Mistä löytyisi järkevimmin hyvälaatusia angel eyes umpioita f31? Suomesta mieluiten..:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F31 330d m-sport H&R madallusjousia katselin ja 40mm madaltavat voisivat olla riittävät,onko täällä kokemusta kyseisellä madalluksella olevista? Muuttuukohan alusta kuinka pintakovaksi ja miten adaptiivinen alusta pelaa tämän jälkeen?Nyt: BMW x6 f16 semivoll myrkyillä😁
EX F32 435d ///M-sport x-drive
EX F31 Alpinweiss ||| 330D M-sport
Comment
-
-
Originally posted by excel View PostF31 330d m-sport H&R madallusjousia katselin ja 40mm madaltavat voisivat olla riittävät,onko täällä kokemusta kyseisellä madalluksella olevista? Muuttuukohan alusta kuinka pintakovaksi ja miten adaptiivinen alusta pelaa tämän jälkeen?
Adaptiivisen alustan toimivuus madalluksen jälkeen mietityttää.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostMinuakin kiinnostaisi tämä. Itsellä tosin mielessä maltillisempi madallus. eikö tuolla 40mm mene jo renkaan kehä kaaren tasalle? vai onko se verrattuna vakio alustaan?
Adaptiivisen alustan toimivuus madalluksen jälkeen mietityttää.Nyt: BMW x6 f16 semivoll myrkyillä😁
EX F32 435d ///M-sport x-drive
EX F31 Alpinweiss ||| 330D M-sport
Comment
-
-
Originally posted by excel View PostF31 330d m-sport H&R madallusjousia katselin ja 40mm madaltavat voisivat olla riittävät,onko täällä kokemusta kyseisellä madalluksella olevista? Muuttuukohan alusta kuinka pintakovaksi ja miten adaptiivinen alusta pelaa tämän jälkeen?330e M-Sport -20 --- 118i M-Sport -20 ---
EX:530e M-Sport -18, F34 M-Sport, F30 Alpine White HandWashOnly F30, Audi A3 2.0 TDI Quattro -09, BMW 325iA Touring E91 -06, BMW 318iA Touring E46 -01, BMW 316i E46 -99
Comment
-
-
Originally posted by ANSSI View PostMulla oli tossa edellisessä "HandWashOnlyssa" Eibach 30/25mm (E10-20-031-01-22)Toi oli non M-Sport eli vakkarialustalla. Sopivan matala tuli ja muutenkin asento oli kohdallaan. Nyt jos ostaisin alustan niin korkeussäädettävät tolpat tuli suosiolla alle. Vakkari iskarit ei toimi hyvin lyhempien jousien kanssa.
Excelin ja mun autossa on adaptiivinen alusta, joten niistä oli juurikin kysymys miten mahtaa pelittää madallettuna. Ei viittis laitella korkeussäädettävää noiden tolppien tilalle...Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by excel View PostM-sport alustahan on jo tehtaalta 15mm matalampi kuin ei m-sport eli todellinen madallus on pienempi kuin tuo 40mm mikäli m-sport alusta on tehtaalta. Sen verran tuore korimalli ilmeisesti vielä tämä f3x että ei niin paljoa vastauksia tule. :think
Comment
-
-
Morjens,
Mielenkiinnosta mallia kohtaan olisi muutama kysymys jos sattuu olemaan tiedossa mallia seuranneilta;
- Ei näy 335i vuosimallin 2013 --> myynnissä pahemmin, ja veropäätöksiäkään oikein löydy, millasiahan veroja olis odotettavissa jos saksan hakua meinaa? Ale 100 000 km ja M-sport / performance paketeilla.
- Toimiiko tässäkin JB4 boksi parhaiten vai mikä on mallin softaustapa, tehot keikkuu varmaankin siinä 400hv tuntumassa? Ongelmia esiintynyt softatuissa?
- Nykyisessä 535D F10 2011 ei ole mitään vikaa (päin vastoin) mutta vaihtelu toki virkistää, jos miettii vaihtoa niin oisko odotettavissa pientä pirteyttä kulkuun mutta sisämateriaalien tms laadun heikentymistä, vai lainkaan tämän tyyppistä
Kiitoksia jos kerkee vastailla, pitää tarkemmin kahlailla ketjuja läpi kun paremmin aikaaNyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
-
Originally posted by arben View PostMahtaakohan 316i manuaali askilla päästä ikinä eroon myymällä täällä?
Tollainen valkoinen msportti oisi järkirahaan tarjolla..
M Sport -korisarja jne voi näyttää hyvältä, mutta taakse tulevat 255:et ovat aivan liian isot. Omalla kohdalla kulutus lisääntyi n. 0.5l/100km, eli auto on hitaampi, vähemmän herkkä, meluisampi ja kiihtyy hitaammin. Näyttää toki hyvältä ja pysyy kurveissa kuin tauti, mutta 17-tuumaiset vanteet on jo hankittu ja alle tulee 225/50-17 rengastus. Jopa 205/60-15 välkähtelee mielessä..
Ydin: jos M Sport ei ole aivan pakollinen, niin esim. Sport Line on hyvin järkevä varustepaketti jo itsessään, varsinkin jos on ruksittu se M Sport -alusta (ja pari muuta optiota). Jos nyt saisi valita vapaasti, niin jättäisin korisarjan kärrynpyörineen hyllylle ja ottaisin sillä rahalla vaikka etututkan tai nahkasisustuksen, M Sport -alustan lisäksi. Ja aivan ehdottomasti, ei RTF-renkaita!BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by mob1 View PostMoi,
Omassa 2013 320ix:ssä rämisee rekisterikilpi ikävästi takakonttia kiinni laittaessa, onko muita kohtalotovereita? Onko joku keksinyt jonkun fixin sitä varten?- Vielä ehtis troijaan| Nyt: G30 530ex, Ex: F30 330e, Skobodanian ihme (Skoda Rapid -14), E39 520ia -01, 6xranskanpullia (Peugeotit 207, 205, 205, 306, 405, 205)
Comment
-
-
Originally posted by toukopouko View PostKäytin viime kesänä autoa vahatessa kilpeä irti, ja ainakin tuossa -16 mallisessa sedanissa se kilven alusmuovi (musta mikälie teline ilman liikkeiden logoja) oli ruuvattu suoraan konttiin kiinni. Muovin ja pellin välissä oli skeidaa, ja ajan kanssa se olisi hieronut tämän skeidan kanssa maalia. Pistin o-renkaat kiinnitysruuvinreikien ympärille ja kiristin kilven takaisin. Kilpi on nyt pari milliä irti pellistä ja kumin varassa. Ei rämise ainakaan yhtä pahasti kuin alkuun.Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
Comment