
E91 325d 5/07 200tkm ,hyvillä varusteilla mm M-sport alusta.
Kummastako saa luotettavamman kaverin matka-ajoon?
Kestää vielä toiset 200tkm?
Kyllä paljon saat vaihtaa osaa, jos meinaat 400tkm päästää... Tottakai isompi moottori noista vaihtoehdoista.
Comment
-
-
Kyllä varmasti osia kuluu loppuun.
Lähinnä ajattelin ettei mitään "suurta" esim. kone rikko alkaisi olla jo tuossa 200tkm jälkeen käsillä?
Onko tiedossa jo paljona ajettujen vikoja?
Tuossa vain on 520tkm ajettu 2,2 dti gm pata eikä ole tarvinnut vielä avata.Last edited by exhaust; 16-02-2013, 11:49.F10 530d -12
Comment
-
-
Originally posted by exhaust View PostKyllä varmasti osia kuluu loppuun.
Lähinnä ajattelin ettei mitään "suurta" esim. kone rikko alkaisi olla jo tuossa 200-400tkm kohdalla käsillä?
Onko tiedossa jo paljona ajettujen vikoja?
Comment
-
-
Onko tuo 320d vielä 163hv koneella?
Jos on niin kyllä kummassakin vaihtoehdossa kone kestää mutta kaikki muu luultavasti hajoaa 200-400tkm välillä :think
Se vaan on tosiasia että nykyautoja ei ole suunniteltu kestämään 400tkm öljynvaihdoilla, w124 diesel Mersu taisi olla viimeinen auto millä tuo onnistuiNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostOnko tuo 320d vielä 163hv koneella?
Jos on niin kyllä kummassakin vaihtoehdossa kone kestää mutta kaikki muu luultavasti hajoaa 200-400tkm välillä :think
Se vaan on tosiasia että nykyautoja ei ole suunniteltu kestämään 400tkm öljynvaihdoilla, w124 diesel Mersu taisi olla viimeinen auto millä tuo onnistui
Eikös surullisen kuuluisa 177hv tullut vasta 2007 loppuvuodesta, eli faceliftiin. Sillä on hyvä että pääsee 200tkm, mutta sittenhän uudella koneella taas päästelee vaikka kuinka
Comment
-
Comment