Announcement
Collapse
No announcement yet.
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
.
Niin kuin aika moni täällä on uumoillut ja tietääkin asian - niin oikeasti tuo "pikkupumpun" tuotto loppuu heti kättelyssä.
Jos aivan viimmeisen päälle on timmissä kunnossa, niin ehken juuri ja juuri neljään sataan riiittää, mutta se on aivan max tulos, realismia on sen sijaan ainakin parikymmentä heppaa alle ...
Railpainetta tosiaan seuraamalla sen tuoton loppumisen helposti havaitsee.
Se ei enää pysy kurissa, vaan alkaa vaeltelemaan.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View PostRailpainetta tosiaan seuraamalla sen tuoton loppumisen helposti havaitsee.
Se ei enää pysy kurissa, vaan alkaa vaeltelemaan.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Siim View PostOon tehnyt noin 120 bmw ohjelma,ei ole ollut kertaakaan pumpun ongelma....
Vaikka oma peli onkin E61, niin kannan korteni tähän kekoon minäkin.
Kävin toissa päivänä poistattamassa sekä dpf:n (joka oli aivan loppu) että katin ja samalla toki laitettiin Simon kanssa lisää löylyä kiukaaseen, maltilliset 380/800, ja auto on aivan kun eri planeetalta tämän "käsittelyn" jälkeen.
Yhtään ei tule usvaa putkesta, sen sijaan jerkkua tuli lisää sitten oikein urakalla.
Iltapvällä nilkutin auton kanssa pajalle, ja vielä samana iltana sain auton poiskin, hinta enemmän kun kohdillaan ja palvelu aivan kympin arvoista.
Ja mikä parasta, korjaamo vajaa kilsan päästä kotoa.
Tuollaisia pajoja ei voi muuta kun arvostaa ja isostiLast edited by *PexU*; 30-03-2016, 16:43.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Tankillinen tullut ajettua 330xd:llä ohjelmoinnin jälkeen ja kulutus tippui n. 1,5 l / 100 km lähinnä DPF:n tyhjäyksen takia. Ennen 8,5-9l työmatka ajossa, nyt 7,1 ihan tankilla laskettuna. Hiukan oli tukkoinen.
Mites tuo kickdown napin deletointi sillä letkunpätkällä tehdään? Koitin tunnustella poljinta mutta en heti keksinyt mihin kohti se tökätään.
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostTankillinen tullut ajettua 330xd:llä ohjelmoinnin jälkeen ja kulutus tippui n. 1,5 l / 100 km lähinnä DPF:n tyhjäyksen takia. Ennen 8,5-9l työmatka ajossa, nyt 7,1 ihan tankilla laskettuna. Hiukan oli tukkoinen.
Mites tuo kickdown napin deletointi sillä letkunpätkällä tehdään? Koitin tunnustella poljinta mutta en heti keksinyt mihin kohti se tökätään.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostTankillinen tullut ajettua 330xd:llä ohjelmoinnin jälkeen ja kulutus tippui n. 1,5 l / 100 km lähinnä DPF:n tyhjäyksen takia. Ennen 8,5-9l työmatka ajossa, nyt 7,1 ihan tankilla laskettuna. Hiukan oli tukkoinen.
Mites tuo kickdown napin deletointi sillä letkunpätkällä tehdään? Koitin tunnustella poljinta mutta en heti keksinyt mihin kohti se tökätään.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostMikäs tässä on ideana? Se ettei laatikko kierrätä turhan korkealle automaatilla?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment