Ei kai tuossa mitään setuppiin nähden kehnoa ole, mutta kyllä tuolla vielä paljon tekemistä on, jos haluat nättiä suoraa. Vissiin mieto viina seos ja korkeahkot ahtoilman lämmöt heikentää vähän tuota sun ign adv:see ja sit se tiputtaa korkeammilla kierroksilla jo ahtojakin. Että varmaan tuntuu aika selkeesti puutuvan jossain 4000 kierroksen kohdalla.
Cooleri/metanolit, lisää viinaa/metanolit ja flashi, niin aika paljon siistimpää logia tulee.
Ahtaa mitä pitää eikä ole ahtopuolella vuotoja. Sekin on jo paljon.
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa map5 22% e85 seoksella, hyvin tuntu kulkevan ja toimivan. Miltä logit näyttää teidän mielestä? Blitzille tietenkin olisi voinut laittaa yv:llä, mutta laitoin nyt muidenkin nähtäväksi :think
VRSF-inletit
Melkoisella vauhdilla laittaa nyt kaikki valmistajat omat inletit pihalle.
Taitaa olla ensi kesänä must jos meinaa olla trendikkäästi FBO
No kattos vaan, inlettien määrä kasvaa räjähdysmäisesti, todellinen hittituote Mitähän seuraavaksi...
Itte ei nyt auta mitään tilailla ennenkuin jumittava wastegate paranee, tavalla tai toisella...
edit. "pre-order" näkyy olevan että ei niilläkään ole vielä tuotetta tehtynä, heh
Tuntuu muuten tulpilla ja puolilla olevan kans vaikutusta tyhjäkäynnin tasaisuuteen. Itseltä hävis niillä sun vinkeillä hankituilla sytytystarpeilla täydellisesti epätasaisuus.
Onkos tämä sytytys parannuksen sisältö julkista tietoa?:think
Kannesta puheen ollen. Voiko tuota N54:n kannen kanavia parannella muutoin mitenkään? Ei ole mitään kuulunut tällaisesta old school -virityksestä. Voisko sitä virtaamista parantaa enemmänkin kuin karstan poiston verran?
Joskus törmäsin internetin ihmeellisessä maailmassa yritykseen joka tarjosi N54:n kannen koneistus viritys palvelua. Siihen asti jaksoin lukea että hintaa oli kevyet 4000$. En onnistunut uudestaan löytämään sivua nyt heti.
Arvaan että hakusanoina oli jotain kannen vuotamiseen liittyvää.
Aina kun tuntuu löytyvän joku kaava, niin tulee poikkeama... Sillä minun autolla ennen puhallusta ajettu noin 80tkm. Se ajo 68tkm asti kaupunki ajoa, ei revittelyä juurikaan, ei rata-ajoa ja tuosta määrästä vain noin 10tkm viritettynä. Ja minulla oli aikasta "puhtaat" imukanavat.
Mulla oli 140tkm ajettuna imukanavat kyllä aika tukossa ja varsinkin venttiilinvarret. Mulla tuli 6 sylinterin misfireä aina kun kenki ennen puhallusta ja misfiret hävisi puhalluksen jälkeen.
Leave a comment: