Mitä koodausta tarkoitat? Jos kuluneisudentunnistimia niin kyllä. Tai eipä ne muuta koodausta tarvinneet kun nollata vain huoltovalikosta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9X M3 Kokemuksia -yhdistetty topic-
Collapse
X
-
Originally posted by Reeperbahn View PostMitä koodausta tarkoitat? Jos kuluneisudentunnistimia niin kyllä. Tai eipä ne muuta koodausta tarvinneet kun nollata vain huoltovalikosta.
Comment
-
-
Onko tuo ecussa valmiina oleva feature vai vaatiiko jotain kolmannen osapuolen softaa sisään?Last edited by Reeperbahn; 01-06-2018, 09:05.-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostOnko tuo ecussa valmiina oleva feature vai vaatiiko jotain kolmannen osapuolen softaa sisään?E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
En osaa Carlysta sanoa, mutta NCS:llä VO optiolistaan pitää lisätä +SPBR.
Jos haluaa vielä hifistellä lisää niin voihan DSC modulista säätää manuaalisesti paljon parametrejä miten haluaa luistoneston tai ABS herkkyyden olevan.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
M3
M3 E92 kuume päällä
jos tuommoisen hommaisi niin ainoastaan
ilmanotto + putkisto paremmaksi ja ohjelma tukemaan
tätä,lukemani perusteella helposti +40hp täysin
vakioon verrattuna ja tuo ~460 riittänee ilman
että lähtee ahtamisen puolelle.
aikamoisia väittelyitä UK/US foorumeilla,youtubessa
M3 E9X vs 335i E9X puolesta ja vastaan..totta,että
335i,etenkin N54 : sta saa pihalle halvemmalla
enemmän,mutta ei kaikki ilo ja paremmuus = suoralla
nopeampi..V8 äänet vast ikään kun kuuli niin
ei sitä voi verrata V6 ääneen..itsellä oli 335i ja putkistomuutoksella
ääniä kyllä tuli mutta ei se ole V8.
nyt kun dieseli alla,niin saisihan näistä puristettua
400/800 mutta on se outoa,kun vaikka kiihtyisi
jo kohtalaisesti niin kun ääniä paljoa kuulu,niin
miettinyt että fiilistä puuttuu
samalla rahalla saisi hmm halvemmalla
335XD 313hp 2013 josta IC,M550D pumppu ->420-440/900nm..
veisi vähän,kiihtyisi jo hyvin ks youtube Broo performance..
vs 2007-2008 M3 jossa suurin miinus vertailussa
talvena nelivedon puute ja testivideoiden mukaan
matka ajossakin 12 L kulutus vs 335XD n 6 L...
kommentteja / kokemuksia aiheesta..kiitos
Comment
-
-
Originally posted by paapaa View PostM3 E92 kuume päällä
jos tuommoisen hommaisi niin ainoastaan
ilmanotto + putkisto paremmaksi ja ohjelma tukemaan
tätä,lukemani perusteella helposti +40hp täysin
vakioon verrattuna ja tuo ~460 riittänee ilman
että lähtee ahtamisen puolelle.
aikamoisia väittelyitä UK/US foorumeilla,youtubessa
M3 E9X vs 335i E9X puolesta ja vastaan..totta,että
335i,etenkin N54 : sta saa pihalle halvemmalla
enemmän,mutta ei kaikki ilo ja paremmuus = suoralla
nopeampi..V8 äänet vast ikään kun kuuli niin
ei sitä voi verrata V6 ääneen..itsellä oli 335i ja putkistomuutoksella
ääniä kyllä tuli mutta ei se ole V8.
nyt kun dieseli alla,niin saisihan näistä puristettua
400/800 mutta on se outoa,kun vaikka kiihtyisi
jo kohtalaisesti niin kun ääniä paljoa kuulu,niin
miettinyt että fiilistä puuttuu
samalla rahalla saisi hmm halvemmalla
335XD 313hp 2013 josta IC,M550D pumppu ->420-440/900nm..
veisi vähän,kiihtyisi jo hyvin ks youtube Broo performance..
vs 2007-2008 M3 jossa suurin miinus vertailussa
talvena nelivedon puute ja testivideoiden mukaan
matka ajossakin 12 L kulutus vs 335XD n 6 L...
kommentteja / kokemuksia aiheesta..kiitos
Aihehan on kiinnostava omalla tavallaan, mutta oma ohje on se, ettet voi verrata motorsporttia normaaleihin "kansanmalleihin"
Jos haluat oikeaa fiilistä, ajettavuutta, riittävästi tehoa ja jotain erikoista, niin mieti vakavammin ämmää.
Jos sua kiinnostaa enemmänkin mukavuus ja huipputeho niin sitten ehkä kannattaa kääntyä 335 mallien puolelle.
Onhan niistä mukavia lukemia saatu, jos tehot kiinnostaa pääasiassa.
Eihän Nykypäivän standardeissa omasta mielestä tuo e9x m3 ole edes mikään hirveän tehokas, tyyliin jokaisesta n54 ja n55 koneesta revitään suurempia voimia kuin suurimmasta osasta vanhoista ämmistä.
Oma valinta olisi ehdottomasti Motorsport.sigpic
E82 n55
Comment
-
-
Originally posted by Kaimu View PostEnsinnäkään 335i ei ole v6.
