memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by jessizki View Post
    Onko kenelläkään tietoa että sopiiko m50 525i imuilman kumihaitariletku myös m50 520i? Kun näyttäisi ainakin aivan identtisiltä...:think





    ja jos niissä on jotain eroa niin mistä voisi saada halvemmalla letkun tuohon 520i?
    Ei sovi, eri halkaisija.

    Leave a comment:


  • jessizki
    replied
    bmw e34 520i

    Onko kenelläkään tietoa että sopiiko m50 525i imuilman kumihaitariletku myös m50 520i? Kun näyttäisi ainakin aivan identtisiltä...:think





    ja jos niissä on jotain eroa niin mistä voisi saada halvemmalla letkun tuohon 520i?

    Leave a comment:


  • braig
    replied
    En viitsinyt tehdä uutta triidiä nuista e34 mittariston ongelmista, ku niitä tuntuu olevan. Selvää vastausta en vaan oikein tahtonut löytää.

    Onkelmana on siis se että mittaristo muuten pelaa mainiosti, ajotietokone mittarit yms pelaa hyvin. Yksikään valo ei vaan toimi mittaristossa, valokatkaisijassa, himmentimessä eikä keskikonsolissa, poislukien ikkunoitten katkaisijan valot palaa. Sulake on katsottu. En vaan usko että kaikki valot olisi palaneet. Ajovalon säätö ei myöskään pelaa, ei varmaan liity toisiinsa mutta mainittakoon kuitenkin.

    Luin mittaristossa olevista konkista, jotka sylkee nesteet ajansaatossa mutta vaikuttaako ne valojen toimintaan ?

    Takavalo ei pala, mutta polttimo on ehjä. Siitäkin luin että ne saattaisi liittyä toisiinsa?

    Auto on siis 535 -91 jos siitä on jotain apua

    Leave a comment:


  • MGT
    replied
    Minkäs vauhtipyöriä porukka o vaihdellu m50b25 koneeseen?
    Itellä ois kone ny auk ja haluis ton kaksoismassapyörän pois ni millaisilla resepteillä saisi kovan vauhtipyörä/kytkinpaketin toimimaan m50b25 non vanos koneessa?

    Leave a comment:


  • crom
    replied
    Onkohan mulle annettu sitten nokka-akselin anturi? Käykö ne keskenään? Koska tuo anturi mikä mulle annettiin on liian lyhyt, että flektille asti riittää. Eli tuo piuha mikä tosta suojakuoren alta menee tuohon ihan viereen koneen kylkeen. Mutta ainakin se anturi minkä irroitin siitä niin tuo kampiakselin anturi sopi siihen täysin. Tietenkin järjellä ajateltuna pitäisi mennä juuri niin, mutta tuo anturi mikä tosta tuli irroitettua, tarkistin osanumerolla Googlesta niin tulee tulokseksi kampiakselin asentotunnistinta

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Kampiakselin anturi on siis siellä flektin suunnalla.



    Nokka akselin anturi on ylempänä.

    Leave a comment:


  • crom
    replied
    Eli tuo flektin lähettyvillä oleva taitaa olla nokka-akselin anturi? Hitto kun sinne ei näe kunnolla ja pihassa viittisi näillä keleillä alkaa purkamaan osaakaan edestä pois. Voisiko johtua vain akusta? Huomenna lataan akun täyteen ja katson lähteekö käymään.

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Originally posted by crom View Post
    ...akku oli melkein tyhjä... Kampiakselin asentotunnistin on vaihdettu, mutta eikö niitä ole tässä 2?
    Hommaa uusi akku. Bosch S5
    1 sensori on kammelle.

    Leave a comment:


  • crom
    replied
    Sain maanantaina tuon M5 käymään kun latasin akun täyteen ja kävin kaikki anturit WD40 läpi. Koitin tänään käynnistää ja ei millään ja muutaman sahauskerran jälkeen akku oli melkein tyhjä. Lupasi kyllä, mutta ei millään käynnistynyt. Täytyy huomenna ladata akku täyteen ja katsoa taas. Kellään vinkkiä mistä voisi johtua? Kampiakselin asentotunnistin on vaihdettu, mutta eikö niitä ole tässä 2?

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Originally posted by _Rontti View Post
    Noniin, päästötestit otettu e34. Ja co arvot yli ja vähäpäästöinen peli kyseessä. Tyhjäkäynnillä 0,55 ja yli 2000kierroksilla 0,39

    Mistäs lähetää vikaa ettimää?
    Maffi toimii ja ehjä.
    Tulpat aikas uudet. 2000km ajetut.
    Pakoputken tivisteet vaihdettu ja venttiilit säädetty.

    Lambda?
    Maffin säätöä?
    Katti paskana?

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Originally posted by jonis93 View Post
    Onkohan noissa facelifti touringeissa joku tupla KATTOLUUKUN SULAKE tms. takapenkin alla`? :think
    Perjantaina piuhoja laittaessa istuinosan ku tempasin kiinni, niin ainakaan sen jälkeen ei oo luukku hievahtanukkaan

    Auto on 525iA Touring E34 Käyttöönotto 10/96
    Painappa kattoluukun nappulaa pohjaan vaikka 20 sek, vaikuttaako mitään? Välillä menee jotenkin pimeeks luukku ja tolla on ainakin oma aina heränny....

    Leave a comment:


  • _Rontti
    replied
    Noniin, päästötestit otettu e34. Ja co arvot yli ja vähäpäästöinen peli kyseessä. Tyhjäkäynnillä 0,55 ja yli 2000kierroksilla 0,39

    Mistäs lähetää vikaa ettimää?
    Maffi toimii ja ehjä.
    Tulpat aikas uudet. 2000km ajetut.
    Pakoputken tivisteet vaihdettu ja venttiilit säädetty.

    Lambda?
    Maffin säätöä?

    Leave a comment:


  • SAMAANi
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Tarkotat varmaan kaasuläpän anturia? En tiiä miten passaa sun autoos mutta omaan kaivoin joskus tämmöset arvot:

    Nastat 1+3 = n. 4kohmia
    Nastat 1+2 = 1-4kohmia riippuen läpän asennosta

    :think
    Kiitos tiedosta, katotaa mätsääkö!

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by SAMAANi View Post
    Kolmenelkun kaasupolkimen potentiometrin mittaaminen? Mistä nastasta mitataan ja mitä sieltä pitäs tulla?:think
    Tarkotat varmaan kaasuläpän anturia? En tiiä miten passaa sun autoos mutta omaan kaivoin joskus tämmöset arvot:

    Nastat 1+3 = n. 4kohmia
    Nastat 1+2 = 1-4kohmia riippuen läpän asennosta

    :think

    Leave a comment:


  • SAMAANi
    replied
    Originally posted by SAMAANi View Post
    Kolmenelkun kaasupolkimen potentiometrin mittaaminen? Mistä nastasta mitataan ja mitä sieltä pitäs tulla?:think

    :think

    Leave a comment:

Working...
X