Announcement
Collapse
No announcement yet.
F30 330e
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 205/65-15H View PostMikäs vika tässä, 7tkm, 34k€?, verot ja kulut 2k€?
Vastaava Suomessa kympin kalliimpi?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-c6a700fbc2c3
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostMikäs vika tässä, 7tkm, 34k€?, verot ja kulut 2k€?
Vastaava Suomessa kympin kalliimpi?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-c6a700fbc2c3
Olisko verot ja kulut lähempänä 4000€. Kun puhutaan Suomessa 50-60 kympin autoista niin kyllä Saksasta saa monia malleja 5-10k alle Suomen liikkeiden PYYNTI hintojen.
Comment
-
-
Jep, 2500€ uuden verot Suomessa joten Saksan karvalakin kulu vähintään 37k€. Uusi vastaava Suomessa (kaikissa mm. sporttijakkarat) 47,5k€ - alennukset - romutuspalkkio, 40k€ pinnassa? Ei kantsi tuoda vielä? Luulisi että noita saisi Saksasta halvemmalla kun siellä on 3k€ hankintatuki. Tuen pitäisi heijastua noin uusiin käytettyihin täysimääräisesti imo.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
M-sport puuttuu. Verot on n. 3000e. Katoin Tullin listat läpi ja viimeisimmät meni jo alle. Jos haluu M-sportin, niin mennee jo yli 40ke. Yks hyvä oli kiikarissa mut oli mennyt jo. Tosin näkyy vieläkin Mobilen sivuilla, saksalaista markkinointia.:think
Kuulemma toukokuussa loppuu hybridin valmistus, seuraavasta ei kai tietoo. Päästömittaukset muuttuu kai syksyllä ja nykyinen päästöarvo kai muuttuisi hieman huonompaan suuntaan.
Comment
-
-
Viihdyin itseäni conffaamalla 530e. Vakiona tulee jo aika kivat varusteet, mm. pronavi ja Connected. Lisäsin halvan valkean perusvärin (liekö lakkaa värin päällä?), sporttijakkarat ja hifit. Hinta n. 61k€. Käteishinta -10%, 55k€, onnistuuko? Nyt saa vielä talvirenkaat ja kotilatauslaitteen asennettuna kaupan päälle. Ei paha uudeksi Suomi-autoksi, TM talvitesti jossa 530e mukana ilmestyy ke 21.2.2018.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostViihdyin itseäni conffaamalla 530e. Vakiona tulee jo aika kivat varusteet, mm. pronavi ja Connected. Lisäsin halvan valkean perusvärin (liekö lakkaa värin päällä?), sporttijakkarat ja hifit. Hinta n. 61k€. Käteishinta -10%, 55k€, onnistuuko? Nyt saa vielä talvirenkaat ja kotilatauslaitteen asennettuna kaupan päälle. Ei paha uudeksi Suomi-autoksi, TM talvitesti jossa 530e mukana ilmestyy ke 21.2.2018.
Mallina 530e on kyllä erityisen kiinnostava. Tavaratilan kokoa en ole livenä tainnut nähdä, sehän taisi olla melko pieni?
Comment
-
-
Nyt on sitten pirssi tilattu. Myyjä oli tarkistanut tiedon, että nopeusrajoitusten tunnistin voidaan kytkeä vakkariin.
Eli jos tulee vaikka 100kmh rajoitus 80 jälkeen, se kysyy että mitäs tehää? Eli kiihdytys hyväksytään itse. Hidastus kai varmaan myös. Noista taajamamerkeistä se ei kai tiedä mitään.
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostNyt on sitten pirssi tilattu. Myyjä oli tarkistanut tiedon, että nopeusrajoitusten tunnistin voidaan kytkeä vakkariin.
Eli jos tulee vaikka 100kmh rajoitus 80 jälkeen, se kysyy että mitäs tehää? Eli kiihdytys hyväksytään itse. Hidastus kai varmaan myös. Noista taajamamerkeistä se ei kai tiedä mitään.
Mulla ei ainakaan Volvossa saa ylitettyä tuota automaatin merkistä asettamaa nopeutta, eli aina mennään reilusti ali todellista nopeutta ellei naputtele itse sen kympin yli, mutta se nyt on sama sitten naputella kaikki itse:think
Bemarin kohdalla en ole edes selvittänyt saako sitä koodattua sen kympin yli esimBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Buyers can take it one step further and get Speed Limit Assist, which allows the ACC’s cruise control to be speed limited, depending on the current limit, and can even be given a bit of leeway by the driver. The margin of leeway can be set between -9 and +9 mph
Tuon löysin netistä 5 sarjalaisen kohdalta. Täytyy vielä varmistaa onko sama kolmosen kohdalla. Kun on speed limit info ja assist. Toisessa ei ehkä tuota ole vaan pelkkä info. Noh selvitellää.
