Itse suosittelen myös ostamaan uudet osat ja kasaamaan kokonaiset tolpat ilman vanhoja. Jos ja kun vaihtaa kääntölaakerit, niin ei mee montaa kymppiä enempää. Jousilautasetkin taisi olla reilun 10€ kappale. Ainakaan KW:n coilover-tolpan kasaamisessa ei puristimia tarvitse.
Osa 5 on mielestäni turha ja tarvitseeko yläpään mutteriakaan? Ei ainakaan KW:n coiloversarjassa, kun kierteen nousukin on eri.
21mm vaiko 22mm hylsystä saa rälläköityä kylki auki-version ylämutterin kiristämiseen.
Osa 5 on mielestäni turha ja tarvitseeko yläpään mutteriakaan? Ei ainakaan KW:n coiloversarjassa, kun kierteen nousukin on eri.
21mm vaiko 22mm hylsystä saa rälläköityä kylki auki-version ylämutterin kiristämiseen.
Comment