Onkohan kellolla mitattuna mitään eroa, kiihdyttääkö lappu lattiassa D:llä vai DS:llä? :think
330xda kyseessä.
Se sportti on hitaampi, kierrättää liikaa.
Näitä moottoreita ei kannata juurikaan yli 4000rpm kierrättää, paras teho ja vääntö on huomattavasti alempana ja jää käyttämättä.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
Railpaineen nosto on kaikista tehonlisäys toimista voimallisin.
Paineen noston "hyöty" riippuu suuttimesta, muun muassa.
Alun perin 1350bar suutin antaa suhteessa suuremman lisän, kun 1600bar.
Solenoidi enemmän, piezo vähemmän.
Paineen lisäyksen onnistuminen perustuu tieten siihen, että pumppu oikein kunnolla pystyy tuottamaan halutun paineen, sekä syötönlisän.
Muuten tuloksena on vaan kummallista, epämääräistä, epäjohdonmukaista moottorin käytöstä.
Kun määränsäädin jököttää vaan kokoajan kokonaan auki - asennossa, niin se ei itseasiassa enää säädä mitään, vaan paine vaeltelee ihan omia polkujaan, kunnes jossain kohden sitten puhkaisee vikatilarajan.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Morjesta! En tiedä meneekö nyt aivan väärään ketjuun mutta asiaan eli tarkoitukseni olisi päivitellä vähän sporttisempaa pakoputkistoa kun tuo vakio omaan makuun aika vaisu äänien puolesta on niin mitäs suosittelisitte? Ei ole mitään kauheita summia rahaa kiinni pistää niin hyvää halvalla Autona siis BMW E92 330d coupe M-Sport Xdrive -08
Onkohan kellolla mitattuna mitään eroa, kiihdyttääkö lappu lattiassa D:llä vai DS:llä? :think
330xda kyseessä.
Ainakin 335d kokemuksella sportti ei ole mitenkään huonompi. Ainoastaan jos mennään tosi koviin nopeuksiin. 1/4maililla testailtu. Liian aikaisin vaihtaminen huonontaa aikaa. Vääntö ja kierrokset =teho (pelkistetysti), jos vääntö on paljon ja kierrokset vähän, ei tule tehoa. Sekä turbot menettää hyvän vauhtinsa, tai siltä se ainakin vaikkuttaisi, joten vaihdon jälkeen hetken hiljaista vs korkeemmalla vaihdettaessa.
Meikäläisen softalla tuli 12.553s torsenin lukko, isompi pumppu, egr off ja dpf off.
Joo tuli pari vetoa Lappeenrannassa eilen kokeiltua, ensin D:llä koko veto ja toinen sportilla niin että neloselle ja siitä ylöspäin vaihdoin käsin. Toka oli hiukan nopeampi 1/4 maili mutta mailin loppunopeus huonompi, vaihdoin kutoselle liian aikaisin.
Tuoko xdrive omia mutkia matkaan DPF:n poisto-operaatiossa?
Ei se ole sen kummempi ku takavetokaan. Saman verran pitää purkaa. Eli Pakoputki, pohjamuovit, moottorin korvakko, kumityyny, eturengas, sisälokarin luukku ja ite dpf. Pöntön tyhjäyksessä kannattaa Lambda ja Lämpöanturit käyttää irti, Lämpöanturit sitte kannattaa merkata ettei mene väärinpäin before kat ja before particle filter. Paras lopputulos tulee tig hitsaamalla. Jos ei semmosta ole niin mikilläki onnistuu, mutta suosittelen rosterilankaa.
Ensikertalaisella kannattaa varata aikaa semmonen 3-6h riippuen työkaluista.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Ei se ole sen kummempi ku takavetokaan. Saman verran pitää purkaa. Eli Pakoputki, pohjamuovit, moottorin korvakko, kumityyny, eturengas, sisälokarin luukku ja ite dpf. Pöntön tyhjäyksessä kannattaa Lambda ja Lämpöanturit käyttää irti, Lämpöanturit sitte kannattaa merkata ettei mene väärinpäin before kat ja before particle filter. Paras lopputulos tulee tig hitsaamalla. Jos ei semmosta ole niin mikilläki onnistuu, mutta suosittelen rosterilankaa.
Ensikertalaisella kannattaa varata aikaa semmonen 3-6h riippuen työkaluista.
Kyllä se nelikossa taitaa aika paljon kovempi homma olla
Pre LCi mallissa tilaa myös vähempi kuin LCI mallissa. Ei kuitenkaan isoista eroista puhuta , kokemusta on kummastakin ja toisella kerralla sen tyhjentää jo n3h tunnissa eikä ole edes kiire...
Ohan se pätevä hemmo tuo Kissvesala ettei tertte muualta kysellä. Jätkä tekee hommaa malboro huulilla(vaikka kehotin lopettaan sumutteella) helvetin huvin eikä näy ees siitä rasittuvan ( ei yhtää hikipisaraa otalla). Välillä se epäilee erimuotosia vikoja mutta hitto tehhäämpä se näin niin sekin on hoidettu. Ei tartte aatellakkaan muuta asentajaa Oulun alueella kun kyse vähänkään päivityksistä tai muuten semmosista...
Comment