M-Sport, 19" vanteet, hifit, hud ja aktiivivakkari. Iso navi oli vain liian kallis hyötyyn nähden.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F30 330e
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla Prof navi oli jonkun lisävarusteen kanssa pakollinen, olisko ollu HUD/speed info tai aktiivivakkari en nyt muista.
Muuten ihan ok varusteet tulee ns. vakiona kun nuo itselle tärkeimmät valitsin(M-Sport).
Langaton kännyn lataus(onkoha kellää kokemuksia)? Varashälläri, lämmitettävä ratti, on mulla tosin hanskat, sadetunnistin, urheilunahkapenkit jne. Lisäksi ruksasin automaatti pitkät, mitkä nykyisessäkin autossa on.
Muutama asia jäi vielä mietityttämään, eli sähköpenkit, metalliväri ja avaimeton ovien avaus, eli iisi äksessi.
Jos rahaa olis niin nuo olisi seuraavat listalla, ei muuta ku lottoa vetämään...
Comment
-
-
Comfortaccessi on makuasia. Jos on kaksi kuskia, on sähköpenkit must.
Älä kuitenkaan jätä etututkaa (n180 eur) ja hifejö (n 500) ottamatta. Itseltäni puuttuu etututkat ja se harmittaa. Lämmitettävä ratti on huippuvaruste!
Omassa on myös tuo connected ja proffanavi. Jotenkin se on itselle pakollinen.
Valkoinen kyllä toimii msportin kanssa. Jos metalliväri, niin estoril tai se tummaharmaa
Comment
-
-
Juu etu tutkat on otettu. Nykyisessä kun on, niin ei osannu jättää pois. Koeajoautossa niitä ei ollut, ja kun Jumbon sähköpistokkeelle yritin ajaa, nii piti oikee käydä ulkona katsomassa mitä sitä tilaa on jäljellä. Naapuri kun oli pysäköinyt leveesti.
Täytyy nyt miettii sen metallivärin ja acessin kanssa. Onko monella latausasema kotona? Noita Type 2 pistokkeita saisi n. 100 eurolla ja sit sähkärin asennuskulut.
Eli vähän niinkuin normi pistoke autotalliin. Tuo 330e:lle riittää kuitenkin 16A joka on normi setti nykyisissä pistokkeissa. AInakin oman tallin rasiat on 16A takana.
Last edited by 315i; 21-02-2018, 21:13.
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostOnko monella latausasema kotona? Noita Type 2 pistokkeita saisi n. 100 eurolla ja sit sähkärin asennuskulut.
Eli vähän niinkuin normi pistoke autotalliin. Tuo 330e:lle riittää kuitenkin 16A joka on normi setti nykyisissä pistokkeissa. AInakin oman tallin rasiat on 16A takana.
https://evconnectors.com/Type-2-Elec...es-and-Sockets
Tuolla pärjää pitkälle tulevaisuuteen jos joskus päivität vaikka kolmea vaihettä hyödyntävään täys-sähköön, tai vaimo haluaa Zoen kauppakassiksi:
Meillä on kiinteä latausjohto latausasemassa jolloin latauksen aloitus ja lopetus kestää luokkaa 5 sekuntia.Last edited by 205/65-15H; 21-02-2018, 21:25.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Tyhmä kysymys, jos on pistoke mihin Type2 sopii, mitä tekniikkaa pitää olla pistokkeen takana? Autothan on erilaisia ja eri akkuja, joten auton huoleksi jää melko paljon kun ladataan.
Jos seinästä Type2 -rasiaan tulee virtaa, mitä muuta siellä pitäisi olla? On tietenkin suojausta ym. kun jännite on päällä ei pistoketta saa irroitettua mutta se on eri asia.
Juu kyllä siellä jotain älyä pitää olla toisessa päässä, eli ei voi pelkästään Type 2 rasiaa liittää verkkovirtaan ja se toimisi.
Webastolta on myös tullut lataustolppa, ei paha hinta muihin verrattuna.
Last edited by 315i; 22-02-2018, 13:08.
Comment
-
-
Voi olla, että Webasto raivaa tilaa hinnoittelulla, mutta onhan noita aivan peruslaitteita vielä halvemmalla(Saksa). Toivotaan, että hinnat tulee alas, niinkuin ne yleensä tulee.
Olis kiva jos saisi akkupäivityksiä, eli nykyinenhän on jo useamman vuoden wanhaa tekniikkaa ja tuppaa tuo tekniikka kehittymään. No varmaan vasta seuraavaan malliin saadaan ainakin kolmanneksen enemmän rangea ja se täyssähkö
Comment
-
-
^BMW ilmoitti viime kesänä tuovansa syksyn (Frankfurt?) autonäyttelyyn 3-sarjan EV:n, mutta sitä ei esitelty. Kävikö niin että sen esittely ois syöny liikaa nykyisen 3-sarjan myyntiä....joten oli parempi olla hissukseen. Päinvastoin kuin muut saksalaisvalmistajat, BMW on ollut aika hiljaa tulevista malleistaan.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Pikkusen lisäinfoa, sen spiid info assist tai mikäseoli, on saatavilla vai uuteen Viitosen. Eli kolmoseen vain info. Tuo assist kuulemma lukee merkit, mutta jossain tilanteissa ottaa nopeuden navista, eli ei ymmärrä talvinopeusrajoituksia, jos ei kylttejä ole luettavissa. Esim lumi peittänyt kyltit.Last edited by 315i; 23-02-2018, 22:31.
Comment
-
-
Originally posted by 315i View PostIltaa
Mites näinä koleina aamuina on tuo pelkkä sähköajo onnistutnut?
Jos vaikka on ollut piuhan päässä ja ajastettu lähtö aamulla, meneekö pelkällä sähköllä? TM tais kirjoittaa, että viitosessa käynnistyi moottori kun oli riittävästi pakkasta. Siis viime numeron talviautotesti.
Jännä nähdä huomenna miten hyinen auto on kun on seissyt 6 päivää paikallaan. Ainakin jonkin asteiset kenguruvaihteet on odotettavissa niin kuin aiempinakin parin päivän pakkasseisokkien jälkeen.
Comment
-
-
Ok, kiitos infosta. Pari viikkoa sitten kun auto oli koeajossa toimi kyllä sähköllä pakkasessa, ny en muista oliko yli 5 tai siis alle 5 pakkasta, vai miten se nyt meni. Mutta lämmitys oli ajastettu juuri loppumaan noin hieman ennen lähtöä, että lämmitys loppuis ja akku latautuisi hetken ennen lähtöä ja ehkä myös hieman lämpenisi.
Comment
-
-
Comfort access lisätty tilaukseen...Mites onko noita black paneleita jollain, eli digimittareita? Kokemuksia varsinkin pimeällä ajosta ottaisin mielelläni vastaan. Onko liikaa infoa tarjolla, itellä HUD tulossa joten vois olla hieman turha härpäke.
Niin ja onhan (mielestäni) nuo mekaaniset viisarit melko selkeitä lukea...Päivitysnopeus niissä on myös kiitettävän hyvä.
Comment
-
Comment