Onko näihin e9x sarjalaisiin olemassa munuaisten taakse talveksi tulevia suojamuoveja kuten e46:n löytyi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pred View PostMiten valoja saa suunnattua ylöspäin? Jousisarjan asennuksen jälkeen valot näyttää liian lähelle ja ne pitäisi saada näyttämään ylöspäin. Valoina bi-xenon kurvitoiminnoilla jos sillä on merkitystä.Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
Noista ruuveista kiertämällä kontista löytyvällä meisselillä onnistuu. En nyt muista kumpaan suuntaan pyörittämällä nousee.BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View Posthttp://www.e90post.com/forums/showpo...5&postcount=20
Noista ruuveista kiertämällä kontista löytyvällä meisselillä onnistuu. En nyt muista kumpaan suuntaan pyörittämällä nousee.BMW G21 320e xDrive
Comment
-
-
Originally posted by juki85 View PostMyötäpäivään kiertämällä taisi mennä alaspäin.
Kaveri sanoi, että oikein säätäessä valokeilan pitäisi tippua 5cm 5 metrin matkalla. Taidan kuitenkin itse kalibroida valot siihen malliin, että about kohdalleen silloin, kun säätöruuvi on keskivaiheilla ja tehdä sitten hienosäädön manuaalisesti siitä säätöruuvista.325i e92 2011
Comment
-
-
Originally posted by kapupetri View PostTäytyypi kokeilla. Mulla on joku alustasarja alla ja vaikka kabiinista on säätänyt säätörenkaasta tappiin asti, valot sököttää silti lattiaan.
Kaveri sanoi, että oikein säätäessä valokeilan pitäisi tippua 5cm 5 metrin matkalla. Taidan kuitenkin itse kalibroida valot siihen malliin, että about kohdalleen silloin, kun säätöruuvi on keskivaiheilla ja tehdä sitten hienosäädön manuaalisesti siitä säätöruuvista.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Öljyhommia
Terve, autoni on lci E90 325i käyt.otto10/2011 aj. 15 000 km ja aattelin ennen talven tuloa vaihtaa moottoriöljyt ja suodattimen. Huolto-ohjelman mukaan homma olisi vasta vuoden päästä, mutta en oikein usko, että öljyt pysyisivä meikäläisissä oloissa ihan priimana kahta vuotta.
Ohjekirjan mukaan pitää täyttyä luokitus LL01 tai 04 ja viskositeetin pitää olla väliltä 0w-30....5w-40. Itse olen miettinyt, että täällä Lapissa voisi olla paikallaan mahdollisimman kylmänotkeat öljyt eli 0w ja kun auto on uudehko ja kone kulumaton, niin ei sen kai kuumanakaan kovin jäykkää tarvi olla eli joku -30 voisi hoitaa homman, vai mitä?
Ja vielä merkkiasiaa. BMWhän suosittelee Castrolia, mutta sitä kun ei ole paikkakunnalla myynnissä, niin onko juurikaan väliä että mitä sinne kaataa, kunhan purkin kyljessä on kaikki ne numerot ja kirjaimet, mitä tehdas vaatii. Mitään epämääräistä nevöhööd-halpaöljyä en tietenkään aio laittaa, mutta esim. Diamondia. Nimittäin jos paikalliselta Teppanalta ostaa öljyt, niin hallin käytöstä ei veloiteta eri maksua
Comment
-
-
Laita vaan Castrolit. Tuolta esim., tuodaan kotiin saakka
Originally posted by esteem View PostTerve, autoni on lci E90 325i käyt.otto10/2011 aj. 15 000 km ja aattelin ennen talven tuloa vaihtaa moottoriöljyt ja suodattimen. Huolto-ohjelman mukaan homma olisi vasta vuoden päästä, mutta en oikein usko, että öljyt pysyisivä meikäläisissä oloissa ihan priimana kahta vuotta.
Ohjekirjan mukaan pitää täyttyä luokitus LL01 tai 04 ja viskositeetin pitää olla väliltä 0w-30....5w-40. Itse olen miettinyt, että täällä Lapissa voisi olla paikallaan mahdollisimman kylmänotkeat öljyt eli 0w ja kun auto on uudehko ja kone kulumaton, niin ei sen kai kuumanakaan kovin jäykkää tarvi olla eli joku -30 voisi hoitaa homman, vai mitä?
Ja vielä merkkiasiaa. BMWhän suosittelee Castrolia, mutta sitä kun ei ole paikkakunnalla myynnissä, niin onko juurikaan väliä että mitä sinne kaataa, kunhan purkin kyljessä on kaikki ne numerot ja kirjaimet, mitä tehdas vaatii. Mitään epämääräistä nevöhööd-halpaöljyä en tietenkään aio laittaa, mutta esim. Diamondia. Nimittäin jos paikalliselta Teppanalta ostaa öljyt, niin hallin käytöstä ei veloiteta eri maksuaG21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View Posthttp://www.e90post.com/forums/showpo...5&postcount=20
Noista ruuveista kiertämällä kontista löytyvällä meisselillä onnistuu. En nyt muista kumpaan suuntaan pyörittämällä nousee.Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
-
Mitä tarkoitat "takana"? Kummallakin puolella on oma säätöruuvi xenonille. Ajaa vaan auton metrin parin päähän seinästä niin näkee säätää. Kannattaa tsekata ettei häikäise säädön jälkeen vastaantulijoita, kun nuo valot säätyvät helposti sojottamaan taivaisiin.
edit: Sori, nyt hokasin mitä tarkoitat. Siihen en osaa vastata.BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by esteem View PostTerve, autoni on lci E90 325i käyt.otto10/2011 aj. 15 000 km ja aattelin ennen talven tuloa vaihtaa moottoriöljyt ja suodattimen. Huolto-ohjelman mukaan homma olisi vasta vuoden päästä, mutta en oikein usko, että öljyt pysyisivä meikäläisissä oloissa ihan priimana kahta vuotta.
Ja vielä merkkiasiaa. BMWhän suosittelee Castrolia, mutta sitä kun ei ole paikkakunnalla myynnissä, niin onko juurikaan väliä että mitä sinne kaataa, kunhan purkin kyljessä on kaikki ne numerot ja kirjaimet, mitä tehdas vaatii. Mitään epämääräistä nevöhööd-halpaöljyä en tietenkään aio laittaa, mutta esim. Diamondia. Nimittäin jos paikalliselta Teppanalta ostaa öljyt, niin hallin käytöstä ei veloiteta eri maksua
0w-30, mutta luokitus täytyy olla vaatimuksen mukainen. Merkillä ei niin väliä.
Comment
-
Comment