Näin vähän ajattelinkin että pitäisi mahtua kivuttomasti..
Olisiko jollain tietoa miten menisi 8x18 et20 joka nurkkaan..?
Style 270 e90 m3 "talvivanne" kyseessä..
Itsellä juurikin tuon kokoinen setti alla 330:ssä, kumeina 235/40/18 joka nurkassa, aluksi oli 265/30 takana ja hyvin mahtuu, ainoastaan tosiaan edestä aavistuksen heittää rapaa kylkeen märällä hiekalla.
Itsellä juurikin tuon kokoinen setti alla 330:ssä, kumeina 235/40/18 joka nurkassa, aluksi oli 265/30 takana ja hyvin mahtuu, ainoastaan tosiaan edestä aavistuksen heittää rapaa kylkeen märällä hiekalla.
Alusta m-sport
Kiva kuulla Ei tarvii jännittää Viellä kun ei ole alle saanut ko. settiä
Pakko kysäistä teiltä tietävimmiltä, Meneekö e91:een (msport) alle joka nurkaan (siis myös keulalle) 19" / 9,5" ET30 Monacot ja jos menee niin millaisella rengastuksella??
Koitin haeskella tähän vastausta jo käydyistä keskusteluista mutten löytänyt.... kiitos ja anteeksi
Pakko kysäistä teiltä tietävimmiltä, Meneekö e91:een (msport) alle joka nurkaan (siis myös keulalle) 19" / 9,5" ET30 Monacot ja jos menee niin millaisella rengastuksella??
Koitin haeskella tähän vastausta jo käydyistä keskusteluista mutten löytänyt.... kiitos ja anteeksi
Mahtuu. 235/35 kumit ja taakse 10mm spacerit, tai sitten taakse 265/30 kumit.
Pakko kysäistä teiltä tietävimmiltä, Meneekö e91:een (msport) alle joka nurkaan (siis myös keulalle) 19" / 9,5" ET30 Monacot ja jos menee niin millaisella rengastuksella??
Koitin haeskella tähän vastausta jo käydyistä keskusteluista mutten löytänyt.... kiitos ja anteeksi
Tiedoksi mokhaman, 19X9,5" ET30 vanne tulee E91 etulokarista pihalle reilusti, lähes sentin ulommas esim. kuin 8"X18" ET20 ja 2,3cm ulommas kuin M193 orggis etuvanne.
Tiedoksi mokhaman, 19X9,5" ET30 vanne tulee E91 etulokarista pihalle reilusti, lähes sentin ulommas esim. kuin 8"X18" ET20 ja 2,3cm ulommas kuin M193 orggis etuvanne.
Et oikeen vieläkään ole sisäistänyt tuota asiaa, vaikka kuinka yrittää vääntää rautalangasta. Mitä se haittaa jos vanne tulee ihan kaarelle? Rengas jää kuitenkin ET30 kohdalle.
Jos sama 235 rengas laitetaan 9,5" ET30 ja 8" ET20 vanteelle, niin tuolla ET20 vanteella rengas tulee 10mm ulommas, vaikka vanteen reuna jää sisempään.
Tässä pari kuvaa omasta exästä, missä oli 9,5x19" ET30 joka nurkassa 235/265 renkailla.
Et oikeen vieläkään ole sisäistänyt tuota asiaa, vaikka kuinka yrittää vääntää rautalangasta. Mitä se haittaa jos vanne tulee ihan kaarelle? Rengas jää kuitenkin ET30 kohdalle.
Jos sama 235 rengas laitetaan 9,5" ET30 ja 8" ET20 vanteelle, niin tuolla ET20 vanteella rengas tulee 10mm ulommas, vaikka vanteen reuna jää sisempään.
Tässä pari kuvaa omasta exästä, missä oli 9,5x19" ET30 joka nurkassa 235/265 renkailla.
Kukaan ei ole puhunut renkaasta tai raapimisesta mitään joten älä sä hössötä siellä.
Ei vanne tule kaarelle, vaan sen ulkopuolelle. Kuten kuvistasi näkee, näyttää pöljältä varsinkin tuolla alustalla. Mutta jos tykkää että vanne pullottaa ulkona niin siitä vaan. Jokainen tyylillään.
Kukaan ei ole puhunut renkaasta tai raapimisesta mitään joten älä sä hössötä siellä.
Ei vanne tule kaarelle, vaan sen ulkopuolelle. Kuten kuvistasi näkee, näyttää pöljältä varsinkin tuolla alustalla. Mutta jos tykkää että vanne pullottaa ulkona niin siitä vaan. Jokainen tyylillään.
Tämä on tuningclub Muutaman millin jos vanteen reuna tulee kaaresta pihalle, niin sehän just se mitä haetaan Nykysuuntaus vaan tuntuu olevan se että vanne tulee kaaresta ulos vähintään 20-30mm, niin en mäkään siitä sentään välitä.
Pakko kysäistä teiltä tietävimmiltä, Meneekö e91:een (msport) alle joka nurkaan (siis myös keulalle) 19" / 9,5" ET30 Monacot ja jos menee niin millaisella rengastuksella??
Koitin haeskella tähän vastausta jo käydyistä keskusteluista mutten löytänyt.... kiitos ja anteeksi
Minulla on 18x9.5 et35 edessä ja hyvin mahtuu. Vanteen reuna on juuri lokasuojan yläreunan kanssa tasan, ehkä muutaman millin ulkona.
Vähän kahden vaiheilla, olis hienommat 17 7" vanteet hyllyssä mutta ET on 20 ja toinen vaihtoehto on 17 "7 ET 45, päälle tulee joka tapauksessa 215/45 hakkapeliitan nastat.
Kesävanteissa on tuo sama et 18" 8" koossa ja aavistuksen edestä roiskii hiekkaa kylkeen välillä, arveluttaa talveksi laittaa jos suola ja nastat/kivet lentelis kylkeen, sit taas toisiin vanteisiin tarvis melkoiset spacerit varsinkin taakse 45 et:llä.
Vähän kahden vaiheilla, olis hienommat 17 7" vanteet hyllyssä mutta ET on 20 ja toinen vaihtoehto on 17 "7 ET 45, päälle tulee joka tapauksessa 215/45 hakkapeliitan nastat.
Kesävanteissa on tuo sama et 18" 8" koossa ja aavistuksen edestä roiskii hiekkaa kylkeen välillä, arveluttaa talveksi laittaa jos suola ja nastat/kivet lentelis kylkeen, sit taas toisiin vanteisiin tarvis melkoiset spacerit varsinkin taakse 45 et:llä.
Vaikeeta.
Auto E90 330I
E90:n kuraläpät on asiallisen näköiset. ET20 on just hyvä, kun laittaa vielä läpät eteen kylkiä suojaamaan.
Jaa, enpä tuota tullutkaan ajatelleeksi, mistäs niitä saisi sitten?
Schmiedmannilla on ainakin loppu myös keskusvarastosta.
Vielä kun saisi valmiina maalattuna hopeiseksi.
Asialliset ovat kyllä mielestäni nuo oem läpät.Itse asentanut nyt jo kumpaankin omistamaani e91n joka nurkkaan.Säästää vähän pirusti muutenkin helmoja tuolla konstein vaikkei kumit hirveesti ulos tulisikaan.
Itse ostanut marmorilta ja jossain 35e huitteilla pyöri muistaakseni etuläpät?
Comment