Originally posted by lassiv
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
-
-
Originally posted by JakPauer View PostVahvassa harkinnassa ois päivittää F32 M4-look korisarjalla, osaiskos joku kertoa että mistä ihmeestä löytyisi sopiva takavaimennin tuolle puskurille? Ulostulothan pitäisi olla tietty keskemmällä kuin esim. perinteisen kutoskoneen vaimentajassa..450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by JakPauer View PostTää modaus tulisi siis N20 koneella olevaan F32:een.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by lassiv View PostOnkohan Idriven vakionäkymään mahdollista vaihtaa jotenkin. (420d -15 pieni näyttö).
Jonkun verran harmittaa että esim radio päällä ollessa tai bluetooth päällä ollessa niin aina kun sammuttaa tai aamulla lähtee töihin niin näkymänä on tuo päävalikko missä lukee multimedia, radio, puhelimen yms yms. Eikä se näkymä mihin auto jäi sammuessaan.
Varsinkin bluetoothin kanssa olis mukava ettei aina tartte napsutella uudestaan bluetooth valikon alle ja mennä tuohon biisin näyttö valikkoon. Eipä iso harmi ole, mutta tuli mieleen onko jotenkin valittavissa mihin ruutuun tulee käynnistyessään.F31 330xd msport
E91 325da (ex)
Comment
-
-
Mites tämän sarjan huoltoilmaisimet toimivat kun autossa oli öljynvaihto merkattu xxxkm 8/2019 ja vehicle check myös tohon 8/2019 ajankohtaa. Nyt vaihdoin öljyt ja nollasin pelkän öljynvaihdon niin vehicle check hyppäsi 3/2019 tai 360km. Ilmeisesti toi öljynvaihdon nollaaminen jotenki oli kytköksissä vehicle checkiin?
Aihetta myös sivuten onko täällä tullut päivityksiä noihin öljynvaihto väleihin jos autoa on käytetty softapäivityksissä kun ilmeisesti jenkeissä noita välejä lyhennettiin? Oli aikamoinen järkytys kun vaihtoväliksi auto ilmoitti 36tkm tai 2vF10 528iA
Ex. E39 528iA, E60 530iA, MB CLK55 AMG, CLS350, E60 530iA, F30 328iA
Comment
-
-
Vehicle check on sidonnainen öljyhuoltojen määrään/kertoihin. Auto luonnollisesti oletti, että sekin hoidetaan samalla.
Saa palautettua ja korjattua testerillä, kun tietää mitä tekee.
Taisipa näihinkin saada conversio koodattua lyhempiä huoltovälejä.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostEi sillä väliä mihin sen laittaa, hitsaamalla kiinni sovitin, mutta se että mahtuuko sinne alle kun on keskellä. Selvitä se ja jos käy niin infoa, niin sovitaan kaupat.
Comment
-
-
Toisen puolesta kyselen kun on F31 kanssa ollut melkoisia ongelmia ohjauksen kanssa. Ensin ollut tolkuttoman jäykkä ohjaus, käynyt useasti merkkihuollossa ja viimeisimpänä vaihtaneet hammastangon ja ohjauskulmat säädetty. Tämän jälkeen ilmeisesti muuten toimii mutta auton lämmetessä ohjaukseen tulee klappia. Mistähän vielä kiikastaa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostToisen puolesta kyselen kun on F31 kanssa ollut melkoisia ongelmia ohjauksen kanssa. Ensin ollut tolkuttoman jäykkä ohjaus, käynyt useasti merkkihuollossa ja viimeisimpänä vaihtaneet hammastangon ja ohjauskulmat säädetty. Tämän jälkeen ilmeisesti muuten toimii mutta auton lämmetessä ohjaukseen tulee klappia. Mistähän vielä kiikastaa?
Itselläni vaihdettiin tuo osa kun nykyään tosiaan saatavilla erikseen Repair kit, syynä oli kolina ajossa ja käsinkin tuntui kuskinpuolen raidetangossa.
Tässä vielä tarkemmat ohjeet vaihtoo ja säätöön:
Comment
-
-
Tuon thrust piecen säätöhomma on mahdotonta ilman oikeita työkaluja. Lisäksi on ymmärrettävä säätö ohjeita. Varmasti saa sössittyä liian tiukaksi tai löysäksi.
Uusi tanko toki tulee valmiiksi säädettynä ja taas mennään x km.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Heikkiher View PostVoisiko tämä osa 32106891974 olla väärin säädetty, koska vaikuttaa ohjauksen jäykkyyteen ja palautukseen jos väärissä asetuksissa. Tosin luulisi että jos uutta hammastanko laitettu niin olisi valmiiksi oikeissa säädöissä.
Itselläni vaihdettiin tuo osa kun nykyään tosiaan saatavilla erikseen Repair kit, syynä oli kolina ajossa ja käsinkin tuntui kuskinpuolen raidetangossa.
Oliko sulla ohjauksessa minkälaiset oireet. Itsellä on kanssa ohjauksessa jotain pielessä. Tuntuu auto vaeltavan ja koko ajan pikkuisen korjattava johonkin suuntaan. Tuo kittihän ei ole ilmeisesti kallis osa. Liekkö sitten vaikea/hidas asentaa? :think
Comment
-
-
Originally posted by ThePura View PostOliko sulla ohjauksessa minkälaiset oireet. Itsellä on kanssa ohjauksessa jotain pielessä. Tuntuu auto vaeltavan ja koko ajan pikkuisen korjattava johonkin suuntaan. Tuo kittihän ei ole ilmeisesti kallis osa. Liekkö sitten vaikea/hidas asentaa? :thinkTällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Ei se ole ääntä pitänyt. Voihan se olla että aurauskulmat hiukan pielessä ja kitkarenkaat. Siihen kun yhdistää että iskarit on ehtoo puolella niin alkaa olla soppa valmis
Täytyy ensin kokeilla kesärenkailla tuleeko muutosta. Sen jälkeen vaihtaa iskarit ja säädättää auraskulmat kohdilleen. En ole kyllä päässyt sinuiksi tämän äffälaisen ohjauksen kanssa. On aika rauhaton kaikenkaikkiaan :think
Comment
-
Comment