Kiitos fraatti ja zakspeed kommenteista!
Täytyy käyttää tuo pyörä irti ja varmistaa sen johdon hyvinvointi. Ja nollata tuo huoltokehotus ohjeen mukaan.
Tarvike tunnistin oli päällisin puolin täsmälleen saman näköinen kuin autosta irrottamani. En siinä kohtaa tajunnut yleismittarilla tarkistaa, olisiko vastusarvossa ollut eroa?
Tuohon valikko asiaan en osaa ottaa kantaa, kun valikot ei ole minulle tuttuja ja asian hoiti ”firman mies”, olin toki vierellä katsomassa.
Nollaus ei onnistunut ensimmäisestä valikosta jossa tuo huoltokehotus tuli vastaan, mutta jostain toisesta nollaus onnistui, jos tuosta voi mitään päätellä…
Kummallisinta tässä kokonaisuudessa minusta on se, että palojen vaihtokehotus pysyi pois useamman päivän ja n.500 km.
Tosiaan, kun vaihtokehotus eilisiltapäivällä tuli uudestaan, kilometri lukema oli 1300 ja 21km:n työmatka tiputti sen 1000:een. Tänään 42km edellisestä, lukema oli tipahtanut 120:een, eli tuo homma ei vaikuta millään lailla loogiselta…
Täytyy käyttää tuo pyörä irti ja varmistaa sen johdon hyvinvointi. Ja nollata tuo huoltokehotus ohjeen mukaan.
Tarvike tunnistin oli päällisin puolin täsmälleen saman näköinen kuin autosta irrottamani. En siinä kohtaa tajunnut yleismittarilla tarkistaa, olisiko vastusarvossa ollut eroa?
Tuohon valikko asiaan en osaa ottaa kantaa, kun valikot ei ole minulle tuttuja ja asian hoiti ”firman mies”, olin toki vierellä katsomassa.
Nollaus ei onnistunut ensimmäisestä valikosta jossa tuo huoltokehotus tuli vastaan, mutta jostain toisesta nollaus onnistui, jos tuosta voi mitään päätellä…
Kummallisinta tässä kokonaisuudessa minusta on se, että palojen vaihtokehotus pysyi pois useamman päivän ja n.500 km.
Tosiaan, kun vaihtokehotus eilisiltapäivällä tuli uudestaan, kilometri lukema oli 1300 ja 21km:n työmatka tiputti sen 1000:een. Tänään 42km edellisestä, lukema oli tipahtanut 120:een, eli tuo homma ei vaikuta millään lailla loogiselta…
Comment