Niin unohtui mainita nämä imusarjan läpät, omastani otatin pois ne jo kotimatkalla saksasta autoa tuodessani nimim. Rahun toimesta, lämpimät kiitokset hänelle vielä kerran! 
Mutta niistä huoltokuluista, tässä jotain mitä ulkomuistista autoon olen tuhlannut, hinnatkin siis ihan muistinvaraisia:
Läppäremontti by Rahu, yllättävän edullinen, tarkempi hinta kannattaa kysyä itseltään
Öljyt 7,5litraa (löytyi omasta pajasta jo valmiiksi tynnyritavarana, eli hintaa vaikea sanoa)
Ö-suodatin n. 20€
Ilmanputsari n. 50€
Termostaatit n.90€ +tietysti nesteet (vielä vaihtamatta)
Peräöljyt 2l n. 50€
Jakolaatikkoöljy 30€
Hihnat 30€
Laatikkoöljyt+suodatin n. 500€
Raitisilmasuodatin n. 65€
Takapyöränlaakeri 82€
Vahoja, rattejä yms, siisteydenhoitotuotteita n. 100€
Tupakansytyttimenen sulake 1€
Angel eyes-parkkipoltin 10€
Ilmastointihuolto 90€
Takarenkaat 320€ (englannista)
N. 1700-2000€ on mennyt auton pikku muutoksiin vielä mieleisemmäksi, mm led-päivitys Angel eyeseihin, mustat munuaiset, karvanopat, Xenonit pitkiin, ohjelmointi yms pientä ja kivaa
Vielä olis Eberi ja letkulämmitin asentamatta, vanteiden väri, polttoainesuodatin ja termostaatit vaihtamatta ja talvirenkaat vanteineen hankkimatta.
Yllättävän kalliiksi on tuo tumma ja tulinen kaunokainen jo nyt tullut.
Siitäkin huolimatta että kaikki työt, huollot ja korjaukset olen tehnyt itse lukuunottamatta tuota läpänpoistoa, eli paljon kalliimmaksikin olisi voinut tulla jos kaikki olisi pitänyt muilla teettää.
Saas nähdä mitä sitten kun jotain menee oikeasti rikki...
Mutta toisalta, tuo ei ole vielä kertaakaan komentanut minua sohvalle nukkumaan, valittanut oluen juonnista tai siitä etten olisi sitä muka pariin päivään silitellyt. Ja aina se on herännyt "tulille" just silloin kun minä olen halunnut ja vielä edelleenkin tarjoaa sellaiset kyydit etten ole kyllästynyt.

Mutta niistä huoltokuluista, tässä jotain mitä ulkomuistista autoon olen tuhlannut, hinnatkin siis ihan muistinvaraisia:
Läppäremontti by Rahu, yllättävän edullinen, tarkempi hinta kannattaa kysyä itseltään

Öljyt 7,5litraa (löytyi omasta pajasta jo valmiiksi tynnyritavarana, eli hintaa vaikea sanoa)
Ö-suodatin n. 20€
Ilmanputsari n. 50€
Termostaatit n.90€ +tietysti nesteet (vielä vaihtamatta)
Peräöljyt 2l n. 50€
Jakolaatikkoöljy 30€
Hihnat 30€
Laatikkoöljyt+suodatin n. 500€
Raitisilmasuodatin n. 65€
Takapyöränlaakeri 82€
Vahoja, rattejä yms, siisteydenhoitotuotteita n. 100€
Tupakansytyttimenen sulake 1€
Angel eyes-parkkipoltin 10€
Ilmastointihuolto 90€
Takarenkaat 320€ (englannista)
N. 1700-2000€ on mennyt auton pikku muutoksiin vielä mieleisemmäksi, mm led-päivitys Angel eyeseihin, mustat munuaiset, karvanopat, Xenonit pitkiin, ohjelmointi yms pientä ja kivaa
Vielä olis Eberi ja letkulämmitin asentamatta, vanteiden väri, polttoainesuodatin ja termostaatit vaihtamatta ja talvirenkaat vanteineen hankkimatta.
Yllättävän kalliiksi on tuo tumma ja tulinen kaunokainen jo nyt tullut.

Siitäkin huolimatta että kaikki työt, huollot ja korjaukset olen tehnyt itse lukuunottamatta tuota läpänpoistoa, eli paljon kalliimmaksikin olisi voinut tulla jos kaikki olisi pitänyt muilla teettää.
Saas nähdä mitä sitten kun jotain menee oikeasti rikki...
Mutta toisalta, tuo ei ole vielä kertaakaan komentanut minua sohvalle nukkumaan, valittanut oluen juonnista tai siitä etten olisi sitä muka pariin päivään silitellyt. Ja aina se on herännyt "tulille" just silloin kun minä olen halunnut ja vielä edelleenkin tarjoaa sellaiset kyydit etten ole kyllästynyt.

Comment