Heräsi kysymys päähän että paljonko E9x M3:nen kerää huippuja suomen radoilla? Että jos on rajoitin 250km/h niin lyökö siihen ja onko se ohitettavissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9X M3 Kokemuksia -yhdistetty topic-
Collapse
X
-
Originally posted by Messier View PostHeräsi kysymys päähän että paljonko E9x M3:nen kerää huippuja suomen radoilla? Että jos on rajoitin 250km/h niin lyökö siihen ja onko se ohitettavissa?G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by Messier View PostHeräsi kysymys päähän että paljonko E9x M3:nen kerää huippuja suomen radoilla? Että jos on rajoitin 250km/h niin lyökö siihen ja onko se ohitettavissa?
Eikös E9x M3:sta saa rajoittimen poistettua ihan virallisessa huollossakin.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
E46:lla ajetusta datasta Motoparkin takasuoralla 895m matkalla nopeus 75km/h - 207km/h. Ja auton mittari näytti jotain 225-230.
Tuota tietoa vastaa ei luulisi olevan kaukana 250 mittariin E9x:llä.
Mutta tuskimpa siinä kerkee pitkästyä vaikka rajoittimen löisikin.G05 X5 45e
KM9 ///M1000XR
Ex:
F10 ///M5
K49 S1000XR
E90 ///M3
E46 ///M3
Comment
-
-
Originally posted by Messier View PostE46:lla ajetusta datasta Motoparkin takasuoralla 895m matkalla nopeus 75km/h - 207km/h. Ja auton mittari näytti jotain 225-230.
Tuota tietoa vastaa ei luulisi olevan kaukana 250 mittariin E9x:llä.
Mutta tuskimpa siinä kerkee pitkästyä vaikka rajoittimen löisikin.
Edit. Vertailun vuoksi oma rata-M3 otti semislikseillä mittariin Motoparkin takasuoralla (joka itse asiassa on kaikkea muuta kuin suora) 225 km/h, kun kierrosaika oli 1:39.78. Jos vakio E9x M3 on saatu menemään nopeusrajoittimille samassa paikassa, niin mikä oli kierrosaika?Last edited by IKa; 04-12-2011, 19:43.G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
e9X M3 kokemuksia & keskustelua
Kyseinen "mummo" ruennut kuumottelemaan poskia ja tietotaito on hieman vielä hakusessa.
Tänne nyt porukka voisi jakaa kaiken mahdollisen kyseisestä korista. Hyvät ja huonot puolet. Onko recalleja näissä samanlailla kuin esim: e46 M3:ssa ja niin edelleen!
- Recall´s ?
- Kehityskohteita ?
- yms !
Kiitos kaikille tiedonjakajille!Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi
Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT
EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i
Comment
-
-
Samat kiinnostaa myös :think
Löytyykö hyvää linkkiä mistä näkee varusteet sekä päivitykset ajan saatossa?
Yhtä ~70tkm ajettua -08 manuaali coupea käynyt ajamassa ja suuresti ihmetytti klonksaus joka kuului voimansiirrosta vaihteenvaihdossa (saman oloinen kuin E46 M3). Onko ominaisuus näissäkin :thinkF36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
joo. "kolahtelu" on ominaisuus, ei vika.
Itselläni E92 M3:ssa jarrut meni uusiksi about 50000 kilometrin kohdalla. siis levyt ja palat. enkä nyt kovin paljoa käynyt radallakaan.
parkkihalleissa tiukoissa käännöissä lukko veti välillä sisäkaarteessa olevan renkaan lukkoon. tämäkin vain ominaisuus, ei vika.
hemmetin hieno peli kaikenkaikkiaan. henk. koht. en pitäisi moista peliä talviautona...mutta se on enemmän makuasia.
-V-
Comment
-
-
Last edited by MarttiKK; 19-03-2013, 10:21.
Comment
-
-
Aika hätäisiä johtopäätöksiä tuossa linkissäsi ainakin on tehty. Olen samoilla linjoilla muutaman kirjoittajan kanssa tuolla, se että kangenlaakerit pyörii ei tarkoita että ongelmaa olisi öljypumpussa tai että se ratkeaisi kuivasumpulla. Jos näin olisi, se olisi todella helppo diagnosoida logittamalla öljynpainetta.
Toivottavasti selviää syy, jotta asia päästään korjaamaan. Ei pelkkä kangenlaakerien vaihto riittäisi reilun satkun välein pitämään seurauksen poissa?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostAika hätäisiä johtopäätöksiä tuossa linkissäsi ainakin on tehty. Olen samoilla linjoilla muutaman kirjoittajan kanssa tuolla, se että kangenlaakerit pyörii ei tarkoita että ongelmaa olisi öljypumpussa tai että se ratkeaisi kuivasumpulla. Jos näin olisi, se olisi todella helppo diagnosoida logittamalla öljynpainetta.
Toivottavasti selviää syy, jotta asia päästään korjaamaan. Ei pelkkä kangenlaakerien vaihto riittäisi reilun satkun välein pitämään seurauksen poissa?
Tiedä sitten kuinka iso juttu tuo on siviiliautoissa jos radalla ei käydä.
Comment
-
-
Laitoin topicit yhteen ja muutin otsikon järkevämmäksi..
Ja poistin sen paskanjauhannan alusta poois..Last edited by duuk; 19-03-2013, 21:36.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostSamaa olen kuullut täältä koto Suomesta eli samasta syystä on mennyt moottoreita.
Öljynlämmöt lie noissakin melko kovat, >120?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment