Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jepe-
    replied
    Onko sedanin ja touringin alustoissa mitään eroja? Käykö iskarit ym bolt on? Painoissa varmaan erot?

    Leave a comment:


  • NikoSy
    replied
    Nestevuoto-ongelmaan löytyi vika. Ylävesiletkuksi vaihdettu haitariletku kovalla sisäputkella. Sisäputki estää kunnon kiristämisen ja falskaa nyt molemmista päistä. Uus alkuperäinen letku siis vaihtoon. Kiitokset kaikille mietintätuokiosta! Onneks pääsi näin pienellä.

    Leave a comment:


  • sovpow
    replied
    E34 tds ilmastointi

    vm.96 E34 tds, man.ilmastointi ja mekaanisella pumpulla.

    Täältä alin kuva:


    Ilmastoinnin kun painaa päälle X20, pin6 tulee sähkö eli ajattelisin ilmastoinnin ohjainlaitteen toimivan. Pin4 tulee jännite kokoajan, siitä johto maihin jolloin rele vetää ja kompura lähtee päälle. Painekytkimiin (musta ja valk) olen laittanut hyppyjohdot testauksen ajaksi, ei vaikutusta. Kompura ja kuivain ovat uusia ja täyttömäärä 1550grammaa.

    Eli ecu ei halua ohjata relettä. Onko mekaanisella pumpulla asian kanssa jotain tekemistä?

    -Mikko

    Leave a comment:


  • NikoSy
    replied
    Ei oo paisari täys, kalt merkkiin on kylmänä. Se onkin kun on suunnilleen samaan merkkiin silloinkin kun työntää ulos. Paisari ja syyläri on tuohon uusittu just. Itelle tuli mieleen ilmausruuvi, mutta ei ainakaan silmänääräisesti ja anto kuitenkin lammikon auton alle. Ihmettelen kun ei valu mistään käynnissä ollessa.

    Pitää koittaa ilmailla huomenna järjestelmä taas, että pääsee lomareissun määränpäähän tarkasteleen tarkemmin. Vaimoke ilmotti ettei kiire korjata, ni saa lillua kylpylässä kauemmin :think

    Autoon on vaihdettu nissenin syyläri ja ilmeisesti marmorin paisuntasäiliö ei kävis siihen. Eli oisko vika siinä tai o-renkaissa. Onko tietoa mikä paisuntasäiliö käy nissenin syyläriin jos tuo on syy?
    Last edited by NikoSy; 14-07-2016, 22:37.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by NikoSy View Post
    Korkki on uusittu just, kestää käyttää. Ei oo ollu ongelmaa Eteläsuomen ruuhkissa missä seistään paikallaan. Lämmöt pysyy normaalina, ei ole noussut kertaakaan. Työnsi ensin korkin kautta, jonka vaihdoin ja nyt näytti tulevan paisarin alareunasta.Mystinen kun toimi välissä taas tuon pari viikkoa.
    Ethän yritä täyttää paisaria piripintaan?

    Voihan se olla että nyt kun järjestelmään tuli oikea paine vanha paisari otti ja halkesi. Näin kävi minulle ainakin.

    Leave a comment:


  • NikoSy
    replied
    Korkki on uusittu just, kestää käyttää. Ei oo ollu ongelmaa Eteläsuomen ruuhkissa missä seistään paikallaan. Lämmöt pysyy normaalina, ei ole noussut kertaakaan. Työnsi ensin korkin kautta, jonka vaihdoin ja nyt näytti tulevan paisarin alareunasta.Mystinen kun toimi välissä taas tuon pari viikkoa.

    Leave a comment:


  • AEP
    replied
    Originally posted by NikoSy View Post
    On -95 160tkm ajettu m43b18 e34. Mistä mahtaa johtua, kun sammutettaessa silloin tälläin heittää jäähdytinnesteet ulos paisarista? Ajaessa pysyy mutta jäähtyessä työntää ulos. Nesteet ei ole sekaisin ja meni nytkin normaaliajot 2 viikkoa ja sit 250km ja työnsi ulos...
    Korkki?

    Kuumimmillaanhan neste on sammutuksen jälkeen, lakkaa kiertämästä ja moottori vielä kuuma.

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    Mitä näyttää lämpömittari, pysyykö kokoajan puolivälissä?

    Kestääkö auto käyttää ajon jälkeen tyhjäkäyntiä paikallaan ilman lämpöongelmia ja vedet pysyy sisällä niin kauan kun moottori käy?

    Leave a comment:


  • NikoSy
    replied
    On -95 160tkm ajettu m43b18 e34. Mistä mahtaa johtua, kun sammutettaessa silloin tälläin heittää jäähdytinnesteet ulos paisarista? Ajaessa pysyy mutta jäähtyessä työntää ulos. Nesteet ei ole sekaisin ja meni nytkin normaaliajot 2 viikkoa ja sit 250km ja työnsi ulos...

    Leave a comment:


  • aakoo
    replied
    Kysytääs täälläkin. Kenelläkään hajua M30B34 (eli M30B35) tulpan kierteestä? Äkkiseltään vaikuttais olevan M14 halkaisijaltaan, mutta nousu? Ei tuottanut googlaukset muuta tulosta, kuin vahvistivat M14 halkaisijan epäilyn.

    EDIT: No nyt kun kävi toista google-kierrosta läpi miin NGK:n sivuilta löytyikin sopivasta tulpasta tieto 1,25mm noususta.

    Leave a comment:


  • Jondis
    replied
    On apukuskin bägi, täytyy viikonloppuna vielä lukasta koodit niin näkee mitä se herjas

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    Taitaapi vikana olla kuitenkin turvavyön kiristinpatruunat jos molemmille puolille saman vian antaa. Ei ole e34 penkeissä tunnistinmattoa. Ainakaan mulla ei ole ollut
    Apukuskin penkissä on matto jos autossa on apukuskin bägi.. 65 77 8 367 597

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Jondis View Post
    Näin järkeilin myös. Mahtaakohan tuonne sopia samanlainen huijausmokkula mitä porukka on e39:hin laittanut?
    Taitaapi vikana olla kuitenkin turvavyön kiristinpatruunat jos molemmille puolille saman vian antaa. Ei ole e34 penkeissä tunnistinmattoa. Ainakaan mulla ei ole ollut

    Leave a comment:


  • Jondis
    replied
    Näin järkeilin myös. Mahtaakohan tuonne sopia samanlainen huijausmokkula mitä porukka on e39:hin laittanut?

    Leave a comment:


  • BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by Jondis View Post
    Tosin muistaakseni tuli molemmat driver ja passenger, onko näissä siis myös kuskin penkissä joku tunnistin?
    100% varma en ole, mutta maalaisjärjellä ajateltuna kuskin penkissä sitä ei ole, koska oletettavasti autoa ajaa aina joku.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