Mittaristoista asiaa.. Näitäkin toki varmaan puitu ja kyselty, mutta en äkkiseltään aiheesta postauksia löytänyt kovin kattavasti joten kysellään vielä kerran..
Sigun kakskasiin olisi mittaristo hakusessa. Nykyinen on kellollinen malli, joita näyttäisi löytyvän vielä vähemmän kuin kierroslukumittarillisia.. Jostain aikanaan muistan lukeneeni että myös kierroslukumittarillinen menisi tuohon ns. bolt on kun löisi vain johdot kiinni, että signaali siellä on olemassa myös kiekkakellolle samoissa johdotuksissa..? Kriteerinä kuitenkin kai kaiken järjen mukaan se, että korvaavan mittaristonkin on oltava neloskoneisesta jotta kierrosluku olisi todellinen?
Toisena juttuna, miten lie E23 seiskasarjan mittari, käykö suorilta vitossarjaan? :think
Mittaristoista asiaa.. Näitäkin toki varmaan puitu ja kyselty, mutta en äkkiseltään aiheesta postauksia löytänyt kovin kattavasti joten kysellään vielä kerran..
Sigun kakskasiin olisi mittaristo hakusessa. Nykyinen on kellollinen malli, joita näyttäisi löytyvän vielä vähemmän kuin kierroslukumittarillisia.. Jostain aikanaan muistan lukeneeni että myös kierroslukumittarillinen menisi tuohon ns. bolt on kun löisi vain johdot kiinni, että signaali siellä on olemassa myös kiekkakellolle samoissa johdotuksissa..? Kriteerinä kuitenkin kai kaiken järjen mukaan se, että korvaavan mittaristonkin on oltava neloskoneisesta jotta kierrosluku olisi todellinen?
Toisena juttuna, miten lie E23 seiskasarjan mittari, käykö suorilta vitossarjaan? :think
Bmw fansin mukaan on paljon samoja osia. Joulun jälkeen saan lisätietoa.
Tuli ostettua e23sen mittaristo, toiveissa vaihtaa siitä SI-board omaan e28in mittaristoon..
Toisena juttuna, miten lie E23 seiskasarjan mittari, käykö suorilta vitossarjaan? :think
Samat romut on muuten paitsi lasi ja sen kehys on eri.
Mulla vois olla joutilaana yksi vanhanmallinen kieppikello kutoskoneen koodiplugin kera. Löytyy myös uudempi malli neloskoneen koodiplugilla.
Vainaita noi kaikki SI-boardit tuntuis olevan. Just purin 190tkm taulussa olleen seiskan mittariston. Pirun siisti ulospäin, mutta SI-boardi syöpyny.. Jostai ku löytäs semmosen ehjän. Tai sit pitää tilata batteryless boardi.
Samat romut on muuten paitsi lasi ja sen kehys on eri.
Mulla vois olla joutilaana yksi vanhanmallinen kieppikello kutoskoneen koodiplugin kera. Löytyy myös uudempi malli neloskoneen koodiplugilla.
Vainaita noi kaikki SI-boardit tuntuis olevan. Just purin 190tkm taulussa olleen seiskan mittariston. Pirun siisti ulospäin, mutta SI-boardi syöpyny.. Jostai ku löytäs semmosen ehjän. Tai sit pitää tilata batteryless boardi.
Samat romut on muuten paitsi lasi ja sen kehys on eri.
Mulla vois olla joutilaana yksi vanhanmallinen kieppikello kutoskoneen koodiplugin kera. Löytyy myös uudempi malli neloskoneen koodiplugilla.
Vainaita noi kaikki SI-boardit tuntuis olevan. Just purin 190tkm taulussa olleen seiskan mittariston. Pirun siisti ulospäin, mutta SI-boardi syöpyny.. Jostai ku löytäs semmosen ehjän. Tai sit pitää tilata batteryless boardi.
Comment