Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by wilho View Postonko pyöränkulmat tarkistettu? Kuinka paljon ajettu? Itselläni olivat noin 100tkm ajon jälkeen kulmat pahasti pielessä ja parani kulku huomattavasti hankkiduttuani eroon vääristä kulmista ja runflateista. Takana kuitenkin 255/35/18...
Mitkä renkaat? onko runflatit?
Kulmat menee ens maanantaina tarkistukseen ja Koni fsd iskarit on liipaisimen alla. Joka tapauksessa noista Konin keltasista haluan eroon ,ne on kivirekeen sopivat. Tänään viimeksi ajoin niitten kanssa nimismiehenkiharoille ja kiittelin mielessäni bemarin rungon kestävyyttä
Löysimmällä asetuksella vastaavat about 30% kiristettyjä vastaavia ex. cossusierrassa ahvenistolle mennessä. Ja jouset samat Eibach pro. Ei voi kuin ihmetellä noitten Konin keltasten säätöaluetta ,ei kaikki ole just lähdös nyyrbuuringille ajelemaan täysillä.
Jousia en vaihda ainakaan heti. Eibachin pro +Koni fsd on kumminkin kehuttu ihan kelpo yhdistelmäksi ja niitä myydään settinä ainakin ulkomailla.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Originally posted by joni_t View PostJuuri tuon setin asensin. Vaatii tietty jousipuristimet jne. E91 oli kyllä helppo vaihtaa kun alapäästä ei tarvinnu irrottaa mitään osaa. Senkun ylhäältä pultit auki, painaa tolppaa alas ja taittaa ulos.
Takapäähän nuo ei tietenkään käytakapään jousienkin vaihto on nopea ja helppo homma.
BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Autona on tuo sigun E91 ja alustana ihan se vakioin, eli aika korkealla ja mukavasti mennään.
Ajattelin ensiavuksi tuohon vetelyyteen Eibachin Pro-Kittiä. Ja saahan sillä samalla vähän alaspäinkin autoa. Eibachin luettelosta kun katsoo niin tähän menee samat jouset kuin E91 330xd:hen. Akselipainot ovat taulukossa myös samat mutta outona juttuna on että kun 335xi tippuu noilla jousilla 20/10, 330xd tippuukin samoilla jousilla 30/25. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostAutona on tuo sigun E91 ja alustana ihan se vakioin, eli aika korkealla ja mukavasti mennään.
Ajattelin ensiavuksi tuohon vetelyyteen Eibachin Pro-Kittiä. Ja saahan sillä samalla vähän alaspäinkin autoa. Eibachin luettelosta kun katsoo niin tähän menee samat jouset kuin E91 330xd:hen. Akselipainot ovat taulukossa myös samat mutta outona juttuna on että kun 335xi tippuu noilla jousilla 20/10, 330xd tippuukin samoilla jousilla 30/25. Mistäköhän tämä mahtaa johtua?BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Jatkan vielä sen verran että kun 330xd:n ja 335xi:n jousituksen osat näyttävät realoem:n mukaan olevan jousia lukuunottamatta täsmälleen samat, voisi kuvitella, että tuon Eibach Pro-Kitin asennuksen jälkeen autot istuisivat täsmälleen yhtä korkealla.
Tällähän ei sinänsä ole mitään tekemistä minkään kanssa. Hankala vain löytää E91 335xi:stä kuvia, joissa on pelkkä Eibachin pro-kit alla
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostJatkan vielä sen verran että kun 330xd:n ja 335xi:n jousituksen osat näyttävät realoem:n mukaan olevan jousia lukuunottamatta täsmälleen samat, voisi kuvitella, että tuon Eibach Pro-Kitin asennuksen jälkeen autot istuisivat täsmälleen yhtä korkealla.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Kannattaiskohan noi madaltavat jousilautaset vaihtaa samalla eteen jos vaihtaa vakioiskareille Eibachin Pro-Kitin? Tuollainen etupään 5-10mm laskeminen takapäähän verrattuna ei taida vielä korjata keulimisen tilannetta?
Ja onko jotain muuta mitä sinne kannattaa vaihtaa samalla jos tarkoituksena on ajaa noilla kilkkeillä nyt niin kauan kuin ne kestävät?Last edited by brainsurgery; 25-04-2014, 17:59.
Comment
-
-
Jos haluat yliampua niin samalla koiranluut ja yläpäät. Tosin yläpäissä ei välttämättä ole mitään vikaa ellei autollasi ole menty yli 150tkm..E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostKannattaiskohan noi madaltavat jousilautaset vaihtaa samalla eteen jos vaihtaa vakioiskareille Eibachin Pro-Kitin? Tuollainen etupään 5-10mm laskeminen takapäähän verrattuna ei taida vielä korjata keulimisen tilannetta?
Ja onko jotain muuta mitä sinne kannattaa vaihtaa samalla jos tarkoituksena on ajaa noilla kilkkeillä nyt niin kauan kuin ne kestävät?BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View Post100tkm tosiaan mittarissa.
Eli tuolla Eibachin Pro-Kitillä saisi 5-10mm keulimista pois ja jousilautasilla 10-20mm. Mahtaako mennä överiksi jos tulee tuo täydet 30mm keulan laskua perään verrattuna?
Täytyy varmaan käydä vähän mittailemassa.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
Comment