Originally posted by Bouma
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _nixu_ View PostVois melkein väittää että rehellisessä penkissä mitattuna tuo 285 jää noilla muutoksilla haaveeksi. X35 suuttimilla sen kyllä sitten jo saa :think
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostVois melkein väittää että rehellisessä penkissä mitattuna tuo 285 jää noilla muutoksilla haaveeksi. X35 suuttimilla sen kyllä sitten jo saa :thinkOriginally posted by Bouma View PostSe voi hyvin olla. Kunhan penkkiin pääsee niin ollaan viisaampia. Mutta mukavasti tuli lisää stage 3 ohjelmalla.M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJoo kovilta kuulostaa jos ei muita muutoksia ole tehty, tietenkin ohjelmia on erilaisia. Meillä samat mitatut tehot(hp vähän alhaisempi ja Nm vähän korkeampi) ja vaihdettu x35d suuttimet ja 335i välijäähdytin:think
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJoo saa x35 suuttimilla sen 300hp jos haluaa, mutta sitten tulee savuakin kyllä. Onko sillä sitten väliä se on erijuttu.
Itse luulin että n.260hp lukemiin pääsee vakiosuuttimilla.
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostNo kunhan pääset mittailemaan nii laita ihmeessä tulokset näytille, päästään ihmettelemään lisää
Comment
-
-
Onkos kellään 325d automaatin omistajalla alkanut kuulua voimansiirrosta/muualta ylimääräisiä ääniä softauksen jälkeen? Nyt jurisee 1800-2000rpm välillä veto päällä, melkeen joka vaihteella. Turbiini? Lukittuu kyllä normaalisti ja vaihtaa ihan nätisti.
Myös moottorijarrutuksessa kierrokset pomppii parisen sataa...
on kyllä tiedossa 6HP ongelmat, mutta ei ennen softausta läheskään näin paljon neula hyppinyt. Venttiilikoneiston vikahan tämä kai.
266/529 on penkitetty. Kilsoja 170tkm ja laatikon öljyt huuhdeltu ennen ohjelmointia, liekö tää mitään vaikuttaa.Last edited by Iltsu; 24-07-2014, 21:50.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Originally posted by jarski1977 View PostMitä olette mieltä miten kestää paikat 330d e91 manuaalista? Vääntöä tuli autoon 660nm. Pitäiskö vääntöjä vähän rajoittaa?
Ja mielestäni ei tartte rajoittaa mitenkään, oikealla käytöllä kestää kylläM550d
Comment
-
-
Originally posted by jarski1977 View PostMitä olette mieltä miten kestää paikat 330d e91 manuaalista? Vääntöä tuli autoon 660nm. Pitäiskö vääntöjä vähän rajoittaa?
Comment
-
-
Originally posted by Heksunaattori View PostItse kävin Aj-techillä poistattamassa hiukkassuodattimen sekä Antti teki ohjelman uudelleen.
Työssä kesti n. 2,5h sillä penkki oli hajonnut ukkosella eikä penkitystä päästy tekemään. Bosch testeri laitettiin sen sijaan kiinni ja käytiin heittämässä koeajolenkki. Seokset näyttivät menneen kerralla suht hyvin kohdalleen.
Tehoja lupaili noin 220hv sekä 440nm. Alunperin 177hv sekä 340nm valmistajan ilmoittama.
Potkua tuntui ajaessa kyllä tulleen lisää sekä sain alennukset penkitystä varten mikäli sen tahdon käydä etelä-suomessa tekemässä. Ainoa miinus joka ilm. väännön lisääntymisestä johtuva, perän laakeri pitää kiihdyttäessä tietyssä kohtaa pientä tärinää. Kaikenkaikkiaan positiivinen kokemus jonka myötä oli mukavampi ajella takaisin Uudellemaalle.
Comment
-
-
Oma kävi aj tech ohjelmoinnissa ja samalla ohjelmasta poistettii dpf, egr ja imusarjan läppien ohjaus... kyllä on erillainen ajaa ja mukavasti tuli lisää tehoa... ite postin fyysisesti katin ja dpf reikä purkkiin ja suodattimet pois ja purkki kasaan. Päästöstä menee läpi vaikka ei ole kattiakaan ainut miinus että vähän haisee diisseli.. tulee mustaa putken päästä kun polkee, mutta paikallaan ei tule mitään. Suosittelen aj tech tekee kaiken mitä tarvii ja tietää mitä tekee!E70 X5 Lci M- Sport
E91 320DA AJ Tech
Comment
-
Comment