Originally posted by Nettipepe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alla oleva linkki ja siellä on jollain vika moiseen löytynyt.
”I had the same issue, though only when i tried to put the car into Park. Also the car had called Park by itself when auto start stop was on and at a stop light.
Dealer traced the problem to the Mechatronics (transmission ECU and valve body) which got replaced under warranty. So far no issues since ive gotten it back in the last week.”
Comment
-
-
Originally posted by Jassooo View PostAlla oleva linkki ja siellä on jollain vika moiseen löytynyt.
”I had the same issue, though only when i tried to put the car into Park. Also the car had called Park by itself when auto start stop was on and at a stop light.
Dealer traced the problem to the Mechatronics (transmission ECU and valve body) which got replaced under warranty. So far no issues since ive gotten it back in the last week.”
https://f30.bimmerpost.com/forums/sh....php?t=1228927
Comment
-
-
Originally posted by Miqwe View PostTuli takaisinkutsu "ohjausvaihteen muokkauksesta". Kellään kokemuksia päivityksestä, mitä osia mennyt vaihtoon?
https://f30.bimmerpost.com/forums/sh....php?t=1469927Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Tullut lämmittimistä luettua yksi, jos toinenkin ketju, mutta varmaa vastausta ei löytynyt omaan tilanteeseen.
320dX GT -14 Ruotsin tuonti kaipaisi sähköllä toimivaa moottorin (ja sisätilojen) lämmitystä. Rekisteriotteeseen on merkattu päästöluokaksi Euro 6, vaikka auto rullannut tehtaalta 03/14 ja ensirekisteröity 06/14.
Ovatko kaikki GT:t Euro 6 -luokassa? Vaikuttaako tuo nyt jotenkin lämmittimen valintaan? Ensisijaisesti houkuttelisi TT-Thermon lämmitin tai vaihtoehtoisesti Calixin letkulämmitin.-14 F34 320d GT xDrive M-Sport
ex: -05 E46 320d Touring Edition 33
ex: -05 E87 120d
Comment
-
-
Paljonko on raja nykyään että merkkiliike myöntää sen kahden vuoden BPS-takuun?
Olen ollut uskossa että max 5 vuotiaisiin ja max 120tkm ajettuihin autoihin tuo myönnetään, mutta näyttää joitain olevan esim. Laakkosella myynnissä jotka on käyttöönotettu 2013 alkuvuodesta, eli kohta 6 vuotiaita. Onko tuossa jotain harkintaa mukana mihin myöntävät?
Comment
-
-
Originally posted by m.h View PostItsekkin olen samasta asiasta lueskellut tässä viime aikoina ja mulle on jäänyt sellainen käsitys, että bensa euro6 autoissa auto sytyttää vikavalon mikäli letkulämmitin on liian tehokas. Tarkoittaen sitä, että TT-Thermon voi valitettavasti unohtaa.
Mikä muuten tekee tuosta F34:sta euro 6:n, kun saman ikäinen F31 320dX on euro 5? Eikö noissa kuitenkin tekniikka pitäisi olla sama, ellei nyt putkistossa sitten ole jotain eroa. CO2-päästöissä toki eroa 2g/km F31 hyväksi.-14 F34 320d GT xDrive M-Sport
ex: -05 E46 320d Touring Edition 33
ex: -05 E87 120d
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMitä tulisi tarkistaa 2015 vuoden 318d xdrivestä ennen ostopäätöstä?
Minkälaisia tyyppivikoja?
Suosittelisin ennen ostopäätöstä katsomaan auton yleisen kunnon suhteessa ajokilometreihin kuten kolhut, naarmut, renkaat. Itselläni valintaan vaikutti myös auton varusteet (voi vaihdella paljonkin) ja siisteys. Jotkut vaihtoautot oli jo 30ktm kohdalla todella epäsiistejä ja kuluneita vaikka merkkiliikkeen hallissa olivat myynnissä ja GT:n kohdalla ostinkin isommilla kilsoilla olevan mutta paljon paremmin pidetyn.
Ja tietysti sieltä ajotietokoneesta se sähköinen huoltokirja. Eli onko huollot tehty ja onko heti kohta hankinnan jälkeen tarve huollattaa auto. Ainakin GT:ssä joka toinen huolto on ns iso huolto joka on mielestäni ryöstöhinnoiteltu.
Uudempien Bemarien huoltopolitiikka (jatkuva jarrupalat - öljynvaihto - vehicle check - jarrupalat - jarrunesteet - öljynvaihto - jarrupalat ...) on raivostuttava. Ennen mentiin öljynvaihtohuollosta öljynvaihtohuoltoon ja jos jarrut alkoi oireilemaan, ne korjattiin.Last edited by fransesco; 03-12-2018, 07:59.E88 & F56 electric
Comment
-
-
Originally posted by fransesco View PostItse olen ajanut 2012 vuoden 320d:llä (F30) ja nyt 2015 vuoden 320i GT:llä (F34). Kummassakaan ei ole ollut mitään ongelmaa jonka voisi luokitella tyyppiviaksi.
Suosittelisin ennen ostopäätöstä katsomaan auton yleisen kunnon suhteessa ajokilometreihin kuten kolhut, naarmut, renkaat. Itselläni valintaan vaikutti myös auton varusteet (voi vaihdella paljonkin) ja siisteys. Jotkut vaihtoautot oli jo 30ktm kohdalla todella epäsiistejä ja kuluneita vaikka merkkiliikkeen hallissa olivat myynnissä ja GT:n kohdalla ostinkin isommilla kilsoilla olevan mutta paljon paremmin pidetyn.
Ja tietysti sieltä ajotietokoneesta se sähköinen huoltokirja. Eli onko huollot tehty ja onko heti kohta hankinnan jälkeen tarve huollattaa auto. Ainakin GT:ssä joka toinen huolto on ns iso huolto joka on mielestäni ryöstöhinnoiteltu.
Uudempien Bemarien huoltopolitiikka (jatkuva jarrupalat - öljynvaihto - vehicle check - jarrupalat - jarrunesteet - öljynvaihto - jarrupalat ...) on raivostuttava. Ennen mentiin öljynvaihtohuollosta öljynvaihtohuoltoon ja jos jarrut alkoi oireilemaan, ne korjattiin.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
Comment