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostNyt on sitten pirssi tilattu. Myyjä oli tarkistanut tiedon, että nopeusrajoitusten tunnistin voidaan kytkeä vakkariin.
Eli jos tulee vaikka 100kmh rajoitus 80 jälkeen, se kysyy että mitäs tehää? Eli kiihdytys hyväksytään itse. Hidastus kai varmaan myös. Noista taajamamerkeistä se ei kai tiedä mitään.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Noh 5 on tietenkin kalliimpi ja oma auto on ollut ns. kakkosauto, kun koko perhe liikkeellä, eli 5 olis ehkä ollut vähän liian iso 80% yksin kruisaillessa. 335 coupe on kyllä mielestäni tarpeeks tilava lapsille ja kiekkokamoille...joskus ollut mieleni kanssa yksin
Tuo 530 ei itse asiassa ei tullut ees mieleen hankkia, kun noita 330e katoin suomesta ja saksasta. Sit se vain karkas tähän, kun ei löytyny "mielestäni" sopivia autoja.
Mobilen mukaan 330e M-sport varustelulla löytyi pari kymmentä. Kaikki ei edes enää myynnissä. Ja jos lisäs HUD:in niin putos murto-osaan, ja hinta olikin jo miltei uuden tasolla.
Nyt oli paikallisella diilerillä vielä tarjous 1500€ edestä lisävarusteita ja sit maahantuojan nahkajakkarat vielä kaupanpäälle.
Vaihtoautohyvitys oli hyvä, kysyin useammalta paikkakunnalta ja samoin korkotarjous oli mielestäni tosi hyvä. Köyhä kun olen, niin rahoitusta piti ottaa...
Koskaan en Coupé miehenä noista sedaneista kauheasti välittänyt, mut nyt on eka tulossa. 4er hybridi kun olis ollu tarjolla, niin olisin jo varmaa hankkinut viimevuonna.
Niin, Passatin hybridiä piti koeajaa mutta paikallisella diilerillä ei ollut. Istuin kyllä "kylmät" tyypit Passattiin, ja penkki ok. mut se oli silti hieman volkkarimainen...
Varmaan hyvä auto, mutta Bemu on Bemu.
Ovat muuten sen vilkun viiksen muuttanut "volkkarimaiseksi" eli ei palaudu automatic takas keskelle. Ihan kun olis vaimon Voortilla vilkuttanut. Tuostahan Bemari sai haukut (aikanaan) kun ei ihmiset osannut sitä käyttää. Mielestäni hyvä, kun viiksi oli aina samassa kohdassa, ja sai vilkun pois painamalla vaikka samaan suuntaa uudestaan.Last edited by 315i; 17-02-2018, 23:36.
Comment
-
-
Hyvä auto ollut. Uutena ostin, verot vaikutti ostopäätökseen -> mitä enemmän varusteita otti, sitä 'halvemmaksi' auto tuli vs perus 320i / X1. Sähkömoottorin tarjoaman väänön vuoksi 330e on ihan eri planeetalta kun 320i ajettavuudeltaan.
Itse ajan pääasiassa nurkka-ajoa ja sitten pitempiä siirtymiä silloin tällöin. Kulutus mulla 3,1l/100km ja 14,7kWh/100km. Ajoneuvovero on joku 130eur/v.
Kuutosen ääniä kaipaan kyllä, siitä ei pääse mihinkään.
Suosittelen!i4 M50-23
EX:
318,320i,318is,328i,M3,530d,330e,545e
Comment
-
-
Originally posted by Jannu View PostHyvä auto ollut. Uutena ostin, verot vaikutti ostopäätökseen -> mitä enemmän varusteita otti, sitä 'halvemmaksi' auto tuli vs perus 320i / X1. Sähkömoottorin tarjoaman väänön vuoksi 330e on ihan eri planeetalta kun 320i ajettavuudeltaan.
Itse ajan pääasiassa nurkka-ajoa ja sitten pitempiä siirtymiä silloin tällöin. Kulutus mulla 3,1l/100km ja 14,7kWh/100km. Ajoneuvovero on joku 130eur/v.
Kuutosen ääniä kaipaan kyllä, siitä ei pääse mihinkään.
Suosittelen!
Eli kulutus bensan hinnaksi muutettuna noin 4,5 litraa sadalle jos lataa aina kotona, ei paha. Amperalla ajellessa laskin että kulutus pelkällä sähköllä ajasessa vastasi hinnallisesti noin 1-2 litran bensan kulutusta.
Comment
-
-
Otitteko metallivärin, vai menittekö valkosella?
Valkonen sopii mustien 18 tuuman vanteiden kanssa(mielestäni), mutta kyl siin menis harmaa/musta metalliväri samoin, mutta se on aina tonnin laaki tuo metalliväri. Noin 3 vko ennen valmistutsta voi vielä varusteita vaihtaa. Riippuen tilanteesta.
Comment
-
Comment