Originally posted by TPM1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Baijerin potkuri; 15-05-2015, 23:48.330d e91 M-sport
-
-
Mites ku zf ilmottanu 325d automaatin max väännöks 400nm, onko porukka ohjelmoinu noita? Siinähän on vakiona jo 400nm... Porsiiko?
Vai pitääkö suosiolla katsella 330dG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Eipä löydy oikeen kvg:stäkään kunnon infoa aiheesta. Luulisi, että laatikko kestää kunhan muuttaa ajotyyliä sellaiseksi, ettei alakierroksilla tee äkkinäisiä kiihdytyksiä. Itse myös mietin miten 330d:n automaattilaatikko kestää +600nm väännöt kun siinä maksimi on se 600nm. 335d:ssä taitaa olla tosin sama laatikko.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostEipä löydy oikeen kvg:stäkään kunnon infoa aiheesta. Luulisi, että laatikko kestää kunhan muuttaa ajotyyliä sellaiseksi, ettei alakierroksilla tee äkkinäisiä kiihdytyksiä. Itse myös mietin miten 330d:n automaattilaatikko kestää +600nm väännöt kun siinä maksimi on se 600nm. 335d:ssä taitaa olla tosin sama laatikko.
Manuaalina niitä on ainakin ohjelmoitu ja pitäis varmaan kestääkki ku sama laatikko ja kytkin ku 330d? Tämmöstä mutuilua vaan
330d ja 335d samat automaattilaatikot ilmeisestiG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by TPM1 View PostMillaisia hintoja olette maksaneet DPF:än poistosta? Sijaitseeko kyseinen pönttö missä päin autoa, eli onko vaikeasti irroitettavissa? Niin 330d E91 2007 kyseessä.
Comment
-
-
300eur on Oulussa ollut hinta mitä tiedän eli samaa luokkaa.
poistoon on itsellä mennyt n 4h kun tekee rauhalliseen tahtiin omassa tallissa, kahdesta olen poistanut pre LCi 06 ja LCI 08 330d:stä.
uudemmassa on tilaa enempi mutta ahdasta sielläkin on muuten ei mitää erityisen vaikeaa ole asiassa.
Moottorin tuen olen irrottanut kun muuten DPF ei ole mahtunut tulemaan pois paikalta.-TT-
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostSain tarjouksen 350,00 + 90,00 polton ohjelmointi. Jotenkin kuulostaa suolaiselta hinnalta, kun tehtäisiin vielä uudelleenohjeilmoinnin yhteydessä. Melkein tonnin paukku...-12 E70 40d
Ex:
-11 Porsche 958
-11 F11 535dA
-09 E90 330dA
-09 E61 530dA
-09 E60 530xdA
-04 E60 530dA
+10 muuta kakkoskolmos värkkiä
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostSain tarjouksen 350,00 + 90,00 polton ohjelmointi. Jotenkin kuulostaa suolaiselta hinnalta, kun tehtäisiin vielä uudelleenohjeilmoinnin yhteydessä. Melkein tonnin paukku...
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostMites ku zf ilmottanu 325d automaatin max väännöks 400nm, onko porukka ohjelmoinu noita? Siinähän on vakiona jo 400nm... Porsiiko?
Vai pitääkö suosiolla katsella 330d
Näissä 335i:ssä ainakin tuntuu laatikko kestävän viritykset hyvin.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostOnko tuossa sama laatikko kuin 335i:ssä?
Näissä 335i:ssä ainakin tuntuu laatikko kestävän viritykset hyvin.Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
-
Originally posted by jumuli View PostEi voi taas tätä dieselin ja bensan virittämistä vertailla ja kyllä 335i:stä myös laatikot hajoilleet kun vääntöä alkaa oikeasti olla
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostKyllä ne varmasti jossain vaiheessa paukkuu mutta tuntuu ihan hyvin tuollaiset reilu 600Nm kestävän näissä 335i:ssäkin. Saman verran vääntöä taitaa perusvireillä irrota 325d:stäkin?G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostKyllä tuntuu olevan foorumillakin paljon e9x 335i automaattina, on jb4 :set ja raceflashit ymsyms. Eiköhän se 325d kestä pienen ohjelmoinnin
Lisäksi dieselin vääntö tulee jo alakierroksilla aika rajuna, joka ilmeisesti särkee paikkoja helpommin.eli ei voi verrata 335in kierroksilla saatuihin arvoihin.
Itse en ole "uskaltanut" ohjelmoida juurikin tuon laatikon takia.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostMuistetaan nyt että kun puhutaan E90 325D autosta, niin 325d ssä on 6hp19 laatikko joka kestävyydeltään (valmistajan speksien mukaan) on hieman toista kuin 335i ja 330D yms autoissa oleva laatikko 6hp26.
Lisäksi dieselin vääntö tulee jo alakierroksilla aika rajuna, joka ilmeisesti särkee paikkoja helpommin.eli ei voi verrata 335in kierroksilla saatuihin arvoihin.
Itse en ole "uskaltanut" ohjelmoida juurikin tuon laatikon takia.BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
454hp/850Nm
100-200kmh@9,98s
0-200kmh@15,35s
1/4 mile 12,82s@185,8kmh
1 mile 259kmh
BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
Project target;
+500hp/+1000Nm
100-200kmh@<9s
0-200kmh@<14s
1/4 mile <12s@19xkmh
1 mile +270kmh
Comment
-
Comment