Jos mamasanilta tilaa niin niillä on ainakin 2kk jousitakuu jollon voi vielä jouset vaihtaa jollei ole tyytyväinen
E28 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Itsellä se ongelma että auto on ajossa ehkä parin vuoden päästä tuon takuun umpenemisen jälkeen niin ottaisi kerralla sopivatOriginally posted by Jyke koo View PostJos mamasanilta tilaa niin niillä on ainakin 2kk jousitakuu jollon voi vielä jouset vaihtaa jollei ole tyytyväinen
Comment
-
Mittaristoista asiaa.. Näitäkin toki varmaan puitu ja kyselty, mutta en äkkiseltään aiheesta postauksia löytänyt kovin kattavasti joten kysellään vielä kerran..
Sigun kakskasiin olisi mittaristo hakusessa. Nykyinen on kellollinen malli, joita näyttäisi löytyvän vielä vähemmän kuin kierroslukumittarillisia.. Jostain aikanaan muistan lukeneeni että myös kierroslukumittarillinen menisi tuohon ns. bolt on kun löisi vain johdot kiinni, että signaali siellä on olemassa myös kiekkakellolle samoissa johdotuksissa..? Kriteerinä kuitenkin kai kaiken järjen mukaan se, että korvaavan mittaristonkin on oltava neloskoneisesta jotta kierrosluku olisi todellinen?
Toisena juttuna, miten lie E23 seiskasarjan mittari, käykö suorilta vitossarjaan? :thinkLast edited by TorQuel; 15-12-2015, 22:17.Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.
Comment
-
Tämä kiinnostaisi myös itseäni!Originally posted by TorQuel View PostMittaristoista asiaa.. Näitäkin toki varmaan puitu ja kyselty, mutta en äkkiseltään aiheesta postauksia löytänyt kovin kattavasti joten kysellään vielä kerran..
Sigun kakskasiin olisi mittaristo hakusessa. Nykyinen on kellollinen malli, joita näyttäisi löytyvän vielä vähemmän kuin kierroslukumittarillisia.. Jostain aikanaan muistan lukeneeni että myös kierroslukumittarillinen menisi tuohon ns. bolt on kun löisi vain johdot kiinni, että signaali siellä on olemassa myös kiekkakellolle samoissa johdotuksissa..? Kriteerinä kuitenkin kai kaiken järjen mukaan se, että korvaavan mittaristonkin on oltava neloskoneisesta jotta kierrosluku olisi todellinen?
Toisena juttuna, miten lie E23 seiskasarjan mittari, käykö suorilta vitossarjaan? :thinkVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Bmw fansin mukaan on paljon samoja osia. Joulun jälkeen saan lisätietoa.
Tuli ostettua e23sen mittaristo, toiveissa vaihtaa siitä SI-board omaan e28in mittaristoon..
-Timo
Comment
-
mihinkähän kohti pitäis tehdä reiät koriin, jotta sais abs: n johdot taka-akselilta sisälle? oisko jollain jopa kuvaa heittää?Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
no ei.Originally posted by leksii View PostEikös ne siitä samasta tulpasta mee sisälle mistä muutki auton alla olevat johdot mee :thinkKulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Tuosta pari kuvaa http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=90019Originally posted by poke View Postno ei.E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
KiitoksiaOriginally posted by micke_ View PostTuosta pari kuvaa http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=90019
Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Samat romut on muuten paitsi lasi ja sen kehys on eri.Originally posted by TorQuel View PostToisena juttuna, miten lie E23 seiskasarjan mittari, käykö suorilta vitossarjaan? :think
Mulla vois olla joutilaana yksi vanhanmallinen kieppikello kutoskoneen koodiplugin kera. Löytyy myös uudempi malli neloskoneen koodiplugilla.
Vainaita noi kaikki SI-boardit tuntuis olevan. Just purin 190tkm taulussa olleen seiskan mittariston. Pirun siisti ulospäin, mutta SI-boardi syöpyny.. Jostai ku löytäs semmosen ehjän. Tai sit pitää tilata batteryless boardi.
-Timo
Comment
-
Tai bypass SI-boordi:thinkOriginally posted by sierra4x4tbo View PostSamat romut on muuten paitsi lasi ja sen kehys on eri.
Mulla vois olla joutilaana yksi vanhanmallinen kieppikello kutoskoneen koodiplugin kera. Löytyy myös uudempi malli neloskoneen koodiplugilla.
Vainaita noi kaikki SI-boardit tuntuis olevan. Just purin 190tkm taulussa olleen seiskan mittariston. Pirun siisti ulospäin, mutta SI-boardi syöpyny.. Jostai ku löytäs semmosen ehjän. Tai sit pitää tilata batteryless boardi.
-Timo
Comment
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostSamat romut on muuten paitsi lasi ja sen kehys on eri.
Mulla vois olla joutilaana yksi vanhanmallinen kieppikello kutoskoneen koodiplugin kera. Löytyy myös uudempi malli neloskoneen koodiplugilla.
Vainaita noi kaikki SI-boardit tuntuis olevan. Just purin 190tkm taulussa olleen seiskan mittariston. Pirun siisti ulospäin, mutta SI-boardi syöpyny.. Jostai ku löytäs semmosen ehjän. Tai sit pitää tilata batteryless boardi.
-TimoOriginally posted by jakeluvesimies View PostTai bypass SI-boordi:think
Tuo kannattaa lukasta läpi jos mittaristo-onkelmista haluaa eroon.
Tosin itselläni meni testaillessa 3 mittaristoa, muthei, harrastusta
KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
Edelleenkään en halua alkaa alkuperäisiä varusteita karsimaan käytöstä. Harmittaa, kun kulutusmittari ei rokkaa aftermarket ruiskun kanssa.Originally posted by jakeluvesimies View PostTai bypass SI-boordi:think
-Timo
Comment
Comment