Onkohan noissa facelifti touringeissa joku tupla KATTOLUUKUN SULAKE tms. takapenkin alla`? :think
Perjantaina piuhoja laittaessa istuinosan ku tempasin kiinni, niin ainakaan sen jälkeen ei oo luukku hievahtanukkaan
Mikä tuota mun alustaa mahtaa nyt vaivata kun on edestä kuskinpuolelle ainakin sentin kenossa? Uudet yläpäät ja iskarit joten tuskin johtuu ainakaan niistä..
Tästä tuli mieleen kaasunasentoanturi, imuvuoto tai sitten tyhjäkäyntiventtiili jumittaa.
Voisi olla. koitin kaikki piuhat käydä läpi ja aina vain kesti sahata käyntiin ja ajossa piti välillä pienen nykäyksen ja kierrokset nousi 2000 pariin kertaan.. tänään ei toivoakaan, että olisi lähtenyt käymään ei edes luvannut. Ei viittinyt kauempaa sitten koittaa, kun akku meinasi loppua.
Lambda-anturi ja kampiakselin asentoanturin olen juuri vaihtanut ja käynti on niiden jälkeen parantunut. Auto kumminkin seisssyt jokusen vuoden. Imuvuotoa en ole löytänyt mistään.
Tere! liekkö vaikuttaa luistonestoon kun rengastus edessä 215/45r17 takana 245/45r17 ei mitään ongelmaa muttakun heitin taakse 10mm spacerit niin luistonesto rytyyttää vastaan kokoajan?
Ainakin yli 4 prosentin ero taka ja etupyörien pyörimisnopeudessa voi vaikuttaa. Jos takana olis 245/40r17 niin pyörimisnopeudessa ei pitäisi olla enää eroa.
Tere! liekkö vaikuttaa luistonestoon kun rengastus edessä 215/45r17 takana 245/45r17 ei mitään ongelmaa muttakun heitin taakse 10mm spacerit niin luistonesto rytyyttää vastaan kokoajan?
En kyllä äkkiseltään keksi, että miksi noin erikokoset kumit edes pitää alle laittaa? Varmasti alkaa ASC rutiseen.
Tuli tuohon M5 vaihdettua kampiakselin asentotunnistin ja nyt kiertää normaalisti. Tuli tehtyä koeajoa ja auto ei pitänyt enää ärsyttävää nykimistä koko ajan vaan välillä pienen nykäisyn. Lisäksi käynnistysongelma ei lähtenyt. Lähti useaan otteeseen käyntiin, kun vähän aikaa sahasi, mutta tänä aamuna ei taas millään. Kaverilla oli lukija ja piti katsoa vikakoodit, mutta yllärinä ei löytynyt S38B38 listalta. Lisäksi eilen ajossa kierrokset nousi 2000 muutamaan otteeseen ihan yht äkkiä.
Tere! liekkö vaikuttaa luistonestoon kun rengastus edessä 215/45r17 takana 245/45r17 ei mitään ongelmaa muttakun heitin taakse 10mm spacerit niin luistonesto rytyyttää vastaan kokoajan?
Edelleen vika päällä eli mikäköhän voisi olla kun keskuslukko lopetti toiminnan kokonaan. Eli ei sano mitään kummastakaan etuovesta kun kääntää avainta lukossa (ei mitään ääntä, ihan kuin olis sähköttömät) Lisäksi vielä kun avaa jommankumman etuoven niin sisävalokaan ei syty. Sisävalo toimii kuitenkin jos avaa jommankumman takaoven. Johdot, etuovien ovikytkimet ja sulakkeet tsekattu. Voiko olla zv-moduli rikki?
Hyvii ideoita otetaan vastaan mistä kannattaa lähtee vikaa hakee?
Edelleen vika päällä eli mikäköhän voisi olla kun keskuslukko lopetti toiminnan kokonaan. Eli ei sano mitään kummastakaan etuovesta kun kääntää avainta lukossa (ei mitään ääntä, ihan kuin olis sähköttömät) Lisäksi vielä kun avaa jommankumman etuoven niin sisävalokaan ei syty. Sisävalo toimii kuitenkin jos avaa jommankumman takaoven. Johdot, etuovien ovikytkimet ja sulakkeet tsekattu. Voiko olla zv-moduli rikki?
Hyvii ideoita otetaan vastaan mistä kannattaa lähtee vikaa hakee?
Vaihdoin viikonloppuna tuon kampiakselin asentotunnistimen ja nyt loppu nykiminen. Ainoa ongelma jäi, että kylmällä koneella saa vähän aikaa startata, ennen kuin lähtee käymään. Katselin sen kampiakselin anturin vieressä on joku piuha mikä ei ole kiinni missään ja sille oleva liitin ei ole paikalleen, mihkä se pitäisi tökätä. Kellään tietoa mikä tämä voisi olla? Se on nokasta päin katsottuna vasemmalla puolella, kun kampiakselin anturin paikka on keskellä. Mottina siis S38B38 Itse en tuossa pihassa ainakaan päässyt oikein näkemään, mihkä se piuha menee. Oli mulla kuvaki siitä tallessa
Vaihdoin viikonloppuna tuon kampiakselin asentotunnistimen ja nyt loppu nykiminen. Ainoa ongelma jäi, että kylmällä koneella saa vähän aikaa startata, ennen kuin lähtee käymään. Katselin sen kampiakselin anturin vieressä on joku piuha mikä ei ole kiinni missään ja sille oleva liitin ei ole paikalleen, mihkä se pitäisi tökätä. Kellään tietoa mikä tämä voisi olla? Se on nokasta päin katsottuna vasemmalla puolella, kun kampiakselin anturin paikka on keskellä. Mottina siis S38B38 Itse en tuossa pihassa ainakaan päässyt oikein näkemään, mihkä se piuha menee. Oli mulla kuvaki siitä tallessa
Leave a comment: