memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jj5
    replied
    Originally posted by TsTPioneeri View Post
    http://www.ebay.com/itm/Performance-...-/320635918206

    onkohan tommosia arvoja mahdollista saada lastuttamalla? :think
    Jotain sinneppäin on varmaankin mahdollista, eikun kokeilemaan

    Käyriä näytille sit!

    Leave a comment:


  • TsTPioneeri
    replied


    onkohan tommosia arvoja mahdollista saada lastuttamalla? :think

    Leave a comment:


  • braig
    replied
    Originally posted by Dalglish View Post
    Saa laitettua väärinpäin,joskus kävi näin ja lämmöt nousi!
    No näin oli asia. Helvetti kun pelästyin kun ilmasin koko höskän ja ohjeitten mukaan lämmöt kaakossa ja pysy normaalissa. Kylmälle iskin ajossa ja meinas käydä ohrasesti... Onneks äkkäsin ja nupit taas lämmöstä täysille nii laski normaaliin

    Leave a comment:


  • Dalglish
    replied
    Originally posted by braig View Post
    Nyt seuraa niinkin jäätävä kysymys että saako termostaatin m30 koneeseen väärinpäin laitettua kun toissapäivänä pelas mainiosti ja nyt nousee lämmöt vaarallisesti melkein heti kun laittaa kylmälle? Eli laitoinko nyt sit kiireessä sen suatanan väärinpäin ?
    Saa laitettua väärinpäin,joskus kävi näin ja lämmöt nousi!

    Leave a comment:


  • braig
    replied
    Nyt seuraa niinkin jäätävä kysymys että saako termostaatin m30 koneeseen väärinpäin laitettua kun toissapäivänä pelas mainiosti ja nyt nousee lämmöt vaarallisesti melkein heti kun laittaa kylmälle? Eli laitoinko nyt sit kiireessä sen suatanan väärinpäin ?

    Leave a comment:


  • leksii
    replied
    mittaristosta mykkänä km lukema ja "ajotietokone" sekä iso obc mykkä? näillä yhteyttä, sulakkeet ok mitä pitää seuraavaks kattoo?

    (e32 -88 m30)

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Simulation View Post
    Hieman ruvennut kiinnostamaan tuommoinen 525iX -malli. Mitä pikaisella silmäilyllä lueskellut niin jakolaatikon visko ja etukardaanin boorit mahdollisia ongelmakohtia. Niistä tieten selviää kunnossa olevilla käytetyillä tai sitten tehdasuusilla (€€€€?) osilla? Onko jotain muuta huomioitavaa vrt. perusmalliin? Jotain eroavaisuuksia muussa tekniikassa jne. Kulutus ilmeisesti nousee reilulla litralla pysyykö ajo-ominaisuudet kesällä hyvänä? Onko tuota mallia saanut automaattivaihteistolla?
    On saanut automaatilla.

    Leave a comment:


  • Simulation
    replied
    Hieman ruvennut kiinnostamaan tuommoinen 525iX -malli. Mitä pikaisella silmäilyllä lueskellut niin jakolaatikon visko ja etukardaanin boorit mahdollisia ongelmakohtia. Niistä tieten selviää kunnossa olevilla käytetyillä tai sitten tehdasuusilla (€€€€?) osilla? Onko jotain muuta huomioitavaa vrt. perusmalliin? Jotain eroavaisuuksia muussa tekniikassa jne. Kulutus ilmeisesti nousee reilulla litralla pysyykö ajo-ominaisuudet kesällä hyvänä? Onko tuota mallia saanut automaattivaihteistolla?

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    Nopeusanturi tuottaa pulssia nopeuden mukaan, aina kun diffin runkoon kiinnitetyn hammaskehän hammas kulkee sensorin ohi, syntyy pulssi.

    Testaaminen vaatii näinollen käytännössä oskiloskoopin.

    Pikkuperälliseen (typ188) tuo sensori on halpa, ison murikan (210) sensorista saa pulittaa reilun satkun.

    Eli antura löytyy perämurikan takareunalta, ylhäällä, kahdella pultilla kiinni.
    Pultit on hiukan hankalassa paikassa "napsuton" räikkälenkki on hyvä ystävä, tavanomaisella lenkillä saa pultteja käännettyä ehkä kuudesosakierroksen kerralla, joka on tietysti hiukan turhauttavaa.

    Mikäli muistan oikein, pultit ovat M6, ja kanta näinollen 10mm....

    Leave a comment:


  • jony
    replied
    Nopeusanturi, helppo irroittaa?
    Pystyykö mittaamaan että onko ehjä?
    Miten olisi helpoin mitata johdot? Tuleeko 12v suoraan anturille?

    Mittaristossa pelkkä nopeus pimeä, ajotietokoneessa ei näytä kulutusta, pyyhkijät renaa.

    Leave a comment:


  • Tommi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ohjuritapit jotka jumittaa?
    Siis isompi leka?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Tommi View Post
    Miten e34 etupalkki lähtee pois?? Olen irrottanut ne kolme pulttia mitkä molemmilla puolilla on ja tuntuu että taka osasta ahdistaa. Pitäskö sen lähteä alaspäin vai onko siinä joku jippo?
    Ohjuritapit jotka jumittaa?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Kal.ju View Post
    Eipä ole koskaan tarvinnu puskuria irroittaa valojen takia.
    Maski pois ja valokehysten alaruuvit irti, niin lähtee kivuttomasti.

    http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...e_trim/grille/
    Helpompaa se silti on irroittaa puskurin yhteydessä. Ei se ole kiinni kuin parilla mutterilla ja kierrettävillä kiinnikkeillä.

    Ei tule niin helposti katkottua muovi klipsuja ja ei tarvitse tökkiä pitkällä ruuvarilla.

    Leave a comment:


  • Tommi
    replied
    Miten e34 etupalkki lähtee pois?? Olen irrottanut ne kolme pulttia mitkä molemmilla puolilla on ja tuntuu että taka osasta ahdistaa. Pitäskö sen lähteä alaspäin vai onko siinä joku jippo?

    Leave a comment:


  • Kal.ju
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Puskuri pois niin on helpointa.
    Ei mene pitkään purkaessa. itselle oli positiivinen yllätys kun purin keulaa niin ei löytynyt edes pintaruostetta.
    Eipä ole koskaan tarvinnu puskuria irroittaa valojen takia.
    Maski pois ja valokehysten alaruuvit irti, niin lähtee kivuttomasti.

    Leave a comment:

Working...
X