Samalla vaivalla sinne keulaan vaihtaa madallusjouset. Toisaalta itse olen edelleen tyytyväinen madaltaviin jousilautasiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Puistis View PostSamalla vaivalla sinne keulaan vaihtaa madallusjouset. Toisaalta itse olen edelleen tyytyväinen madaltaviin jousilautasiin.
Mulle kelpais sekin että persettä sais ton 10-15 milliä ylöspäin...
Comment
-
-
Originally posted by Jarno View PostMistähän löytäisi madaltavat jousilautaset eteen? Auto on e91 LCI 325d. Eikös madallus nuilla lautasilla ole 1mm-1.5mm luokkaa? Ulkomailta koittanut ettiä mutta huonolla menestyksellä.E93 330dA LCI -10 M-Sport
F31 320d -12 Luxury Line
Ex's
E36 320i -91, E46 325Ci -01 AC Schnitzer, E46 323 -99 M-Sport, E46 328 -00 M-sport, E46 323i -99
E90 320d -06, E90 320d -05, E90 330d LCI -10 M-Sport, E90 320d -06
Comment
-
-
Jos kova kiire on ja käytetty jousilautanen kelpaa niin tuosta -> http://www.ebay.de/itm/BMW-E90-E91-S...item338c312b8d
Comment
-
-
Onko kokemuksia pohjaanlyöntikumeista? Tarvis bilsteinin kaveriks sellaset taakse, tai sit jostain paljon jäykemmät jouset. En oikee keksi ite miten ne pohjaanlyöntikumit toimii ku säädettävä alusta, missä jousen yläpäässä on ontto säätöpalikka. Nii ja mistä jäykempiä jousia voisi kysyä, sellaset mitkä sopis sit ks. alustan säätömutikkkaan?
sigpic
Comment
-
-
Pohjaanlyöntikumi löytyy iskarin varresta.
Pohjaanlyöntikumia ei yleensä käytetä "jousena", vaan se toimii nimensä mukaisesti.
Mikä autossasi on ongelma ?
Perä liian matalalla, vai perä liian matalalla kuormattuna ?
Kuvastasi päätellen jousen säätö on "matalimmassa", mutta onko sitä kuvan ottamisen jälkeen säädetty ?
Jos on tosiaan tuossa säädössä, niin ei muutakuin jousien mukana tullut avain käteen ja veivaamaan perää ylemmäksii4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne
Comment
-
-
Originally posted by Palehti View PostPohjaanlyöntikumi löytyy iskarin varresta.
Pohjaanlyöntikumia ei yleensä käytetä "jousena", vaan se toimii nimensä mukaisesti.
Mikä autossasi on ongelma ?
Perä liian matalalla, vai perä liian matalalla kuormattuna ?
Kuvastasi päätellen jousen säätö on "matalimmassa", mutta onko sitä kuvan ottamisen jälkeen säädetty ?
Jos on tosiaan tuossa säädössä, niin ei muutakuin jousien mukana tullut avain käteen ja veivaamaan perää ylemmäksi
Pieni apu saattais löytyä kaarien mankeloinnilla mut se ei auta jos perään tulee painoa.
Nykyisellää ei ole kovin käytännöllinen setti, mutta ku se vaa näyttää hyvälle omaa silmääLast edited by Rankka Ankka; 23-03-2014, 15:10.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Rankka Ankka View PostTarkotus olis saada sellanen kohtuu tiukka sovite, mutta silti kaverit kyytii.
Haastava homma, mutta eiköhän tuolta löydy apu:
Tämä siis jos tuon meinaa ratkaista jäykemmällä jousella.
Voithan sitten tietenkin yrittää ratkaista asian silppuamalla alkuperäisen pohjaanlyöntikumin kanssa pötköön toisen ja hakea säätöä sillä. Tietenkin voihan sitä yrittää shoppailla alkuperäiseen vertailemalla jos jossain autossa olisi pidempi/korkeampi (ja autoosi sopiva) pohjaanlyöntikumi.
Sitten on tietenkin nämä piltemalaisethttp://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-6-kpl-341710/
Nyt ollaan kyllä niin ulkonäön alttarilla, että kaikki viisaat heristävät sormeaan tälläiselle toiminnallei4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne
Comment
-
-
Onko muilla ongelmia madelletun takapään kovuuden kanssa? Jousina Eibach (olikohan ne -30/-25) ja varsinkin kun sattuu aikuisia takapenkille, niin valittavat jousituksen kovuutta. Etupenkille sitä ei oikein huomaa, vain takana tärskähtelee.
Toinen kyssäri samaan putkeen; onko ongelmia etupään koiranluiden kestävyydessä? Tuntuu, että niitä saa olla vaihtamassa joka vuosi, Lemförderkin kokeiltu, eikä kestä.
Auto siis 320DA sedan.
Comment
-
-
Mulla on 335i sedanissa alla eibachit ja konin keltaset säädettävät. ja on sanottava,että aika kovat on. Kuopat tai vastaavat tuntuu terävästi.
Konien säätöskaala ihmetyttää sinänsä. Edessä ja takana löysimmällä asetuksella tuntuu tosi jäykältä silti.
Vertauskohteena mun vanha cossusierra konin keltasten ja eibachien kanssa oli parempi. Ihan löysällä säädöllä etupää ja takapää oli selvästi pehmeempi ,mutta säätämällä sai kadulta radalle säädettyä.
Katotaan kesärenkaiden kans ,miten tuntuma muuttuu. Hyvällä asphaltillla toikin setti toimii ,mut sehän on katoavaa luonnonvaraa.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Originally posted by exodus View PostToinen kyssäri samaan putkeen; onko ongelmia etupään koiranluiden kestävyydessä? Tuntuu, että niitä saa olla vaihtamassa joka vuosi, Lemförderkin kokeiltu, eikä kestä.
Auto siis 320DA sedan.Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
-
Kertokaas nyt, mitkä puslat, yms. osat pitää edestä ja takaa vaihtaa, että auto ei vetelisi kaistavaihdoissa (ohituksissa) ja urissa niin helvetisti?
Uudet iskarit nyt ainakin vaihdan ja siinä samalla tosiaan puslajumppaa..E91 335i xDrive
-----------------------------------------------
ex: E61 535d ¤ E30 318i Touring ¤ E61 ///M5 ¤ E91 335i M-Sport ¤ E46 325i M-Sport II Touring ¤ E36 328i M-Sport Touring ¤ E34 3.6 ///M5 ¤ E30 318is ¤ E30 327 ¤ E30 325i
Comment
-
-
Originally posted by saM5 View PostKertokaas nyt, mitkä puslat, yms. osat pitää edestä ja takaa vaihtaa, että auto ei vetelisi kaistavaihdoissa (ohituksissa) ja urissa niin helvetisti?
Uudet iskarit nyt ainakin vaihdan ja siinä samalla tosiaan puslajumppaa..
Vaihda ekana renkaatVai onko auto jo päälle 200tkm ajettu?
Comment
-
Comment