Aihehan on kiinnostava omalla tavallaan, mutta oma ohje on se, ettet voi verrata motorsporttia normaaleihin "kansanmalleihin"
Jos haluat oikeaa fiilistä, ajettavuutta, riittävästi tehoa ja jotain erikoista, niin mieti vakavammin ämmää.
Jos sua kiinnostaa enemmänkin mukavuus ja huipputeho niin sitten ehkä kannattaa kääntyä 335 mallien puolelle.
Onhan niistä mukavia lukemia saatu, jos tehot kiinnostaa pääasiassa.
Eihän Nykypäivän standardeissa omasta mielestä tuo e9x m3 ole edes mikään hirveän tehokas, tyyliin jokaisesta n54 ja n55 koneesta revitään suurempia voimia kuin suurimmasta osasta vanhoista ämmistä.
Oma valinta olisi ehdottomasti Motorsport.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostAika hyvin kiteytetty. Kyllähän nuo 35i virivirit pesee noi vaparimotorsportit mennen tullen jos tuijotetaan vaan suorituskykyä, mutta kun päälle laitetaan fiilis ja ihan viimeinen nystyrä ajettavuutta niin Motorsport on aina Motorsport.
Odotan "kevyttä" reaktiota N54-kuskeilta, mutta 35i:n virittäminen on aika suoraan veganismiin verrattavissa. Sinun ei tarvitse sitä kysyä, hän kyllä kertoo sen sinulle ja listaa kaikki 47 modia, joka tilanteessa
Lyhyemmin: M3 on aivan eri luokkaa kuin 35i vaikka olisi kuinka viritelty tehokkaaksi.
Terveisin diesel-kuski, jolle kelpaisi kyllä myös N54-koneinen peliS65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostEn osaa Carlysta sanoa, mutta NCS:llä VO optiolistaan pitää lisätä +SPBR.
Jos haluaa vielä hifistellä lisää niin voihan DSC modulista säätää manuaalisesti paljon parametrejä miten haluaa luistoneston tai ABS herkkyyden olevan.-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostJa M3:een ei tarvitse vaihtaa tulppia, puolia, matalapainepumppua, korkeapainepumppua, säätää läppärillä, tankata kahdesta eri pumpusta, tyhjennellä ylikuumenemisen vikakoodeja, jne. jokaisen kiihdytyksen jälkeen.
Odotan "kevyttä" reaktiota N54-kuskeilta, mutta 35i:n virittäminen on aika suoraan veganismiin verrattavissa. Sinun ei tarvitse sitä kysyä, hän kyllä kertoo sen sinulle ja listaa kaikki 47 modia, joka tilanteessa
Lyhyemmin: M3 on aivan eri luokkaa kuin 35i vaikka olisi kuinka viritelty tehokkaaksi.
Terveisin diesel-kuski, jolle kelpaisi kyllä myös N54-koneinen pelitukee täysin omaa kuvaa
M3:sta ,sanoiksi puettuna.
Comment
-
-
Täällä myös yksi M3 kuumeinen.. ja täysin samaa pohdintaa kuin paapaa:lla.
Kaikki maailman vaihtoehdot on jo mietitty vs M3 ja aina vaan ajatukset kääntyy M3 suuntaan.
Kävin koeajamassa E92 manuaalin ja E90 DCT. E92 on ehkä hienompi, mutta E90 käytettävyys perheellisenä vie voiton. Manuaalissa huomaa sen S65:n "heikon" alaväännön ainakin nykyisenä automaattikuskina. DCT:ssä sitä ei huomannut lainkaan ja muutenkin DCT oli kyllä aivan mahtava ajaa.
Yleisesti E9x M3 ajettavuus on aivan eri luokkaa kuin muut E9x. Tykkäsin jo edeltävästä E90 325iA:sta todella paljon, mutta M3 toimii kaikin puolin kuin ajatus.
Itsellä siis projektina taikoa 535D->E90 M3 DCT. Tarjonta vain on erittäin vähäistä, mutta mikäs kiire tässä valmiissa maailmassaCurrent: E93 335iA M-sport N54
Ex: 535DA E61 LCI M-sport, 325iA E90, 330D E46, 325iA E30, 316i E30
Comment
-
-
M3 E9X stage 1-3 / dct-man?
onko porukka pitänyt M3 E9X:t suht vakiona = DP,cai,putkisto,ecu muutoksia
lukuunottamatta? onko m3 E9x:ssä paljoa muita ”tyyppivikaa” kuin nuo
kk laakerit 100t km välein?
ja jos jokin ESS tai vastaava turbotus,niin porsiiko osat?
stage 1-3 virityksillä eroa kestävyydellä manuaali vs dct?
Comment
-
-
Itsellä vakio E93. Tehot riittää ainakin itselle.
Yksi tyyppivika sattui omalle kohdalle. Bank 1:n throttle actuator hajosi. Rattaan kulumapuruja löytyi, kun ohjaimen avasin. Tilasin kunnostetut englannista ja lähetin omat sinne. N. 500€ maksoi.
110tkm mittarissa. Kaksi tuntia meni esiinkaivamiseen ja reilu tunti kasaukseen.
Oireet alkoi lievänä nykimisenä. Sammutuksen jälkeen aamulla ei suostunut käymään kuin kaasulla pumppaamalla.
Suosittelen ennakoivaa vaihtoa.Alla: 440i F33 Cabriolet A M Sport -17, Twilight Purple
Ex: M3 E93 Cabriolet DCT -08
Typos by iPhone
Comment
-
Comment